Daarom neem ik voortaan de ovale paracetamol! Die krijg ik een stuk makkelijker weg dan die ronde.
n.a.v. de pantosti poll, hebben jullie ook wel eens zin in iets, bijvoorbeeld een pantosti of een omelet, uitsmijter, etc, maar dat je het dan niet maakt omdat je geen zin hebt in de afwas?
- Nee, als ik ergens zin in heb dan maak ik het gewoon hoor
- Ja heb ik ook wel eens, heb geen vaatwasser
- Ja heb ik ook wel eens, heb wel een vaatwasser
0 stemmers
Ik heb dat dus heel erg met tostiās, omdat een tostiijzer niet in de vaatwasser kan
Ik vind Wajang boter echt een hele goede vegan vervanger voor roomboter. Komt ook in zoān hard pakkie
Kaas, tomaat, Italiaanse kruiden en rode ui en niet in een pan. Ik weetniet of je dit nog een tosti mag noemen lol.
Ik moet een paracetamol in vier stukjes breken
Weg want te genant hahahaha
Geraspte kaas in de pan leggen en even een beetje laten bakken. Tosti erop leggen en dan wachten tot de kaas wat hard wordt. Als je dan de tosti uit de pan haalt heb je een soort kroon van kaas om je tosti heen.
De credits gaan naar Jamie:
First of all seriously America ? You voted for trump ? Idiots !
Today i have some inspiration to decorate your bunker for when WW3 is going to happen. ( I am seriously afraid of that)
Hahahaha aaah we survived
Een tosti met kaas, cheddar en ricotta is echt super lekker. De ricotta maakt het lekker smeuĆÆg en de cheddar zorgt voor wat pit!
HAHAHah dit klinkt als iets wat ik gepost heb hahaha maar waar
Ik weet nog dat ik er achter kwam dat mijn moeder VVD stemde en mijn vader flyerde voor Groenlinks stel mafkezen
Hahaha je blogspot link die onder de looks staat!
Hahhahahah ohjaa. Ik ga echt helemaal dood nu hahahaha
Ik kauw eerst de paracetamol helemaal fijn en spoel het dan weg met water. Bij pillen die in hun geheel doorgeslikt moeten worden gaat het met veel moeiteā¦
Kauwen???)))))!!!
Ja, super ranzig maar is de enige manier hoe ik hem weg krijg
Mijn moeder stemt wel dezelfde richting als ik, maar vaak wel een andere partij. Mijn vader⦠geen idee
Bij welke van deze Hollandse/Nederlandse bezienswaardigheden ben je allemaal al geweest?
- Efteling
- Amsterdam
- Anne Frank Huis
- Kaasmarkt
- De Keukenhof
- Madurodam
- Euromast
- Apenheul
- Volendam
- Het Binnenhof
- Kinderdijk
0 stemmers
Welke Hollands/Nederlands eten zou je het meest misscen als je in het buitenland woont?
- Kaas
- Drop
- Stroopwafel
- Haring
- Speculaas
- Gevulde Koek
- Hagelsslag
- Stamppot
- Frikandel
- Bitterballen
- Kroket
- Kaassouffle
- Krentenbol
- Ontbijtkoek
- Roggebrood
- Poffertjes
- Ossenworst
- Snert/Ertwensoep
- Saucijzenbroodje
- Hollandse Boterhammen
0 stemmers
Ik kauw ook omdat ik dan denk dat het sneller opneemt (geen idee of dat waar is)
Haha kak ik dacht dat het multiple choice was. Heb mān stem op kaas toch maar veranderd naar brood.