Stel je persoonlijke vraag #23

Wow netjes! Mijne zijn echt hanenpoten

1 like

Wow aanelkaar! Dat durfde ik zelf niet aan Haha, dan wordt het echt gewoon een vlek

1 like

Hahaha wat erg

19 likes

67 likes

Ik kon dit vroeger best goed omdat ik veel links schreef met mijn opa en moeder. Ik föhn ook met links en rechts even goed bijvoorbeeld. Ik heb alleen sinds de basisschool niet meer met links geschreven en het is echt veel lelijker dan ik dacht.

Boven is met rechts. Midden links. En onder is ook links alleen probeerde ik daar aan elkaar te schrijven :joy:

13 likes

48 likes

Heb echt een lelijk handschrift maar nooit zin om het te verbeteren.

10 likes

Als jullie zouden zeggen ´Kijk wat mn kind heeft geschreven´ zou ik t ook geloven.

32 likes

Wel fijn dat ik nu eindelijk van de bank af ben gekomen. Speciaal om een blaadje en pen te pakken. Waar een poll toch al niet goed voor is.

6 likes

Onleesbaar

@Daelyss jij gaat van netjes naar arts

5 likes

Ik schreef gewoon de S verkeerd om?! :face_with_raised_eyebrow:

@Zemraluani

21 likes

Wooow, dat is echt netjes!

1 like

Niet mooi en vooral veel langzamer!

39 likes

NMSMVPE

40 likes

De ‘e’ is echt kut

15 likes

Ik hoop heel erg dat je hoofdkaas bedoelt (al lijkt hoofdkaas me ook smerig). :rofl:

Lijkt op mijn handschrift dit :rofl: alleen is mijne nog erger, kan vaak zelf niet eens meer lezen wat ik geschreven heb als ik er een week later naar kijk.

Met links, met rechts en gespiegeld

Zijn er nog meer Leo da vinci’s die (soort van) in spiegelschrift kunnen schrijven?

• Ja dat ga ik nu even showen
  • Nee over die onmisbare gave beschik ik helaas niet
  • Geen idee maar ik ga het nu proberen en laten zien
  • Gast boeie

0 stemmers

3 likes

Als ik sneller schrijf kan ik het ook niet meer lezen. Was vroeger altijd bang dat mijn tentamens zouden worden afgekeurd op mijn handschrift :joy: