Stel je persoonlijke vraag #23

Is dat een soort groeipijn?? Ik heb dat zo vaak. Komt dat door ongesteld zijn??

Wat ik trouwens ook nog heb (misschien moet dit in het TMI topic :rofl:): anuspijn?!? Als ik hele erge baarmoederkrampen heb voel ik die gewoon in mn kont? :rofl:

8 likes

Ik ervaar het als zeurderige pijn in mn bovenbenen, echt irritant!

Nee niet als groeipijn,100x erger. Kan het niet eens omschrijven.

Ja zeurderig inderdaad. Houdt continue aan. Maar niet alsof je te hard gesport hebt ofzo en ook niet bij bewegingen maar gewoon de hele tijd door. Ik beschreef dat altijd als groeipijn. Wow, misschien heeft dat dus gewoon met mijn menstruatie te maken. Wel eng dat als ik menstruatie pijn bovenbenen opzoek dat ik gelijk ā€˜endometriose’ zie :roll_eyes: haat google

Mijn groeipijn als kind was heeel heftig, enorm van liggen janken, trappen met mijn benen maar niks hielp.

hahaha ik heb ook anuspijn altijd

5 likes

Niet eng maar het was wel heel grappig. Toen ik ging studeren kwam ik bij een jongen in de klas. We kenden elkaar nog niet en woonden ook in verschillende provincies. We hadden het een keer over een festival in Nederland en hij vertelde dat hij daar een paar jaar eerder verkleed als tovenaar heen was geweest. Toen zei ik, omg volgens mij sta ik met jou op de foto! Dus ik thuis checken en ja hoor daar stonden we op de foto hij in zijn paarse tovenaarspak en ik met m’n fluffy bunny ears :joy:

33 likes

Het zal ook voor iedereen anders zijn. Maar de beenpijn die ik heb met ongesteld zijn is echt hels. Wil dan eigenlijk alleen maar liggen als een opgerolde garnaal in m’n bed.

1 like

Dit is zo raar, ik had dat vroeger dus ook en toen zeiden m’n ouders van ja dat is groeipijn, maar ik heb dit nog steeds soms (en bijna altijd 's avonds).
Geen idee wat het is, en voor mijn idee wel iets minder. ik sliep ooit bij een vriendinnetje toen heb ik ook lopen janken uit wanhoop maar toen groeide ik zeker niet meer. misschien kom ik er nu na jaaaaren achter dat het te maken heeft met ongesteld zijn haha.
Thanks forum!

1 like

Ik heb het vooral 4 graden warmer. En laatste jaar ineens hoofdpijn erbij gekregen.

3 likes

Oke dit is lekker TMI misschien maar ik heb altijd het gevoel of m’n schaamlippen opgezet zijn hahaha. Doet ook echt zeer, toen ze beurs waren na de bevallingen voelde het nog chiller :weary:

5 likes

Zijn dat geen restless legs?

Het eerste of laatste sneetje van een brood heet het:

• Kapje
  • Korstje
  • Kruintje
  • Kontje
  • Anders

0 stemmers

Korstje, kontje… als er maar heel veel boter onder het beleg mag

2 likes

Restless legs doen geen pijn, bij mij niet iig

1 like

In een klein dorpje in Thailand iemand tegen het lijf gelopen die is opgegroeid in hetzelfde kleine dorpje in Nederland als ik. Maar daar hadden we elkaar nog nooit gezien terwijl we heel veel gemeenschappelijke vrienden hadden via school enzo.

7 likes

Hahaha dit is mijn moeder. ā€˜Heb je al fruit gegeten vandaag?’ ā€˜Ja een banaan en passievrucht.’ ā€˜1 stuk dus want banaan is geen fruit’ :joy:

Werk jij momenteel op locatie terwijl je in principe gewoon thuis kunt werken?
Anoniem

• Ja
  • Om en om met collega’s
  • Incidenteel
  • Nee
  • Ik kan niet thuis werken want ik werk bijv. in de zorg

0 stemmers

Voor de mensen die op locatie werken (en dan niet de mensen die enkel incidenteel op kantoor komen), waarom kies je ervoor om toch naar kantoor te gaan?
Ook anoniem

• Ik werk meestal wel thuis
  • Maatregelen gelden niet voor mij / boeien me niet
  • Mijn leidinggevende dwingt me
  • Ik kan niet thuiswerken ivm bijv ruimte of kleine kinderen
  • Moeten we thuiswerken dan!?

0 stemmers

Heb jij mensen in je omgeving die ondanks de maatregelen gewoon naar kantoor blijven gaan?

• Ja veel
  • Ja meerdere
  • Ja wel iemand
  • Nee

0 stemmers

Ik had dit andersom! Iemand in Thailand tegenkomen die uit de buurt kwam, nog nooit gezien en geen gemeenschappelijke vrienden. Sta ik 2 jaar later bij een Thais restaurant eten af te halen… Zie ik diegene daar ineens, vond ik ook heel grappig.

6 likes

Oh ik heb er nog een: ik heb ooit kampen begeleid in Belgiƫ. Een paar jaar geleden ging ik een oude vriendin van uitwisseling ontmoeten in Amsterdam ik wilde eten maar zij had geen honger(dat was wel een beetje raar) dus ik stelde voor dat we opzoek gingen naar een thai om af te halen. Dus ik had gewoon gegoogled en toen zijn we ergens in een zijstraat een thai binnen gelopen. Zie ik daar ineens een mede begeleider van die kinderkampen! Ik heb daarna geen contact gehouden, dus het was echt mega toevallig. Zij kwam uit een Vlaamse stad en was op citytrip en ik woonde ook helemaal niet in Amsterdam, dus was echt gewoon heel toevallig

2 likes