Ik haaaat stilte, dan denk ik bij elk geluidje dat er iemand in mijn huis loopt / inbreekt. Ook overdag, wordt er helemaal onrustig van. Liefst val ik ook in slaap met tv of podcast op de achtergrond.
Is dat van samen met u onder de paraplu? Ik kan me alleen dat nog herinneren haha
JA! En van stroei voei, je hebt gelogen gerrit, mijn opa, laat u maar meneer, etc. Ik heb die film vroeger echt te vaak gezien
Ha, te snel gelezen idd
Stroei voei!
En nu niet anoniem
Gebaseerd op je huidige kennis van de partijen, waar ga je de komende tweede kamerverkiezingen op stemmen? (max 2)
- GroenLinks
- Partij voor de Dieren
- D66
- BIJ1
- Forum voor Democratie
- PVV
- PvdA
- VVD
- 50+
- CDA
- ChristenUnie
- Denk
- SGP
- SP
- Anders
0 stemmers
Ik ben best bereid om mijn smaakpapillen te doneren
Ga naar Zalando.nl en toets je naam in. Wat voor artikelen dragen jouw naam (je kan meerdere categorieen aanklikken?) (Vind je niks probeer dan je 2e, 3e etc naam).
Dus naam van een artikel en niet zozeer de merknaam.
- Outerwear
- Top/Trui/Blouse
- Broek
- Rok
- Jurk
- Onderkleding
- Tas
- Lingerie
- Accessoires
- Wearables
- Schoeisel
- Make-up
- Andersā¦
- Ik ben niets op Zalando
0 stemmers
Ik kan bijna alles afvinken, populaire naam voor kledij blijkbaar.
Anders namelijk: zwemkleding en serums/crĆØmes en parfum
Schoenen en blazers
ik ben een rok, een jurkje van een kinderkledingmerk en een zonnebril haha. dacht dat er niks op mijn naam zou zijn dus dit valt niet tegen haha
Als ik zoek op mijn naam krijg ik een Duits Oktoberfest merk. Bij het merk mist wel een letter, maar dan nog.
Een model van dieselspijkerbroeken en een gele jurk. Nu wil ik het kopen, want mn naam en voelt wel als een inhaalslag vd basisschool waarin ik niet mee kon doen met naamitems zoals sleutelhangers.
Positiekledingā¦
Welk(e) bot/botten heb jij wel een gebroken?
- Vinger
- hand
- Pols
- Arm
- Teen
- Voet
- Been
- Enkel
- Knie
- Sleutelbeen
- Schedel
- Rug
- Nek
- Kaak
- Neus
- Oogkas
- Stuitje
- Een ander bot die niet genoemd is, want het zijn er te veel om op te noemen
- Niks gebroken gehad
0 stemmers
1x scheenbeen (als fietser aangereden door auto) en 1x elleboog (tijdens gymles)
1x pols en 1x voet allebei tijdens sporten. Nergens goed voor dat sporten!
Altijd bang dat ik na zon pol ineens iets breek.
Mān pols toen ik naast mijn vader in de botsautoās zat en graag wilde sturen. Ik vroeg dat en dacht dat hij ja zei, hij had me alleen helemaal niet verstaan en toen ik mijn arm uitstak naar het stuur, draaide hij net het stuur om om ervoor te zorgen dat we niet geraakt werden