Stel je persoonlijke vraag #23

Stel je moet nu een tatoeage laten zetten, je mag er een uur over nadenken wat het wordt en waar het wordt gezet. Waar zou je voor kiezen?

• Een tatoeage in kleur
  • Een tatoeage in zwart

0 stemmers

Ik heb ook het gevoel dat tatoeages in kleur maar tijdelijk waren?

Als het door een specifieke artiest word gedaan wil ik heel graag iets in kleur en dus deze stijl

Zie dat ik momenteel nog de enige in kleur ben :sweat_smile:

7 likes

Denk jij dat tatoeages in de komende decennia populairder worden of minder populair?

• Ik denk ongeveer hetzelfde
  • Minder populair
  • Meer populair

0 stemmers

Ik ken veel mensen met zwarte tatoeages maar het valt me nooit meer op als een tatoeage moet ik zeggen. Heb er zelf weinig mee.

Ben jij al met meer dan 2 buiten geweest?

• Nee, daar hou ik me strict aan
  • Nee, maar omdat het toevallig zo uitkwam
  • Ja, ik heb die regel al eens overtreden

0 stemmers

Ik was laatst op het strand en daar waren allemaal groepjes mensen. Ik heb het idee dat voor een avondwandeling mensen daar wel op letten, maar verder?!

Op een moment dat ik 1 mens op bezoek had en we allemaal (mijn vriend waar ik mee samenwoon, ik en mijn visite persoon) naar het station moesten lopen, ja. Vind het persoonlijk heel vreemd dat je wel met 3 binnen mag zijn maar niet buiten.

Edit: ik snap het willen voorkomen van groepjes wel, dus hou me er verder ook aan, maar in de situatie zoals hierboven niet

9 likes

Tijdens de lunch lopen er toch mensen mee als ik ga halen.

2 likes

Mijn ouders waren op bezoek en ik vind het fijner om even met ze te gaan wandelen dan het hele bezoek in de woonkamer te zitten. Ik zet wel een raampje open maar onze woonkamer is echt klein. Ik vind die regel persoonlijk ook belachelijk en tegenstrijdig maar het is niet iets dat ik regelmatig doe.

3 likes

Stel, je mag nog maar één iemand of één huishouden zien per maand (bij je thuis uitnodigen of daar langskomen). Wie kies je (of voor de Belgen: Wie heb je gekozen)?

• Partner
  • Ouders
  • Broer/zus
  • Overige familie
  • Vrienden
  • Anders
  • Ik zou me niet aan deze maatregel houden

0 stemmers

Mijn vriend en ik hebben gemeenschappelijke vrienden, dus dan zijn het vrienden van ons samen. Als ik voor ouders zou kiezen zijn het of mijn ouders, of zijn ouders en dat zou ik dan oneerlijk vinden.

@Willem Huishoudelijke taken, zoals de was, stofzuigen etc. en toen we hier net woonden heb ik ook veel geschilderd. Mijn werk is wel significant rustiger door corona, dus ik moet mijn dagen wel een beetje met zulke dingen opvullen.

3 likes

Ik zou deze heel lastig vinden maar toch voor vriendin gekozen omdat zij in dezelfde stad woont en mijn ouders 85 kilometer verderop.

1 like

Ik doe helpdesk werk en als iemand belt moet ik er vlug zijn, dus ik zit best wel aan mijn kantoor tafel “vast”. Als het druk is werk ik natuurlijk door maar als het rustig is dan ben ik toch aan het wachten, kan ik net zo goed wat leuks doen.

2 likes

Ik denk schoonvader en het broertje van mijn vriendin, want die wonen lekker dichtbij. Mijn ouders en schoonmoeder wonen ver weg. Weet niet of dit raar is maar ik heb ook echt geen moeite met mijn ouders lang niet zien :grimacing:

1 like

Hier zou ik me sowieso niet aan kunnen houden, want zowel mijn ouders als schoonouders passen op m’n zoontje. Juist nu het kinderdagverblijf dicht is, hebben we ze nodig :woman_shrugging:t3:

Waar heb jij je huidige partner ontmoet? Als je geen huidige partner hebt, kan je het invullen voor de vorige.

• Bij een sport/sportschool
    • Bij een hobby
    • Op het werk
    • Op school/studie
    • Op een vereniging
    • Via een dating app of site
    • Bij het uitgaan
    • Vriend(in) van een vriend(in)
    • Blind date/ik ben gekoppeld
    • Op een feestje
    • Via familie
    • In de bibliotheek
    • In de supermarkt
    • Bij een dating evenement
    • In de bios/theater/concert
    • In een winkel
    • Op vakantie
    • In het ov
    • Anders

0 stemmers

Sorry voor de mensen die geen relatie hebben gehad

Dacht even dat je je partner had leren kennen via je schoonouders (als antwoord op de post hierboven), was al benieuwd naar het verhaal hierachter maar helaas.

35 likes

Lekker cliché op de kermis in het dorp :joy: Wel tijdens het uitgaan dus.

5 likes

Via internet, maar geen date site.
Soort muziek forum

1 like

Ik lig nog in bed. Officieel begin ik om 9 uur. :grimacing:

3 likes

Ook internet, maar geen dating site.
Een ‘spel’ wat 14 jaar geleden erg populair was

2 likes

Habbo? :rofl:

2 likes