Ik hoor minder en dat is niet mijn eigen schuld wel werkgerelateerd. Ik werk in een kinderopvang en daardoor is mijn gehoor achteruit gegaan. De dokter van de jaarlijkse controle heeft dit zelf gezegd dat hij dit ook merkt bij andere collega’s.
Oooh nee Er komen echt bizar veel crazy dingen bij een zwangerschap kijken joh… hopelijk gaat het snel beter en slaat de medicatie aan.
Voor de mensen die wel graag zwanger zijn willen ervaren, maar geen kind willen… jullie mogen een eventuele tweede kroost van mij dragen hoor
Oprecht goeie poll
Nog nooit ingevuld iig
Vind persoonlijk een loper wel gracieus, en je kan immense afstanden afleggen. Koningin kiezen voelt als een cheat, koning is best wel een lame duck, paard moet ik teveel over nadenken, een toren is te resoluut, een pion is geen optie want kan maar in 1 richting.
Ik ruik volgens mij beter dan de meeste mensen. Op mijn werk ruik ik altijd azijnzuur, wat wordt gebruikt door een apparaat. Andere collega’s ruiken dan niets.
Oh dit kan ik allemaal wel goed (horen sowieso), maar zat te wachten op zien; ben echt een blinde kip zonder bril/lenzen.
Heb jij een oogafwijking:
- Ik ben (bijna) geheel blind
- Ik ben bijziend (min glazen)
- Ik ben verziend (plus glazen)
- Bijziend en verziend (multifocale glazen)
- Ik denk dat ik bijziend ben maar heb het niet laten opmeten
- Ik denk dat ik verziend ben maar heb het niet laten opmeten
- Ik heb perfect zicht
0 stemmers
Maak alleen mijn oren schoon als ik mijn haar was. Vind water in mijn oren zo vies gevoel.
Huh nee toch? Als je bijziend ben zie je dichtbij goed, en ver weg slecht, en heb je minglazen nodig.
Ik heb een reuzengrote neus maar ik ruik echt bijzonder matig.
Ruik alleen als het dichtbij is.
Nee hoor het staat er goed!
Oh lol spuit 11 het gaat weer sneller dan het licht hier
Ik onthoud het zo: als je bijziend ben kan je dichtbij zien. Ik kan dichtbij scherp zien (ver weg niet) en ik heb minglazen. Dus bijziend = min glazen.
De toren omdat ik vaak vergeet dat die er ook nog is, omdat ze zo in het hoekje verstopt zitten. Altijd een fijne verrassing als je dan halverwege een potje beseft dat je ze allebei nog hebt.
wat is jouw sterkte? afgerond
als je + hebt:
- 0.50
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- hoger dan 10
0 stemmers
als je - hebt:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- hoger dan 10
0 stemmers
Ook nog Hayu en mijn schoonvader is bezig met discovery+, dan heb ik kwartet.
Edit: we hebben ook nog movies + series van ziggo, maar dit gebruik ik alleen voor game of thrones
Betaal overigens zelf alleen voor videoland
Ik heb in de horeca gewerkt dus ik weet er een klein beetje van, ik denk ietsje meer dan de gemiddelde persoon. Maar ook echt niet veel en mijn vrienden kijken mij wel altijd aan als er wijn moet worden gekozen terwijl ik er dan zo bij zit:
Kut heb ook op +2 gestemd
De ene -1,75 en de ander -3,50, wat zal ik dan stemmen? (Ik ga dit jaar eindelijk laten laseren!)