Ik begin spleetjes te krijgen en het begint wel erg sluik te vallen, wil er bijna zelf een schaar in zetten.
Ohja dat nieuwe paarden spel heb ik ook nog een tijdje gespeeld horse tycoon??
Koste soms zelfs mijn nachtrust, ging ik de hele nacht door paarden trainen
Niet echt dat hij het niet wilde, want het is mijn haar, maar wel dat hij langer haar mooier vindt.
Korter echt als in kortpittig kapsel, niet een bob.
Ja herkenbaar. Ik heb een keer een foto gemaakt dat het leek alsof ik een boblijn had laten knippen en dat gestuurd naar mn ex. En ik had het er ook heel realistisch laten uitzien. Hij vond het echt jammer haha. Ik heb het volgehouden totdat ik hem weer zag. Overigens wil ik nog steeds een boblijn maar dat gaat me sowieso vreselijk staan en heb ik het haar niet voor.
Jaaaaa! Hele avonden zat ik op het forum te kletsen. En ging ook eigen layouts maken.
DUUUUUUMP HIIIIM naja daarom is het mn ex. Om onze battle over het boblijn kapsel.
Ik heb het zelf geknipt, eerste lockdown in maart ook gedaan (want was toen net een hoognodige knipbeurt aan het uitstellen). En nu voor de tweede keer. Turtuliootje van Brad Mondo erbij en gaan met die schaar, werkt prima. Zit erover te denken komend weekend curtain bangs toe te voegen
Je komt nu met je oude accont alleen op runescape3 wat ik echt stom vind, je kan wel opnieuw met oldschool runescape beginnen maar dan heb je ook nog niks
Gebruik je daar een kappersschaar voor? Ik had er toen 1 van een vriend van mn vriend. Ik wil het niet met een huistuinkeukenschaar doen. En ik weetniet hoeveel ik eraan wil uitgeven.
Ja, gewoon een simpele die ik ooit een keer uit enthousiasme had aangeschaft, maar nog nooit had gebruikt Volgens mij niet meer dan een tientje voor betaald
Mijn broertje heeft van zijn favo voetballer een Paninikaartje met een stuk gedragen voetbalshirt gekocht.
Zo dus:
Wat vinden jullie daarvan?
- Leuk! Zou ik ook wel van mijn favo sporter/artiest/etc. willen
- Leuk, maar niet voor mij
- Meh
- Zonde van het geld
- Iew vies
- Anders
0 stemmers
NMSMVPE
Oh nee dat durf ik niet aan. Heb een soort semi kroeshaar. Dus ik heb tijdens die eerste lockdown alleen nat geknipt en superstrak getrokken zodat ik niet overal enorm lengte verschil kreeg.
Ah ja, dan is het idd lastiger denk ik. Ik heb lichte slag, maar voor het knippen eerst gestijld (want dat moest van Brad), en dat werkte wel. Misschien kun je even kijken of hij ook tutorials voor krullen heeft?
Ooo dit wil ik ook graag, alleen ik heb niet de hoofdvorm voor curtain bangs. Maar ik twijfel wel om gewoon zelf de schaar erin te zetten haha, begin mijn haar echt zo zat te worden.
Ik ben echt diehard fan van de Tom kha hai soep van Jumbo.
Rond de 15 euro? Ze komen uit de VS, maar mijn broer had een kaartje via eBay uit Duitsland kunnen bestellen
Zou je liever 5 maanden lang een dieet hebben wat alleen maar uit groente bestaat of 5 maanden een maar een dieet wat alleen uit fruit bestaat? Je mag zelf weten hoe je dit bereid.
- 5 maanden een fruit dieet
- 5 maanden een groente dieet
0 stemmers