Het is de “partyclette to go” van boska, hun slogan is “enjoy life, explore cheese” ik kan me wel vinden in die filosofie
Hahaha idd die slogan en het feit dat ik kan zeggen ‘is het partycletten time?’ zorgt al dat ik verkocht ben.
ik lees dit wel vaker als tegenargument voor gourmet, maar ik begrijp dat nooit zo goed. je hebt bij gourmet toch meer eten op tafel staan dan alleen de (vega) vleesschaal? Brood met sausjes, salades, oven-, of andere bijgerechten, weet ik het.
Ik vind gourmetten altijd heel leuk, zelfs als vegetariër. je zit tenminste eens lang aan tafel met elkaar. dit jaar gaan we niet gourmetten omdat de familie ivm corona niet compleet is en dus voelt het voor mijn moeder “verkeerd”. maar gevolg is nu dat wij allemaal de hele dag in de keuken staan, en het eten in 20 minuten opgegeten wordt. doe mij maar gourmet, niet zo stijf tegenover elkaar, allemaal wat te doen tijdens het eten
Of vleeseters die dan jouw vega dingen op gaan zitten eten?
Vorig jaar gingen we met oud & nieuw gourmetten (niet mijn beslissing), had ik halloumi gehaald, dook iedereen als een hyena op die halloumi af??
Word hier echt plaatsvervangend woest van!
Love halloumi, echt een goed idee ook op de gourmet
Bij mijn ouders thuis eet ik als enige vega, maar mijn ouders halen altijd zoveel vleesopvolgers in het geval van bbq/gourmet/tapas dat ik het never alleen op krijg. En als iemand iets wil proeven vragen ze het ook echt heel voorzichtig “als jij dan nog genoeg hebt hoor!” Echt schattig
Ooohh ik haatte dit op werk altijd als ik moest lunchen met anderen (niet collega’s). 3 schalen met broodjes kroket (vlees, vega en vegan). Kwam ik 5 minuten later, waren de vega en vegan kroketten al weggekaapt door vleeseters en zaten zij intussen al aan hun tweede broodje 🥲
Haha high five @Salinger en @Honey
Ik weet dat rustig uitleggen en zeggen hoe ik meer bij voel blabla verstandiger is. Maar meestal maak ik een sneer en daar leert die ander dus niks van en is zinloos en ik ben geïrriteerd.
Al heeft bij mijn familie rustig uitleggen en met argumenten komen toch ook geen zin. Dan maar een sneer.
Oo shit…
Heb je al een zwangerschapstest gedaan?
Ja ik heb toen Primolut gekregen om de boel te resetten. Geen idee waar het aan lag, hormonen nogal in de war.
Huh maar als je vegan bent moet je overal te voet naar toe hoor. En het liefst in een huis wonen waarvan de bakstenen zijn gemaakt van jouw eigen poep enzo. En je kleren heb je allemaal zelf gebreid en je loopt op blote voeten.
Je wast jezelf met regenwater.
Als je dit allemaal niet doet kan je net zo goed gewoon vlees gaan eten.
Op zulke opmerkingen reageer ik met “oh, vertel eens, wat doe jij dan allemaal voor het milieu?”. Werkt perfect omdat het meestal vleesetende, serie-vliegende, plasticgrootverbruikers zijn die met zulke uitspraken aan komen zetten. Echt 0 zelfreflectie hoor.
Nou dat inderdaad, gewoon geen zelfreflectie!
Ik heb een tijdje nog wel heel af en toe vis gegeten en toen had ik een piepklein stukje zalm op op kantoor en toen vroeg iemand: is er nog zalm?
Toen voelde ik 'm al aankomen…
Dus iemand anders zei: nee die heeft Kauai opgemaakt.
HEEFT KAUAI DIE OPGEMAAKT DAT KAN HELEMAAL NIET WANT KAUAI EET GEEN DIEREN
Dus ik zei eh ik eet geen vlees, maar wel heel soms vis en ja ik heb de laatste 20 gram zalm opgemaakt. (Ik zei ook expres nooit dat ik vegetariër was omdat ik dat heel irritant/niet waar vind als mensen dat doen)
HOEZO WEL VIS VISSEN ZIJN TOCH OOK ZOOO ZIELIG WAAR SLAAT DA OP?
Zo ontzettend irritant. Waar bemoeien mensen zich mee? Jij eet werkelijk alle dieren op aarde die er bestaan, laat mij lekker 100 gram dier eten per jaar zonder me te moeten verdedigen. Ik eet nu helemaal geen dier meer, maar ik vond dat toch zo irritant altijd. De verontwaardiging van mensen, alsof ik ze persoonlijk iets aangedaan had.
Uhl ja vreselijk. Bij mijn bijbaan ben werkten alleen maar vleeseters. Ik had een collega “Vind je het dan niet hypocriet dat je wel vis eet?” “Denk je dan echt dat je in je eentje de wereld gaat redden door geen vlees te eten?” Die heb ik wel even de mond gesnoerd toen, voelt best lekker. Daar gaat mijn bloed wel van koken hoor poeh.
Op welke dag krijg jij salaris?
- 1-4
- 5-8
- 9-12
- 13-16
- 17-20
- 21-24
- 25-28
- 29-31
0 stemmers
Indien je salaris krijgt tussen de 6e en 15e, vind je het dan niet lastig om je salaris goed te verdelen aangezien veel dingen aan het begin of eind van de maand worden afgeschreven?
- Ja
- Nee
- Nvt
0 stemmers
Kan ik het maken om op 17:00 vandaag een pakketje bij iemand op te halen? Het is bij een homerr-punt, dus dat zijn mensen die van hun eigen huis een pakketpunt hebben gemaakt en dan een kleine commissie krijgen over elk aangenomen pakket. Volgens de openingstijden is ze 16:00-20:00 open maar ik heb het idee dat dat de standaard openingstijden zijn en dat er niks is aangepast in het systeem voor kerst.
- Ja, had ze maar geen pakketpunt moeten worden
- Nee, het is kerstavond
- Alleen als je verder echt niet in de gelegenheid bent de komende dagen
0 stemmers
Vandaag is in principe gewoon een werkdag, ik zie dit ook niet per se als een speciale dag ofzo en zou er niet eens over nagedacht hebben haha
Vroeg me al af wat er bijzonder was aan 17:00 maar was al vergeten dat vandaag kerstavond is Moet gewoon kunnen hoor, als vandaag een speciale dag was dan was het wel een officiële feestdag.
Eke vier weken, dus elke maand wisselt het haha
Als AYNIL nog niet begonnen is, is het nog geen kerstavond dus moet ze niet zeuren.
Ooh dit is zo onhandig, lijkt me echt kut. Vind je het niet vervelend? Ik zou echt stugglen elke maand net als @Jeg