Ik krijg geen kerstcadeau’s. Dit jaar dus ook niets.
Zien er heerlijk uit! Mag ik vragen waar je ze vandaan hebt? En heb je je eigen maat of vallen ze wat kleiner?
Heb jij Viennetta gegeten deze kerst?
- Ja
- Nee
- Nog niet maar morgen wel
0 stemmers
Dit is een must in mijn familie!
Mn moeder had een artikel uit AD (denk ik) over het fenomeen Vienetta geknipt en bewaard voor ons om te lezen deze avond haha
Ik weet al dat ik een leuk cadeau van mezelf krijg maar we pakken de cadeaus morgen pas uit
Ga het cadeau dat ik gekocht heb voor mezelf ook ingepakt onder boom leggen
En ik denk dat de rest ook wel leuk is want ja ik heb m’n eigen lijstje gemaakt, binnen onze familie kopen we niet op eigen initiatief maar echt vanaf lijstjes
Zeer grote kans dat ik Simpel krijg, van ottolenghi
Ik ben jarig vandaag dus eigenlijk verjaardagscadeaus maar waren allemaal dingen van m’n wishlist dus happy!
Jaaa en dan gaan we altijd zo over the top met alles, heerlijk . dit jaar kerst geskipt dus dat wordt nog wel een keer ingehaald allemaal. Maar dat + oud en nieuw mis ik wel echt dit jaar zeg. Alleen al onze outfits
Mijn vriendin wilde dit maar heb gezegd dat dat voor smakeloze mensen is en heb pecan caramel brownie voor ons gemaakt
Jaaa die stukjes koek, kijk er altijd naar uit
Ze zijn van Texelana en ik zou 1 maatje groter bestellen. Heb nu m’n eigen maat en dat past net.
Een Zalando cadeaubon van de schoonouders, altijd goed. Vanavond doen we met mijn familie de cadeautjes van het lootjes trekken, we doen het wel gespreid ivm maximum aantal mensen. Dus gisteren hebben mijn zusje en schoonbroer hun gedicht voorgelezen en cadeautjes open gemaakt op video, vandaag gaan ik en m’n vriend onze cadeaus ophalen en dat wordt dan ook weer gefilmd zodat iedereen het kan zien. Morgen mijn zus en ouders. Doen we het toch een beetje samen.
Ik denk dat ik een boek en een fidgettoy krijg! Want daar had ik om gevraagd haha, maar het zal wel een verrassing zijn welke precies.
Heb jij het idee dat er in jouw omgeving minder Kerst gevierd wordt dan normaal?
- Veel minder dan anders
- Beetje minder dan anders
- Beetje meer dan anders
- Veel meer dan anders
0 stemmers
Oh deze is zo belachelijk lekker, vind hem beter dan de normale. Die stukjes koek
Hahaha je vergeet ook altijd wel een optie
Ik ga vandaag eten bij de broer van m’n vriend. Ik ga dan ook voor het eerst hun moeder ontmoeten. Neem ik dan een cadeau voor haar mee?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Als je al iets hebt… weet niet hoe je nu nog aan een cadeautje kan komen haha
Iets uit de supermarkt. Kerstkransjes, chocola, flesje bubbels
Ja ik dacht wellicht iets van chocola oid haha
Ga je voor een kerstdiner of is er afgesproken dat er cadeautjes gegeven worden?