Ik had een pagina helemaal in het teken van Hilary Duff en natuurlijk wat vragenlijsten er op
Nieuw account gemaakt hahahah
Puzzelen!
Ik maak trouwens wel al mijn uren. Lijkt nu net of ik het werken gewoon overslaan.
Vind dat zelf ook prima te verantwoorden. Dutje als ik toch geen overleggen heb, dan werk ik wel een uur langer.
Haha digidier was mn leven vroeger. Al zat ik er wel vaak te trollen.
Ik knip het zelf. Volgens mij was voor wel wat langer dan achter, of andersom (iemand zei dit tegen me). Maar je ziet het met mijn soort haar toch niet goed. Beter beetje scheef dan van die lelijke gespleten haar punten (het splijt nogal snel bij mij en het trekt dan helemaal door 5cm omhoog en wordt klitterig en dof en droog en lelijk).
Ik had vroeger ook een ‘clubje’ op Habbo haha, je had een tijdje dat er groepjes waren en die hadden dan hun eigen forum. Ik weet nog dat we vaak op tinychat gingen praten (wat ik dan stiekem deed want mijn ouders wilde niet dat ik iets met de webcam deed op die leeftijd) en nog een tijdje op hyves omdat dat forum ook ineens weg was.
Dit doe ik nog steeds af en toe haha, heb bijna een questcape echt goals
Mijn haar is inmiddels een jaar niet geknipt, dus dat zie je nu wel aan de onderkant ik zou 19 dec gaan
Ik heb daar ook zo vaak dingen geschreven over mijn leven die nooit gebeurd zijn, zo slecht. Maarja ik was toen een jaar of 11 ofzo
Love it dat er geen optie is met ‘pinda’s’.
Die van mijn moeder is wel from scratch met pinda’s, maar zelf vaak gewoon zakje of pakje.
Oooh neopets!
Had jij een Gilde?
- Ja!
- Nee…
- Whut?
0 stemmers
Ik heb daar echt zoveel geleerd over HTML & CSS. Dat je over die pagina heen kon coderen enzo haha. En Photoshop!
Jaaaaa, zowel de Nederlandse (toen het daar nog leefde) als de Engelse (neopets ruilen etc)
De hele dag door ook dm’s sturen naar mijn beste vriend op Neopets, heb daar echt jaren contact mee gehad maar dan ook echt alleen op Neopets zelf. Leuke tijden.
Haha ik was ook mega fanatiek powerbabe en probeerde altijd in de top van de week op 1 te komen enzo. Ik had ook allemaal powerbabe vriendinnetjes op msn waarmee ik mijn hele leven deelde en waarmee we altijd super erg de spelletjes domineerden. Wat een tijden joh.
Bij mij zie je het ook echt aan de onderkant, ik wil het niet meer zelf knippen maar ik heb sowieso 10 cm aan dode punten. Heb wel heel erg de neiging om er toch zelf de schaar erin te zetten. Het langste punt zit nu op mn onderrug en ik vind dat echt niet mooi staan bij mij. Of ik ga toch een fatsoenlijke kapperschaar aanschaffen en het gewoon doen.
Heb jij op dit moment?
- Mijn haar langer dan ik wil
- Mijn haar korter dan ik wil
- Precies de goede lengte
0 stemmers
Heeft je partner wel eens gezegd dat hij/zij niet wilde dat je het kort ging knippen?
- Ja
- Nee
- N.v.t.
0 stemmers
Zowel mn huidige vriend als ex hebben wel eens gezegd , mag dat wel van mij? Als ik zei dat ik jet kort wilde knippen. Vreeeeselijk. Natuurlijk niet helemaal serieus bedoeld maar toch. Flikker op.
Wel doder dan ik wil
Ik heb ook heel veel uren doorgebracht in de kindertent chatbox. Heb nog steeds sporadisch contact met iemand die ik via daar ken.
Het is nu zo lang dat het te zwaar is geworden en als een slappe bos zeewier op mijn hoofd ligt.