Stel je persoonlijke vraag #22

Mijn ex had geen rijbewijs en opzich vond ik dat geen probleem want ik vind autorijden leuk, maar het is ook wel fijn als een ander een keer kan rijden. Zou het niet meteen afkappen als een potentiële lover geen rijbewijs zou hebben, maar ik zou wel denken “meh”

2 likes

Bij rijbewijs heb ik turnoff omdat ik het vreselijk zou vinden altijd maar te moeten rijden

Bij gamer turn on maar echt puur omdat dat volgens mij wel lekker veel geld oplevert :joy:

3 likes

@Daelyss @KipTokTok ah ja dat kan ik me wel voorstellen idd! Mijn vriend en ik denken er redelijk hetzelfde over, we hoeven geen auto later dus zulke momenten zijn dan veel minder aan de orde omdat we verwachten bijna alles met de fiets/ov te doen.

@Lila ja, dat denk ik ook! Ik wil zelf graag in een stad blijven wonen en daar heb je niet zo veel aan een auto want weinig ruimte en je betaalt je blauw aan parkeerkosten. Met de fiets en OV ben je zo veel sneller. Als je in een dorp woont kan ik me voorstellen dat je meer waarde hecht aan een auto.

5 likes

Ohja toevoeging: de twee keer dat ik naar de SEH moest was ik toch wel heel blij dat mijn vriend kon rijden.

Ik vind het op jouw leeftijd nog niet echt een turn-off maar als je 35 bent denk ik wel pff en nu?? Maar een partner van 35 hebben is voor mij ook niet echt denkbaar dus wat boeit mijn mening eigenlijk

2 likes

Ik vind het geen turn off. Wat ik wel een turn off vind is mannen die altijd willen rijden omdat ze hun vrouw niet hun auto toe vertrouwen…

12 likes

Hahaha ik vind een ligfiets heel onaantrekkelijk, maar ik vind dat je zo quirky bent om een ligfiets te nemen en schijt aan de rest van de wereld hebt wél weer aantrekkelijk.

16 likes

De persoon rookt

• Turn on
  • Turn off
  • Maakt me niet uit

0 stemmers

De persoon drinkt veel

• Turn on
  • Turn off
  • Maakt me niet uit

0 stemmers

De persoon doet aan larpen

• Turn on
  • Turn off
  • Maakt me niet uit

0 stemmers

De persoon heeft tattoos

• Turn on
  • Turn off
  • Maakt me niet uit

0 stemmers

De persoon gebruikt af en toe hard drugs (buiten alcohol)

• Turn on
  • Turn off
  • Maakt niet uit

0 stemmers

als Cillian Murphy een sigaret opsteekt, glij ik bijna weg, maar verder turn off.

19 likes

Haha ik dacht in het begin nou damn die is tijdens het kerstdiner weer eens geconfronteerd met haar incapabele broertje ofzo
…maar toen gingen de polls maar door
:joy:

9 likes

Ik woon ook in een stad en gebruiken nu buiten m’n werk amper m’n auto en niet voor dingen die niet anders met het ov zouden kunnen, maar ik houd heel erg van met de auto op vakantie gaan en dan de vrijheid hebben op locatie en ernaartoe dus zou het mega kut vinden als dat niet zou kunnen of dat ik altijd zou moeten rijden dan. Vind het juist leuk als je elkaar kan afwisselen en zo uren achtereen kan rijden om totaal ergens anders terecht te komen.
Wat dat betreft zou ik het net zo’n turn off vinden als mijn potentiële partner alleen maar op (all in) vliegvakanties zou willen.

Ik verbaas me er echt over dat volwassen mensen zich zonder goede reden zomaar overal heen laten brengen door anderen (vooral wanneer het hun ouders betreft) :flushed: Voelen zij zich niet ongemakkelijk? Ik voel me al ongemakkelijk en een beetje schuldig als iemand mij met een goede reden een lift geeft…

7 likes

Een scooter is echt de ultimate turn off. Niks treurigers als een volwassen man op een scooter. Sorry not sorry.

15 likes

Ik blijf echt forever single, bijna alles is een turn off:’)

18 likes

Mits het een Sita is, of telt dat niet mee?

3 likes

Een man die avg eet, dat is mijn droomman. Als iemand er een weet te vinden, kom maar doorrrr

4 likes

Mijn ex liet zich ook altijd naar mij toebrengen door zijn ouders, woonde op 20 minuten fietsen van hem vandaan en ik fietste wel altijd naar hem toe. Maarja mijn ex was sws veel te afhankelijk van zijn ouders :joy:

Hahaha mijn vriend in niet corona tijden :heart::heart:

1 like

Weer een vis minder in de zee voor mij:(

2 likes