Wow netjes! Mijne zijn echt hanenpoten
Wow aanelkaar! Dat durfde ik zelf niet aan Haha, dan wordt het echt gewoon een vlek
Ik kon dit vroeger best goed omdat ik veel links schreef met mijn opa en moeder. Ik föhn ook met links en rechts even goed bijvoorbeeld. Ik heb alleen sinds de basisschool niet meer met links geschreven en het is echt veel lelijker dan ik dacht.
Boven is met rechts. Midden links. En onder is ook links alleen probeerde ik daar aan elkaar te schrijven
Als jullie zouden zeggen ´Kijk wat mn kind heeft geschreven´ zou ik t ook geloven.
Wel fijn dat ik nu eindelijk van de bank af ben gekomen. Speciaal om een blaadje en pen te pakken. Waar een poll toch al niet goed voor is.
Ik schreef gewoon de S verkeerd om?!
Wooow, dat is echt netjes!
Ik hoop heel erg dat je hoofdkaas bedoelt (al lijkt hoofdkaas me ook smerig).
Lijkt op mijn handschrift dit alleen is mijne nog erger, kan vaak zelf niet eens meer lezen wat ik geschreven heb als ik er een week later naar kijk.
Met links, met rechts en gespiegeld
Zijn er nog meer Leo da vinci’s die (soort van) in spiegelschrift kunnen schrijven?
- Ja dat ga ik nu even showen
- Nee over die onmisbare gave beschik ik helaas niet
- Geen idee maar ik ga het nu proberen en laten zien
- Gast boeie
0 stemmers
Als ik sneller schrijf kan ik het ook niet meer lezen. Was vroeger altijd bang dat mijn tentamens zouden worden afgekeurd op mijn handschrift