Stel je persoonlijke vraag #23

Mijn broer was hier zo hard fan van dat hij gewoon extra credits met mijn telefoon kocht. Op een week, was die 25 euro erdoor waar ik normaal een maand mee moest doen.

Good ole times haha

1 like

Dit spelletje niet, maar doet me denken aan die Simgirl dating simulators, waarbij je een mannetje was en jezelf dan helemaal moest opwerken om Mangameisjes te versieren, mee te nemen op dates en uiteindelijk met ze naar bed te gaan. En dat was dan ook best grafisch als ik het me goed herinner… Waarom ik dat gewoon kon spelen zonder dat er leeftijdscontrole of iets op zat is me nog steeds niet helemaal duidelijk. Waarom ik dat wilde trouwens ook niet.

5 likes

Weet je hoe tering veel groenten je moet eten om voldoende energie binnen te krijgen? Dat gaat met fruit toch een stuk sneller. Dus mijn keus is voornamelijk op efficiƫntie gebaseerd. Love eten hoor, maar de hele dag groenten weg werken en dan nog met honger naar bed, no thanks.

Ja maar je krijgt met fruit dan ook weer teringveel suiker binnen, dan eet ik toch liever meer groenten om wat gezonder te blijven. En ik vind dat er meer variatie qua smaak in groenten zit.

18 likes

Maar besef he, vijf maanden honger. Lijkt me echt de hel. Gooi me dan maar vol met suiker.

1 like

Maar je hoeft toch niet per se honger te lijden? Volgens mij kan je prima vol zitten met groenten hoor.

1 like

Ja je kan je maag er goed mee vullen maar het levert vrijwel geen calorieƫn. Ik denk dat je dat toch wel gaat voelen hoor.

Gewoon lekker schepje kristalsuiker over je groenten :stuck_out_tongue:

1 like

aardappels

5 likes

Die worden normaal niet echt als groente gerekend toch? Anders pas ik mijn stem direct aan. Love aardappels. In alle vormen.

ik vind van wel haha

1 like

Was het net aan het opzoeken, maar in NL worden ze niet tot de groente gerekend. In sommige andere landen wel.

5 avocado’s per dag en dan schiet het wel op!

1 like

Als we ons dan gewoon overleveren aan Frankrijk dan zijn aardappels ook groente en dan kunnen we allemaal met een gerust hart en gevulde maag 5 maanden dit hypothetische groentedieet volgen.

11 likes

vind jij aardappel een groente

• ja
  • nee

0 stemmers

Wat is het anders? Ik snap de error vanwege het geĆÆnternaliseerde avg-tje, maar ik vind niet dat aardappels hun eigen categorie nodig hebben.

5 likes

Ik vind dat meer de categorie rijst, pasta etc.

14 likes

Aardappels zijn groenten in dezelfde zin als dat tomaten en aubergines fruit zijn
Technisch gezien dus wel, maar zo eet je t niet

5 likes

Avocado is fruit, helaas.

Hmm, maar is patat dan ook groente? Ik zou hem ook in het rijtje met pasta/rijst plaatsen!