Stel je persoonlijke vraag #23

Hahaha wow! Wie weet :rofl: ik herken je naam in ieder geval wel.

Ik heb echt veel accounts gehad maar zat het langste op Youwi2 geloof ik.

1 like

Ja wel toevallige dingen maar niet eng toevallig:

Tijdens mijn uitwisseling had ik echt amper Nederlanders ontmoet, misschien 5 in totaal. De avond voordat ik weg ging kwam ik op een huisfeestje terecht(echt meer huisfeestjes gehad op uitwisseling dan in de rest van mijn leven) en toen wij de jassen in een kamer moesten leggen zag ik ineens Nederlandse woorden op een muur! Dus ik opzoek naar een Nederlands meisje en die vond ik, haha. Bleek ze ook op uitwisseling te zijn en morgen terug te vliegen (net zoals ik) en zaten we gewoon op dezelfde vlucht! We zijn toen samen naar het vliegveld gereden.

8 likes

Afgelopen zomer toen de horeca open was ging ik ergens koffie drinken op zaterdagochtend in het centrum van mijn middelmatige stad. Toen moest je je naam op een notitieblok schrijven en daarachter je telefoonnummer. Op de lijst stond gewoon iedereen die daar was op volgorde van binnenkomst (lekker AGV proof ook wel). Mijn telefoonnummer was PRECIES hetzelfde als van degene boven mij, op het laatste cijfer na.

16 likes

Heb jij last van tinnitus?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat hoor jij?

• Een pieptoon
  • Lage bromgeluid
  • Gezoem
  • Statisch geluid (sneeuw op tv)

0 stemmers

Hoeveel belemmert je dit in je leven?

• Niet
  • Weinig
  • Veel
  • Altijd

0 stemmers

Voor hoeveel procent hoor jij het?

• 0-25
  • 26-50
  • 51-75
  • 76-100

0 stemmers

Weet je hoe het opgelopen heb?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, hoe?

• Werk
  • Festival/optreden
  • Muziek te hard via oordopjes
  • Anders

0 stemmers

Mijn vader heeft het. Harde piep. Hem belemmert het trouwens wel redelijk, uit eten gaat lastig want door al het omgevingsgeluid in combinatie met die piep hoort hij je gewoon niet. In slaap vallen gaat moeilijk dus tv moet hard aan om hem van dat geluid af te leiden (wat ook wel irritant voor mij is omdat ik dat vanaf mijn kamer nog hard hoor, maar goed)

Verander jij ook in een monster als je ongesteld bent?

• Nee
  • Ja
  • Ik ben altijd een monster

0 stemmers

En waar heb je allemaal last van?

• Rugpijn
  • Buikpijn
  • Darmklachten
  • Hoofdpijn
  • Misselijk
  • Vreetbuien
  • Moodswings
  • Chagrijnig
  • Moe
  • Pijnlijke borsten
  • Niks

0 stemmers

ongesteld zijn is stom en doet pijn dus daar word ik chagrijnig van :stuck_out_tongue:

Ik mis nog bovenbeenpijn!

15 likes

Is dat een soort groeipijn?? Ik heb dat zo vaak. Komt dat door ongesteld zijn??

Wat ik trouwens ook nog heb (misschien moet dit in het TMI topic :rofl:): anuspijn?!? Als ik hele erge baarmoederkrampen heb voel ik die gewoon in mn kont? :rofl:

8 likes

Ik ervaar het als zeurderige pijn in mn bovenbenen, echt irritant!

Nee niet als groeipijn,100x erger. Kan het niet eens omschrijven.

Ja zeurderig inderdaad. Houdt continue aan. Maar niet alsof je te hard gesport hebt ofzo en ook niet bij bewegingen maar gewoon de hele tijd door. Ik beschreef dat altijd als groeipijn. Wow, misschien heeft dat dus gewoon met mijn menstruatie te maken. Wel eng dat als ik menstruatie pijn bovenbenen opzoek dat ik gelijk ā€˜endometriose’ zie :roll_eyes: haat google

Mijn groeipijn als kind was heeel heftig, enorm van liggen janken, trappen met mijn benen maar niks hielp.

hahaha ik heb ook anuspijn altijd

5 likes

Niet eng maar het was wel heel grappig. Toen ik ging studeren kwam ik bij een jongen in de klas. We kenden elkaar nog niet en woonden ook in verschillende provincies. We hadden het een keer over een festival in Nederland en hij vertelde dat hij daar een paar jaar eerder verkleed als tovenaar heen was geweest. Toen zei ik, omg volgens mij sta ik met jou op de foto! Dus ik thuis checken en ja hoor daar stonden we op de foto hij in zijn paarse tovenaarspak en ik met m’n fluffy bunny ears :joy:

33 likes

Het zal ook voor iedereen anders zijn. Maar de beenpijn die ik heb met ongesteld zijn is echt hels. Wil dan eigenlijk alleen maar liggen als een opgerolde garnaal in m’n bed.

1 like

Dit is zo raar, ik had dat vroeger dus ook en toen zeiden m’n ouders van ja dat is groeipijn, maar ik heb dit nog steeds soms (en bijna altijd 's avonds).
Geen idee wat het is, en voor mijn idee wel iets minder. ik sliep ooit bij een vriendinnetje toen heb ik ook lopen janken uit wanhoop maar toen groeide ik zeker niet meer. misschien kom ik er nu na jaaaaren achter dat het te maken heeft met ongesteld zijn haha.
Thanks forum!

1 like

Ik heb het vooral 4 graden warmer. En laatste jaar ineens hoofdpijn erbij gekregen.

3 likes

Oke dit is lekker TMI misschien maar ik heb altijd het gevoel of m’n schaamlippen opgezet zijn hahaha. Doet ook echt zeer, toen ze beurs waren na de bevallingen voelde het nog chiller :weary:

5 likes

Zijn dat geen restless legs?