Stel je persoonlijke vraag #23

First of all seriously America ? You voted for trump ? Idiots !
Today i have some inspiration to decorate your bunker for when WW3 is going to happen. ( I am seriously afraid of that)

Hahahaha aaah we survived

3 likes

Een tosti met kaas, cheddar en ricotta is echt super lekker. De ricotta maakt het lekker smeuïg en de cheddar zorgt voor wat pit!

2 likes

HAHAHah dit klinkt als iets wat ik gepost heb hahaha maar waar :joy:

Ik weet nog dat ik er achter kwam dat mijn moeder VVD stemde en mijn vader flyerde voor Groenlinks :heart: stel mafkezen

2 likes

Hahaha je blogspot link die onder de looks staat!

Hahhahahah ohjaa. Ik ga echt helemaal dood nu hahahaha

1 like

Ik kauw eerst de paracetamol helemaal fijn en spoel het dan weg met water. Bij pillen die in hun geheel doorgeslikt moeten worden gaat het met veel moeite…

1 like

Kauwen???)))))!!!

17 likes

Ja, super ranzig maar is de enige manier hoe ik hem weg krijg

Mijn moeder stemt wel dezelfde richting als ik, maar vaak wel een andere partij. Mijn vader… geen idee

Bij welke van deze Hollandse/Nederlandse bezienswaardigheden ben je allemaal al geweest?

• Efteling
  • Amsterdam
  • Anne Frank Huis
  • Kaasmarkt
  • De Keukenhof
  • Madurodam
  • Euromast
  • Apenheul
  • Volendam
  • Het Binnenhof
  • Kinderdijk

0 stemmers

Welke Hollands/Nederlands eten zou je het meest misscen als je in het buitenland woont?

• Kaas
  • Drop
  • Stroopwafel
  • Haring
  • Speculaas
  • Gevulde Koek
  • Hagelsslag
  • Stamppot
  • Frikandel
  • Bitterballen
  • Kroket
  • Kaassouffle
  • Krentenbol
  • Ontbijtkoek
  • Roggebrood
  • Poffertjes
  • Ossenworst
  • Snert/Ertwensoep
  • Saucijzenbroodje
  • Hollandse Boterhammen

0 stemmers

Ik kauw ook omdat ik dan denk dat het sneller opneemt (geen idee of dat waar is)

Haha kak ik dacht dat het multiple choice was. Heb m’n stem op kaas toch maar veranderd naar brood.

Laat antwoord, en geen eng toeval, maar ik ben op verschillende reizen op bizarre plekken mensen tegen gekomen die ik ken. Bv in een supermarkt in StPetersburg om 2u snachts, in een bergdorp in Mexico, … .

En ln vriend en ik hebben ons eindwerk in het middelbaar over hetzelfde (vrij specifieke) onderwerp gemaakt, dat is meant to be natuurlijk. :stuck_out_tongue:

2 likes

Het scheelt er nogal aan waar je heen gaat, veel landen hebben wel prima kaas maar als dat niet zo zou zijn zou ik kaas missen.

Omg echt trauma’s hieraan, dat was echt zoveel viezer dan hem gewoon in een keer doorslikken. Kan me wel herinneren dat we soms kinderparacetamol met een smaakje hadden en die waren juist best wel lekker

1 like

Oeh waar koop ik dit?

Ik haal het zelf bij de Jumbo! Maar ik denk dat andere supermarkten het ook wel hebben, moet je even kijken. Ligt gewoon bij de andere roomboters in de koeling. Op het pakje staat trouwens margarine maar dat is omdat boter een beschermde naam is.

3 likes

Ik ga het proberen, dankjewel! Ik haat margarine intens dus ben benieuwd haha

1 like

kan hier dus echt niet uit kiezen maar iets wat ik dagelijks mis is dan toch echt brood. verder alle frituursnacks, kaas- en saucijzenbroodje, kaas, en filet americain :frowning_face:

1 like