Stel je persoonlijke vraag #22

Mijn vriendin wilde dit maar heb gezegd dat dat voor smakeloze mensen is en heb pecan caramel brownie voor ons gemaakt

1 like

Jaaa die stukjes koek, kijk er altijd naar uit :joy:

Ze zijn van Texelana en ik zou 1 maatje groter bestellen. Heb nu m’n eigen maat en dat past net.

1 like

Een Zalando cadeaubon van de schoonouders, altijd goed. :ok_hand:t2: Vanavond doen we met mijn familie de cadeautjes van het lootjes trekken, we doen het wel gespreid ivm maximum aantal mensen. Dus gisteren hebben mijn zusje en schoonbroer hun gedicht voorgelezen en cadeautjes open gemaakt op video, vandaag gaan ik en m’n vriend onze cadeaus ophalen en dat wordt dan ook weer gefilmd zodat iedereen het kan zien. Morgen mijn zus en ouders. Doen we het toch een beetje samen. :grinning_face_with_smiling_eyes: Ik denk dat ik een boek en een fidgettoy krijg! Want daar had ik om gevraagd haha, maar het zal wel een verrassing zijn welke precies.

2 likes

Heb jij het idee dat er in jouw omgeving minder Kerst gevierd wordt dan normaal?

• Veel minder dan anders
  • Beetje minder dan anders
  • Beetje meer dan anders
  • Veel meer dan anders

0 stemmers

Oh deze is zo belachelijk lekker, vind hem beter dan de normale. Die stukjes koek :heart_eyes:

1 like

Hahaha je vergeet ook altijd wel een optie :sweat_smile:

Ik ga vandaag eten bij de broer van m’n vriend. Ik ga dan ook voor het eerst hun moeder ontmoeten. Neem ik dan een cadeau voor haar mee?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Als je al iets hebt… weet niet hoe je nu nog aan een cadeautje kan komen haha

Iets uit de supermarkt. Kerstkransjes, chocola, flesje bubbels

3 likes

Ja ik dacht wellicht iets van chocola oid haha

Ga je voor een kerstdiner of is er afgesproken dat er cadeautjes gegeven worden?

Nee het is gewoon een etentje, en de gastheer geef ik natuurlijk iets als dank voor de uitnodiging, maar verder geen cadeaus ofzo afgesproken

Dan zou ik geen cadeau meenemen, hooguit bloemen. Maar ik ben niet zo van de regeltjes :joy:

Ik zou dan bloemen meenemen als cadeau :slight_smile:

2 likes

Ik denk dat iemand het altijd wel leuk vindt om een klein cadeautje te krijgen, maar ik vind het absoluut geen must. Ik vind het ook wel een beetje ouderwets om als schoondochter iets voor je schoonmoeder mee te nemen. Zonder reden zeg maar, behalve dat het je schoonmoeder is.

2 likes

Ja als ik bij haar thuis zou gaan eten zou ik zeker weten iets meenemen, maar nu is het zo’n onduidelijk geval qua “etiquette” ofzo. Maar goed ik ben op pad voor een doosje ferrero rocher :ok_hand:

3 likes

Grappig dat zoveel mensen (op het moment dat ik keek) geen rijbewijs hebben een turn-off vinden. Wordt dat dan gezien als onvolwassen ofzo? Ik heb zelf geen rijbewijs en ook niet direct de behoefte dat te halen. Ik wil later toch geen auto hebben, want het is slecht voor het milieu en onnodig (voor de leefsituatie waarin ik mezelf later voorstel). Een rijbewijs kan soms wel handig zijn dus waarschijnlijk ga ik hem ooit alsnog wel halen. Maar het is voor mij geen grote mijlpaal of doel waar ik nu heel veel waarde aan hecht en direct naartoe wil werken. Ik zou het ook best apart vinden als een potentiële partner me hierop zou afwijzen.

19 likes

Ik vind meer geen rijbewijs hebben een turn off maar is meer omdat ik zo gehecht ben aan mijn auto en geen zin heb om later altijd te moeten rijden zoals bij mijn ouders nu het geval is.

7 likes

Ik heb vooral geen zin om forever te moeten rijden als we op vakantie gaan, gaan verhuizen, een tripje naar wherever doen, of altijd te moeten bobben.

36 likes