Stel je persoonlijke vraag #23

Is chocolade is ook een groente? :woman_shrugging:

5 likes

En @mores ik snap de logica, maar aardappels zijn m gewoon planten en in mijn hoofd dus groenten.

1 like

Het paardenspel! Ik ken m’n beste vriendin via dat spel, 15 jaar alweer haha. We waren op een gegeven moment een van de rijkste spelers met de meeste paarden haha en dan gingen mensen bedelen om geld of om paarden.

Alleen zijn we verbannen omdat we gingen trollen met meerdere accounts. Nog een hele ophef over geweest ook.

Dat doet me denken aan twee andere vragen.

Ben jij wel eens verbannen van een forum of spel?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij wel eens getrolled op een spel/forum?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Of iets groente of fruit is wordt bepaald door welk deel van de plant het is, niet welke soort plant

Yay, nog makkelijker om aan dagelijkse portie fruit te komen dan.

1 like

Soort van wel. Hij kan in allebei de rijtjes. Als deel van een maaltijd bij de koolhydraten(rijst/pasta e.d), maar dan een wel nog steeds een groente.

Van habbo hotel voor het vragen van wachtwoorden. Van forums gelukkig nooit, dat vond ik veel te leuk (egf, gosupermodel en kindertent vooral).

Ik heb 2x ban gehad op een ander forum waar ik nog steeds actief ben.

Haha kreeg je ook de wachtwoorden van andere spelers?

… en zoete aardappel dan

• groente
  • gEeN gRoEntE

0 stemmers

3 likes

Nou ik heb dat echt maar één of twee keer gedaan uit wanhoop om ook hc meubelen te krijgen haha. Ik was toen heel sneaky daar in en zocht ook wel uit wie ik wel en niet ging vragen. Maar volgens mij heb ik uiteindelijk nooit echt meubels gestolen en ben ik eerder verbannen dan dat ik er ook daadwerkelijk wat mee kon doen gelukkig. Die ban was ook echt 2x vijf jaar of zo😂

1 like

He neejoh, dat heb ik echt nog nooit gehoord?

Het internet is er ook niet eenduidig over zo te lezen. Net als komkommer en tomaat vind ik avocado’s groente hoor

kut tuinbouwkunde

1 like

Ik ben ooit op Habbo geband omdat iemand anders om wachtwoorden aan het vragen was en ik diegene citeerde en riep dat hij/zij probeerde te hacken :joy: lang boos over geweest

Op Runescape zei ik juist vaak ‘help me, ik ben gehackt en heb niets meer!’ in de hoop dat mensen me dan spullen zouden geven. Heeft wel een paar keer gewerkt geloof ik :grimacing:

6 likes

Ja het voedingscentrum noemt het een vruchtgroente lol, maar in het Engels is het gewoon fruit.

1 like

HAHA van bijna elk forum/spel waar ik op zat. Denk zo’n 3 keer van gosupermodel, ook op virtualpopstar, habbo alleen time outs gehad.

3 likes

Ja maarja wij zijn nie Engels nie!

1 like

Ik kreeg een keer een ban op een forum toen een geüpload plaatje van een vogel dat ik in mijn bericht had gezet ineens veranderde in een foto van een piemel! Ik snap nog steeds niet hoe, de url was vervangen ofzo? Nouja ik kon het niet uitleggen en durfde toen ook niet meer terug te komen. En de piemel zelf vond ik ook heel eng om te zien, ik was 10 ofzo hahaha.

47 likes

De gilde waar ik lid van was in Neopets heeft mijn leven veranderd! Door Neopets woon ik nu in Amerika eigenlijk haha.

42 likes

Wauw!! Vertel (als je wil)!

3 likes