Ik heb dit als kind een paar keer met mijn ouders gedaan en toen vond ik het vreselijk dus toen ik wat ouder werd gingen we niet meer. Nu gaan mijn ouders meerdere keren per jaar en zou ik héél graag weer meewillen maar willen zij dat niet meer haha.
Stel, je hebt een intercom waarbij je kan zien wie er aan de deur staat in een flat. Er wordt gebeld, en je verwacht niemand en herkent de persoon ook niet, wat doe je:
- Je vraagt wat die persoon moet via de intercom en doet open (hij moet bijvoorbeeld bij de buren zijn, pakketbezorger, goed excuus om naar binnen te gaan)
- Je vraag wat die persoon moet via de intercom en doet niet open
- Je negeert de bel en laat de persoon staan
- Anders, namelijk …
0 stemmers
Ik neem normaal niet eens de intercom op, maar vraag me ineens af of het niet een beetje asociaal is…
Voor wie van een actieve vakantie houdt, kan ik fietsvakantie ontzettend aanbevelen. Je bent lekker bezig, ziet veel, hebt na twee dagen het gevoel al drie weken weg te zijn, je kan zoveel eten / drinken als je wilt zonder bang te zijn voor vakantiekilo’s. Wel met mooiweergarantie, anders blijf ik thuis.
Hehe ik weet nog dat ik als coassistent naast een gynaecoloog zat die vaGIna zei en de patiente en haar partner allebei verbaasd naar mij keken
tja weet ik veel
Ik was wel aangekomen maar dat kwam omdat ik dit ook dacht en dan elke keer bv een magnum nam en een stevige lunch. Had wel iets minder gemogen.
Jij hebt een kind toch? Ga je dat nu ook nog? Leek mij toen zo leuk, een kiddo in zo’n karretje achter de fiets (al zou ik het nu enger vinden. Over N-wegen heen met je kind achter je en dan maar hopen dat iedereen dat wagentje ziet).
Ik zei meestal iets van ‘‘Hoi, kan ik je helpen?’’ en op basis van het antwoord deed ik wel/niet open.
Ja klopt, dit jaar was de eerste vakantie met kind. Wilden idd met de fietskar, maar ik was de week vrij dat het in heel Europa duizend graden was. Uiteindelijk wel gaan fietsen, maar dagtochtjes, zodat we zeker wisten een fijn, koel plekje voor de nacht te hebben (reserveren normaal nooit vooraf). Dus wel anders dan ik gewend ben, maar wel superleuk om met de fietskar op pad te gaan. Mijn vriend is altijd van de routes, nu wel expres nog meer gelet op rustige weggetjes en zo veel mogelijk verhard voor de kar.
Zal volgend jaar wel anders zijn, dan is ze op een leeftijd dat ze wat meer wil bewegen, denk ik.
Ah wel leuk hoor. Nou misschien krijg ik mijn vriend eens zo gek.
Hoe oud is ze dan? Als er genoeg te zien is, vindt ze het misschien wel leuk?
Ex-schoonfamilie had wel heel handig goede fietsen en al die materialen (tassen karren) die we konden lenen. Maar die kun je vast ook wel huren Wel uitdaging als ik nu zou gaan want ik kan niet eens een band plakken.
En de pijn in je reet?
Haha, deze vraag is nogal lastig te beantwoorden omdat het natuurlijk helemaal van zijn antwoord afhangt of je open doet of niet
Klopt, maar ik denk dat ik bedoelde zou je andermans bezoek binnen laten of niet? Denk dat pakketbezorgers misschien weer onder een andere categorie valt.
Denk niet dat ik dan open zou dan. Als diegene waar hij voor komt niet open doet zal dat met een reden zijn denk ik dan.
Met een goed zadel en goede broek heb ik daar eigenlijk nooit last van.
@ellegirltalk, ze wordt in februari 1, dus in de zomer anderhalf. Gaan het wel zien, maar kan me voorstellen dat we dan wat vaker zullen moeten stoppen onderweg en kortere afstanden fietsen.
Kan je idd wel huren, al die spullen. Mijn vriend is van het materiaal, ik profiteer alleen, haha.
“bang” zijn voor kilo’s is sowieso onzin, dus je kunt op elke vakantie zoveel eten/drinken als je wilt
Omdat artsen denken dat ze Latijn spreken en we ook nog de uitspraak van Latijnse woorden van duizenden jaren geleden gebruiken in Nederland. Wat niet zo is.
Tot nu toe altijd buitenland (Duitsland, Tsjechië, Kroatië, Spanje, Portugal, Griekenland). Vaak een combinatie van kamperen en accommodatie onderweg, maar vind het tegenwoordig eigenlijk wel relaxed zonder kamperen.
Ik ga nog liever dood
Hahaha, ik geloof je ook echt meteen
Fietsen huren/meenemen vind ik wel fijn, maar fietsvakantie is niet mijn ding. Doe mij maar een hardloopvakantie dan (worden zulke mooie georganiseerd) maar zoiets kan ik alleen niet door mijn autisme haha.
Met vakantie zijn we sowieso actief, ben normaal al actief dus tja.