Ja wel alleen met mensen die een beetje hun best doen. Als iemand op t kaartje kijkt en gelijk roept ‘hier kan ik niks mee’ vind ik t stom.
Dit geldt voor werkelijk alles imo
Ja, met mijn ex. Ik denk dat ik al teveel drama heb gedeeld op het forum en ik wil mensen er niet mee vermoeien dus ik hou mij in…we hebben alleen zoveel ruzie de laatste tijd dat dit ook met kerst geen uitzonderlijke situatie was.
Voor de rest vrede op aarde, mijn vriend en ik hebben dit jaar het zo klein gehouden en ik moet zeggen dat het mij heel erg is meegevallen qua verwachtingen. Geen woorden gehad over de kerst situatie en zelfs geen teleurgestelde mensen
M’n moeder had classic weer een kutopmerking gemaakt waar ik best mee zit, maar geen ruzie.
Gewoon een mep geven volgende x. Misschien dat ze het dan afleerd
Ik woon nu een stad maar toen ik 18 was woonde ik nog ook wel in een ‘stad’ maar daar was niets dus voor vrienden en sport moest ik met de auto. En soms ook voor school want mijn middelbare school was van deur tot deur 1 uur met OV.
Ik vind mensen die geen rijbewijs hebben zich altijd heel afhankelijk opstellen. Er komt een moment dat ze met je mee willen rijden of dat ze met je naar de kringloop willen of dat ze een weekendje naar Duitsland willen… vind het toch een beetje onvolwassen.
Vind dat je gelijk als je 18 bent een rijbewijs moet halen.
Ja want als je 18 bent heb je daar natuurlijk ook direct geld voor
Kan wel, in groepjes van 10 ofzo en dan van elke top 5 weer een nieuwe poll etc en dan zou je erachter komen wie de irritantste forummer is
Ik had vanaf mijn 13e bijbaantjes en spaarde veel, maar alsnog had ik geen geld voor een rijbewijs toen ik 18 werd (en nu 7 jaar later kan ik het nog steeds niet missen eigenlijk). Van de mensen die ik ken die op hun 18e een rijbewijs haalde, kregen dat allemaal van hun ouders, en dan was er vaak ook gelijk een auto van ouders beschikbaar om in te rijden, m.a.w. het is wel een geprivilegieerde positie om gelijk op je 18e een rijbewijs te kunnen halen.
Ja als je er geld voor hebt dan he
Wat niet gaat gaat niet natuurlijk en als je het niet wil doe je het toch niet 
Ik heb me nooit afhankelijk opgesteld, en ik kan gewoon geen rijbewijs halen. Dat is niet omdat ik het niet wil maar omdat ik het niet kan door mijn beperkingen.
Ik doe alles op de fiets, ook die kringloop. (en grote producten brengt die hier gewoon thuis)
En hoe erg is het om eens een keer iemand te helpen die geen rijbewijs heeft?
Facking erg
Maar het is wel heel anders als het niet kan (bijv. mensen met bepaalde visus beperkingen waarmee je niet kunt rijden of andere redenen). Dan kun je letterlijk niet anders. Dat is niet vergelijkbaar met het geschetste voorbeeld uit de poll imho.
Dat snap ik niet. Als je langsrijdt kan je toch iemand meenemen? Of heb je wel opeens motivatie als iemand zegt dat die niet in staat is te rijden?
Onafhankelijk omdat je geen rijbewijs hebt

Er bestaan andere voertuigen en er is zoiets als het ov. Plus ik ken niemand die zegt ¨Nee ik ga alleen naar duitsland rijden jij mag niet mee had je maar niet zo onafhankelijk moeten zijn´
Dus alle mensen zonder rijbewijs stellen zich heel afhankelijk op? Nogal kort door de bocht dit.
Iedereen mag toch zijn redenen hebben voor het wel of niet behalen van een rijbewijs?
Not sure of dat de boel gaat fixen