Stel je persoonlijke vraag #22

Met een goed zadel en goede broek heb ik daar eigenlijk nooit last van.

@ellegirltalk, ze wordt in februari 1, dus in de zomer anderhalf. Gaan het wel zien, maar kan me voorstellen dat we dan wat vaker zullen moeten stoppen onderweg en kortere afstanden fietsen.
Kan je idd wel huren, al die spullen. Mijn vriend is van het materiaal, ik profiteer alleen, haha.

1 like

ā€œbangā€ zijn voor kilo’s is sowieso onzin, dus je kunt op elke vakantie zoveel eten/drinken als je wilt

17 likes

Omdat artsen denken dat ze Latijn spreken en we ook nog de uitspraak van Latijnse woorden van duizenden jaren geleden gebruiken in Nederland. Wat niet zo is.

4 likes

Tot nu toe altijd buitenland (Duitsland, Tsjechiƫ, Kroatiƫ, Spanje, Portugal, Griekenland). Vaak een combinatie van kamperen en accommodatie onderweg, maar vind het tegenwoordig eigenlijk wel relaxed zonder kamperen.

Ik ga nog liever dood

31 likes

Hahaha, ik geloof je ook echt meteen

5 likes

Fietsen huren/meenemen vind ik wel fijn, maar fietsvakantie is niet mijn ding. Doe mij maar een hardloopvakantie dan (worden zulke mooie georganiseerd) maar zoiets kan ik alleen niet door mijn autisme haha.

Met vakantie zijn we sowieso actief, ben normaal al actief dus tja.

1 like

Haha ik ben nu jaloers op je kont. Dat ie de pijn niet voelt. Ik fiets meestal met een action zadel, zadelhoes en fietsbroekje en na een half uur echt veel pijn.

De verhalen van fietsvakanties klinken echt leuk, maar ik zou dus de hele dag chagrijnig rondfietsen

2 likes

Griekenland en Spanje / Portugal (dat was ƩƩn vakantie) met het vliegtuig, rest met de auto. Griekenland hadden we fietsen gehuurd en Spanje / Portugal eigen fietsen mee. Prachtig idd!

1 like

Ik ben benieuwd waar je dan last van hebt of waarom dat niet kan voor je. Het is heel persoonlijk dus als je het niet wilt beantwoorden is dat natuurlijk okƩ :slight_smile:

1 like

Ah, wat shit. Ik denk dat een ander zadel (andere vorm) of andere houding op je fiets wel uit kan maken, of heb je dat al geprobeerd? Nou ja, zal per persoon ook wel verschillen. Wel vervelend dat je daar zo snel last van hebt!

2 likes

Dan ken je mij nog niet. Ik denk dat het idee van mij op fietsvakantie genoeg is voor mijn vrienden/familie om de autoriteiten in te schakelen. Vooral als ik ook tussendoor moet kamperen.

10 likes

Ik vind nieuwe omgevingen best spannend (ook al is het leuk om te ontdekken/te hardlopen, het geeft veel prikkels), op vakantie gaan is in feite al teveel stress :face_with_hand_over_mouth: en als ik dan ook nog samen ga zijn met mensen die ik niet al lang ken, is het gewoon teveel al. En ik ben een lastige qua eten.

Ah zo, ik begrijp het. Bedankt :slight_smile: Kan me voorstellen dat het dan veel te veel is inderdaad, ik zou het al teveel vinden :see_no_evil: brr nieuwe mensen

1 like

Wist niet dat dit bestond! Misschien wel een goed idee voor de zomer (dan fiets ik meer).

1 like

Wat vind je van een verbod op pitbulls fokken, kopen en verkopen? (Niet de artiest, het hondenras)

• Ja eens
  • Nee oneens

0 stemmers

Ooh mijn ouders deden dit vroeger ook met ons :heart::heart:
Toen ik drie maanden oud was ook (!) lekker de baby in een fietskar, campingbedje mee en kamperen. Als het weer kut wordt overnacht je een keertje in een hotel of ga je naar huis.

Was echt zo leuk en die vakanties waren ook totaal stressloos: geen vliegtuig, vertrekken wanneer je weg wilt, ergens langer blijven als wij vriendjes gemaakt hadden op een camping…

3 likes

Mijn brein zag juist door die disclaimer het fokken van Mr. Worldwide voor me en daar word je niet vrolijk van :grimacing:

9 likes

Ja en zelfs als ze wel opgevoed worden gaat het alsnog wel eens mis omdat ze heel erg trouw zijn op hun unit en daarbuiten vanuit hun natuur aanvallen. Zijn ze op gefokt.

Zoveel verhalen van pitbulls die kinderen grijpen, of nog veel vaker kleine honden en katten, of zelfs volwassenen. Plus als ze bijten laten ze niet meer los, andere rassen kan je nog van je af proberen te schoppen ofZo maar pitbulls die aanvallen zijn 80 kilo woedende spier.

Ik vind honden ook enger dan slangen en spinnen enzo, ben doodsbang voor loslopende grote honden (niet van die labradors maar echt van die vecht of waakhonden fuck me)

3 likes

Dit ook inderdaad, gewoon überhaupt ophouden met honden (en katten ook trouwens) zo ver doorfokken dat ze allemaal vroegtijdig doodgaan vanwege gezondheidsproblemen of hun hele leven moeten lijden.

6 likes