Aaawh dit vind ik heel sneu voor je haha. 10 jaar is ook nog heel jong.
Ok, is wel een lang verhaal, sorry.
Ik werd daar lid van toen ik 12 was ofzo en ik ben toen vriendinnen geworden met de andere meiden. Daarna zijn we overgegaan naar andere websites zoals Facebook waar we een groepschat hadden waar we elke dag in praten. We sturen elkaar ook al jaren kerst cadeautjes (nu nog steeds!). Een paar kwamen uit Amerika, 1 uit Canada en ik uit Nederland.
Toen ik 18 werd ben ik naar Californië gevlogen om ze te bezoeken. Daar hadden we het al jaren over en toen dacht ik⦠ik doe het gewoon. Echt absurd eigenlijk want het was de 1e keer dat ik met het vliegtuig ging en ik was alleen en ik ging naar vreemden. Ik had niet eens met ze geskyped ofzo.
Ik ben toen naar de 1e in San Francisco gegaan en daarna zijn wij samen naar Los Angeles gevlogen waar 3 van hun in de buurt woonden. Dit is ook nog een heel verhaal want degene waar we bleven slapen bleek het niet mee te klikken en toen kregen we ruzie en zij heeft toen onze spullen gebracht en toen bleven we onverwachts bij een ander meisje slapen. Met haar klikte het mega goed en ben nog meerdere keren terug gegaan en was altijd heel gezellig, ik kende ook haar familie en vrienden en een keer toen ik daar op vakantie was gingen we iets eten met een vriend van haar, en daar ben ik nu mee getrouwd en voor hem uiteindelijk hierheen verhuisd.
Later kwam ook het Canadese meisje langs en daar ben ik ook nog super bevriend mee. Er is ook nog een meisje in North Carolina en een die uit Minnesota kwam maar nu in Seoul woont waar ik nog steeds contact mee heb maar (nog) nooit ontmoet heb.
Aah wat een leuk verhaal zeg! Hoe bijzonder
Thanks! Ik besef me door dit op te schrijven nu weer hoe speciaal het inderdaad is! Ik heb ook heel veel leuke en bijzondere dingen mogen meemaken hierdoor.
Misschien heb ik je wel verbannen van gosupermodel dan hahah. Als je verbannen was door āJessicaatā sorry
Heb jij wel eens iets meegemaakt dat zo toevallig was dat het gewoon eng was?
- Ja! (namelijk:)
- Meerdere keren (namelijk:)
- Nee nooit
- Niet dat ik weet
- Anders
0 stemmers
Een centimeter bij een centimeter? Niet heel groot iig
Ik appte met een vriendin, ik was toen in een hostel in een mini dorp in Colombia, echt misschien 100 huizen, en zij was gewoon in NL.
Ze type iets over dat haar ex een nieuwe vriendin had en blabla wat een sukkel was ie eigenlijk toch. En toen hadden we t over stomme dingen aan m, en specifiek: de keer dat we uitgingen en hij een hele saaie vriend had meegenomen en die hadden we toen een stomme bijnaam gegeven omdat we letterlijk nog nooit zoān saaie man hadden ontmoet. Echt een saai vergetelijk type.
Nouja, tijdverschil dus zij slapen en ik ging ergens eten, kom ik terug bij het hostel, nog ff roken voor de deur, tikt iemand op mān schouder en noemt mān naam en kijkt me superblij aan. Gezicht komt me bekend voor, maar ik kan m niet plaatsen. Je raad het: het was de doodsaaie man.
Hij had kennelijk besloten een keer iets spannend te gaan doen met zān leven en was op wereldreis en dus door een soort bizar toeval op dezelfde dag als ik in een verlaten dorpje aan de andere kant van de wereld.
Vind dat nog steeds echt teringbizar
En toen kwam je er achter dat het geen doodsaaie man was en nu zijn jullie al 10 jaar getrouwd?
Of was het gewoon nog steeds een saaie sukkel
Je tweede pol vind ik wat lastig beantwoorden, want ik voel me misschien eens in de twee maanden negatief/verdrietig, maar als dit het geval is deel ik het wel altijd openlijk.
Is al lang geleden maar mān ouders hadden een (neppe) Herman brood schilderij hangen aan zoān ophang systeem met een draad, en de dag dat hij zichzelf van het leven had beroofd was dat schilderij naar beneden gevallen.
Van 90% van dit lijstje heb ik überhaupt nog nooit gehoord
Hahaha wow! Wie weet ik herken je naam in ieder geval wel.
Ik heb echt veel accounts gehad maar zat het langste op Youwi2 geloof ik.
Ja wel toevallige dingen maar niet eng toevallig:
Tijdens mijn uitwisseling had ik echt amper Nederlanders ontmoet, misschien 5 in totaal. De avond voordat ik weg ging kwam ik op een huisfeestje terecht(echt meer huisfeestjes gehad op uitwisseling dan in de rest van mijn leven) en toen wij de jassen in een kamer moesten leggen zag ik ineens Nederlandse woorden op een muur! Dus ik opzoek naar een Nederlands meisje en die vond ik, haha. Bleek ze ook op uitwisseling te zijn en morgen terug te vliegen (net zoals ik) en zaten we gewoon op dezelfde vlucht! We zijn toen samen naar het vliegveld gereden.
Afgelopen zomer toen de horeca open was ging ik ergens koffie drinken op zaterdagochtend in het centrum van mijn middelmatige stad. Toen moest je je naam op een notitieblok schrijven en daarachter je telefoonnummer. Op de lijst stond gewoon iedereen die daar was op volgorde van binnenkomst (lekker AGV proof ook wel). Mijn telefoonnummer was PRECIES hetzelfde als van degene boven mij, op het laatste cijfer na.
Heb jij last van tinnitus?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat hoor jij?
- Een pieptoon
- Lage bromgeluid
- Gezoem
- Statisch geluid (sneeuw op tv)
0 stemmers
Hoeveel belemmert je dit in je leven?
- Niet
- Weinig
- Veel
- Altijd
0 stemmers
Voor hoeveel procent hoor jij het?
- 0-25
- 26-50
- 51-75
- 76-100
0 stemmers
Weet je hoe het opgelopen heb?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, hoe?
- Werk
- Festival/optreden
- Muziek te hard via oordopjes
- Anders
0 stemmers
Mijn vader heeft het. Harde piep. Hem belemmert het trouwens wel redelijk, uit eten gaat lastig want door al het omgevingsgeluid in combinatie met die piep hoort hij je gewoon niet. In slaap vallen gaat moeilijk dus tv moet hard aan om hem van dat geluid af te leiden (wat ook wel irritant voor mij is omdat ik dat vanaf mijn kamer nog hard hoor, maar goed)
Verander jij ook in een monster als je ongesteld bent?
- Nee
- Ja
- Ik ben altijd een monster
0 stemmers
En waar heb je allemaal last van?
- Rugpijn
- Buikpijn
- Darmklachten
- Hoofdpijn
- Misselijk
- Vreetbuien
- Moodswings