Stel je persoonlijke vraag #23

Stem jij meestal hetzelfde als je ouders?

• Ja, beide ouders stemmen op dezelfde partij als ik
  • Ja, beide ouders stemmen op dezelfde partij als ik en zelfs op dezelfde persoon
  • Geen idee wat mijn ouders stemmen
  • Nee, mijn ouders stemmen totaal iets anders
  • Mijn ouders en ik stemmen wel in dezelfde hoek (bv links/rechts), maar niet op dezelfde partij
  • Mijn moeder stemt op dezelfde partij als ik
  • Mijn vader stemt op dezelfde partij als ik
  • Mijn moeder stemt op dezelfde partij én persoon als ik
  • Mijn vader stemt op dezelfde partij én persoon als ik
  • Mijn moeder stemt wel in dezelfde hoek, maar niet op dezelfde partij
  • Mijn vader stemt wel in dezelfde hoek, maar niet op dezelfde partij
  • Mijn moeder stemt totaal iets anders
  • Mijn vader stemt totaal iets anders

0 stemmers

Ben je beter met make up of met kleding? Als in kan je hele looks maken op je gezicht maar loop je verder altijd in je pyjama. Of ben je een fashion queen maar lijkt je make up op dat van een kind van 3

• Beter met make up
  • Beter met kleding
  • Goed in beide
  • Slecht in beide
  • Goed met make up en wel oke met kleding
  • Goed met kleding en wel oke met make up

0 stemmers

image

Ik had twee hypes op sommige van mn looks hoor!! Wat een fashion icon was ik toch ook :weary: :triumph:

(Voor de mensen die dit niet kennen, hypes waren een soort likes/r&r)

10 likes

Ik denk dat ik het verkeerd begrepen heb, dacht dat dit die site was waar je van die poppetjes met echte kleding kon aankleden.

Maar eigenlijk is dat pas sinds we kinderen hebben en die mee eten. Daarvoor hingen we 6 van de 7 dagen op de bank met bord en serie haha

1 like

Ik ging even inloggen want ik kon me alleen nog de fotos herrinneren die ik jou net stuurde hahah. Maar ik heb betere blijkbaar hhaha. En mn meeste hypes was 15. Mama i made it !

1 like

Ik ben er echt slecht in hahaha zelfs de pil die echt mini is gaat met moeite, maar dat komt omdat ik teveel nadenk over het slikken. Ik kan dingen als ibuprofen echt alleen wegkrijgen in combinatie met eten

1 like

Bij mij werkt yoghurt altijd wel goed voor grote(re) pillen, dan glijdt het zo weg. Maar die vieze paracetamol zonder laagje die zo in je keel blijven hangen is nog steeds horror.

4 likes

Sambal! Of harrissa, of een ander kruidig/pittig smeerseltje

6 likes

Heb je het al getest, of ga je dat zo doen nav de uitkomsten van deze poll?

@knofje ik heb lookbook gedownload op mn telefoon omdat ik wil weten hoe mn fotos het nu zouden doen hahahah

2 likes

Smeerbare roomboter op de buitenkanten van de boterham smeren ipv boter in de pan doen. Dan worden alle randjes extra knapperig.

5 likes

Champignons bakken in roomboter (mn enige vegan sin) en die er op t laatst op doen.

2 likes

Daarom neem ik voortaan de ovale paracetamol! Die krijg ik een stuk makkelijker weg dan die ronde.

1 like

n.a.v. de pantosti poll, hebben jullie ook wel eens zin in iets, bijvoorbeeld een pantosti of een omelet, uitsmijter, etc, maar dat je het dan niet maakt omdat je geen zin hebt in de afwas?

• Nee, als ik ergens zin in heb dan maak ik het gewoon hoor
  • Ja heb ik ook wel eens, heb geen vaatwasser
  • Ja heb ik ook wel eens, heb wel een vaatwasser

0 stemmers

Ik heb dat dus heel erg met tosti’s, omdat een tostiijzer niet in de vaatwasser kan

Ik vind Wajang boter echt een hele goede vegan vervanger voor roomboter. Komt ook in zo’n hard pakkie

1 like

Kaas, tomaat, Italiaanse kruiden en rode ui en niet in een pan. Ik weetniet of je dit nog een tosti mag noemen lol.

2 likes

Ik moet een paracetamol in vier stukjes breken :joy:

2 likes

Weg want te genant hahahaha

3 likes

Geraspte kaas in de pan leggen en even een beetje laten bakken. Tosti erop leggen en dan wachten tot de kaas wat hard wordt. Als je dan de tosti uit de pan haalt heb je een soort kroon van kaas om je tosti heen.

De credits gaan naar Jamie:

17 likes