Wow dat spiegelbeeld schrijven is echt moeilijk. Mega error daar van.
Wel heel mooi
Hoe je met je niet dominante hand mooi kan schrijven is me een raadsel, maar ik had op nee gestemd met spiegelbeeld en dat lukte ineens wel, dus dat is de win van vandaag
(hoi in spiegelbeeld is dan ook supersimpel maar sssst)
Hahaha dit was het eerste wat ik me op kwam om te schrijven. Bedoelde inderdaad echt kopkaas.
Wow heb jij überhaupt een dominante hand?
Hahaha t is erg he. Moet maar dokter worden denk ik.
Ik heb mezelf op de middelbare school ooit links leren schrijven. Als ik me dan verveelde tijdens een les (altijd dus) ging ik eindeloos het alfabet met mijn linkerhand opschrijven. dat heb ik echt een jaar volgehouden ofzo.
Er is nu niet veel meer van over helaas. Hoewel het redelijk netjes is gaat het vooral heeeel erg traag, terwijl ik het toen op een gegeven moment best goed en snel kon.
Dit doet me denken aan de basisschool toen we zo’n stom boek hadden waarin je teksten moest naschrijven om netjes aan elkaar te leren schrijven. Ik moest het heel vaak opnieuw doen omdat het niet netjes genoeg was
Ik las “dit is stoney” en dacht ja dat is te zien
Jaa en eerder licht ook!
Hadden jullie ook zo’n (of vergelijkbare) schoolplaat met schrijfletters in de klas hangen op de basisschool?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet meer
- WTF FrauHelga hoe oud ben jij?
0 stemmers
Ik heb nog steeds zo’n letterkaart in m’n klas hangen, alleen dan bij de huidige schrijfmethode.