Stel je persoonlijke vraag #23

Laat antwoord, en geen eng toeval, maar ik ben op verschillende reizen op bizarre plekken mensen tegen gekomen die ik ken. Bv in een supermarkt in StPetersburg om 2u snachts, in een bergdorp in Mexico, … .

En ln vriend en ik hebben ons eindwerk in het middelbaar over hetzelfde (vrij specifieke) onderwerp gemaakt, dat is meant to be natuurlijk. :stuck_out_tongue:

2 likes

Het scheelt er nogal aan waar je heen gaat, veel landen hebben wel prima kaas maar als dat niet zo zou zijn zou ik kaas missen.

Omg echt trauma’s hieraan, dat was echt zoveel viezer dan hem gewoon in een keer doorslikken. Kan me wel herinneren dat we soms kinderparacetamol met een smaakje hadden en die waren juist best wel lekker

1 like

Oeh waar koop ik dit?

Ik haal het zelf bij de Jumbo! Maar ik denk dat andere supermarkten het ook wel hebben, moet je even kijken. Ligt gewoon bij de andere roomboters in de koeling. Op het pakje staat trouwens margarine maar dat is omdat boter een beschermde naam is.

3 likes

Ik ga het proberen, dankjewel! Ik haat margarine intens dus ben benieuwd haha

1 like

kan hier dus echt niet uit kiezen maar iets wat ik dagelijks mis is dan toch echt brood. verder alle frituursnacks, kaas- en saucijzenbroodje, kaas, en filet americain :frowning_face:

1 like

Ik heb het weleens met films en series als een personage iets extreem ongemakkelijk doet. Had het ook bij dat stukje van Harry Potter 2 waar ze die auto stalen, kon het gewoon niet kijken. Spoel die stukjes altijd door, aansteller die ik ben.

4 likes

Ik heb nog nooit een tosti uit de pan gegeten. Verrijkt dit mijn leven? :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ja, maar ik zoek het vaak zelf op door cringey momenten uit programma’s en slechte audities van talentenjachten terug te kijken :joy:

2 likes

Het is dat ik geen tosti ijzer heb en daardoor wel een pantosti moet maken. Maar ik moet zeggen dat ik een pantosti echt niet zó bijzonder vind!

1 like

Anders (helaas, volgens mij is dit veel minder lekker dan de broden in je poll):

4 likes

Nu heb ik zin in suikerbrood en brioche. Zo lang niet gegeten :drooling_face:

18 likes

ik wil alles (behalve roggebrood)

2 likes

Dan maak je ‘m verkeerd.

Ik vind pantosti’s echt superieur. Ik smeer trouwens de buitenkant in met ghee. Dan kan je ze nog langer op laag vuur laten smelten/ krokant worden zonder dat ie zwart wordt.

6 likes

Ja klopt jij en je potje calvé, name a more iconic duo

2 likes

Ik smeer mijn tosti aan de buitenkant in met boter en dan in het tosti ijzer. zelfde effect als pantosti maar minder gedoe.

2 likes

Welke van deze dingen doe je stiekem ook:

• Iets voor jezelf kopen maar dat als cadeautje in laten pakken.
  • Zingen onder de douche
  • Uit het pak/fles drinken.
  • Jezelf googlen.
  • Tegen jezelf praten.
  • Selfies maken totdat je de perfecte foto hebt.
  • Kijken in je koelkast op het lichtje echt uit gaat.
  • Puistje uitknijpen.
  • De radio zachter zetten als je gaat inparkeren.
  • Vaker op het stoplichtjeknopje drukken, omdat je hoop dat het stoplicht sneller op groen gaat.

0 stemmers

Dat het vooral veel tijd kost, dus je moet niet even snel een pantosti willen maken. Een grillpan op de middenstand en dan ongeveer 20 minuten. Ik doe vaak een deksel op de pan, maar is niet perse nodig. Oh en de allerbeste smeltkaas is de jong belegen van de Aldi!

1 like