Ja same, alleen mag het met borstvoeding geven geloof ik ook niet? En dat wil ik wel graag geven. Maar ik word echt liever vandaag dan morgen nog ingeënt dus dat is wel klote.
Ik wil 3 maanden proberen borstvoeding te geven (zodra ik weer ga werken stoppen) en ik heb het idee dat ik vanaf nu totdat ik weer moet werken nog niet aan de beurt zal zijn. Ik denk (voorgevoel wat ik niet kan onderbouwen verder :’)) dat het bij mij precies goed zal lopen dat ik geen ‘nee, nog niet want…’ hoef te antwoorden als ik de oproep krijg
Hsp is toch ook niet per se een ‘aandoening’ maar een persoonlijkheidskenmerk?
brak als een tak haha
Mimosa in mijn hand en met mijn zusje concerten aan het nadoen. Straks cadeautjes uitpakken
Teleurgesteld… m’n moeder zou m’n oma even uit het verzorgingshuis halen voor een kerstlunch en we hadden allemaal ons best gedaan dat zo veilig mogelijk te kunnen doen en ze keek er ook erg naar uit. Maarrr toen werden we eind van de ochtend gebeld dat er een coronageval op haar afdeling is dus mocht ze niet weg en voel ik me echt mega onbestemd en bezorgd
Dankbaar vooral dat mijn geliefden er nog zijn.
Steeds meer vrouwen besluiten op latere leeftijd nog een kind te nemen met behulp van IVF. (Met latere leeftijd doel ik op 50 en ouder.)
wat vind jij hiervan?
- Ik heb geen mening hierover.
- Dit kan prima naar mijn mening.
- Ik vind dit niet kunnen.
0 stemmers
Ik zag zojuist een soort docu hierover en ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Ik vind de verwoording wel lastig met een gevoelig onderwerp als dit. Als ik opties vergeten ben of onverhoopt verkeerde woorden gebruik, mag je me er natuurlijk op aanspreken.
Ik heb geen mening over iemand anders kinderwens.
Het zegt me niks en durf er niets over te zeggen.
Edit: Maar ik vind zeker dat vrouwen bij symptomen waar ze veel last van ervaren naar een HA moeten gaan
Dit heb ik ook heel erg, zo balen!
Uitgeput en ziekig…
Ik heb 2 flessen vegan baileys, een fles 43, een nieuwe game en een chaise longue + gazillion snacks om bij te komen!
Komt goed, Ik heb gelukkig alleen vandaag ‘verplichtingen’ 
Veel haha. Bovenste smaakt sowieso meer naar kerrie en is veel romiger.
(Misschien was dit niet eens je vraag bedenk ik mij nu maar ik ben pissig en lees snel haha)
Haha, was als reactie op de ‘ja is hetzelfde-stemmers’ van de poll
Welke docu was dit? Ben ik wel benieuwd naar!
docu is misschien een groot woord, maar meer een soort interview (11 min) met oudere moeders, beiden ook met verschillende meningen, maar ook met een vrouw, Josephine Quintavalle, die deze ontwikkeling niet als iets positiefs ziet.
De moeders vertellen heel persoonlijk hun verhaal en de achtergrond van hun keuze.
Voor Quintavalle is misschien een beetje achtergrond omtrent haar visie belangrijk. Ze is oprichter van Comment on Reproductive Ethics (CORE). Een instantie die mensen een gefundeerde mening wil laten vormen vooral over de IVF en andere technologie. ‘‘Mening vormen’’ klinkt erg neutraal, maar in de praktijk is het vooral pro-life en niet echt neutraal.
World’s oldest first-time mum | 60 Minutes Australia - YouTube
Ik ben wel benieuwd waarom mensen dit niet vinden kunnen? Er zijn ook genoeg mannen van 50+ die nog kinderen krijgen, vind dit niet heel anders.