Ohhh hoe ziet de huidige schrijfmethode er uit als ik vragen mag?
Ik denk trouwens dat ik op de basisschool 2 verschillende heb gehad, want ik heb de t ook anders leren schrijven, met een krulletje.
Ohhh hoe ziet de huidige schrijfmethode er uit als ik vragen mag?
Ik denk trouwens dat ik op de basisschool 2 verschillende heb gehad, want ik heb de t ook anders leren schrijven, met een krulletje.
Wij hebben deze en dan op de achterkant zit het blokschrift.
Als school kies je, als je deze methode hebt, of ze alles in blokschrift of verbonden schrift leren. Dat zijn twee verschillende boekjes.
Leuk! Vooral de H is eenvoudiger geworden zo te zien.
Niet-dominante hand, spiegelbeeld, weer niet-dominante hand, weer spiegelbeeld.
Oefening baart geen kunst
nav het nieuws en actualiteiten topic
overweeg jij PvdA te stemmen?
0 stemmers
zo ja, is dit beïnvloed door de nieuwe lijsttrekker?
0 stemmers
De scheidslijn tussen een glaasje rode rum en moord is klein
Heb jij een yogamatje?
0 stemmers
Als ik slaap
0 stemmers
Voor degenen die hun telefoon 's nachts op niet storen zetten, wiens oproepen laat je wel toe?
0 stemmers
Luister je naar podcasts?
0 stemmers
Zo ja, wanneer luister je podcasts?
0 stemmers
Echt niks lekkerder dan hardlopen met een podcast. Tijd gaat zoveel sneller voorbij!
Podcasts op momenten dat ik anders ga piekeren, om mijn gedachten daarmee bezig te houden.
Welke kleur zijn de voegen in jouw badkamer?
0 stemmers
Wat is vaak de doorslaggevende factor om een hotelkamer te boeken (beschikbaarheid uitgezonderd)?
0 stemmers
Moest jij vroeger een helm dragen op je kinderfiets (toen je een jaar of 2 - 4 was)?
0 stemmers
0 stemmers
Ik luister regelmatig podcasts tijdens het wandelen maar vaak moet ik lachen om wat er gezegd wordt. Dan voel ik me altijd zo’n creep. Zie altijd helemaal voor me hoe dat eruit moet zien voor voorbijgangers; ik met m’n koptelefoon op en zo’n grijns op m’n gezicht
Welk personage in modern family vind je het irritantst?
0 stemmers
En welke het leukste?
0 stemmers
Hahha naargeestig briefje zo!!
Ik laat mijn geluid aan maar ik zet mijn internet uit.
Voor 1 miljoen zou ik…
0 stemmers