Stel je persoonlijke vraag #23

Ik heb het weleens met films en series als een personage iets extreem ongemakkelijk doet. Had het ook bij dat stukje van Harry Potter 2 waar ze die auto stalen, kon het gewoon niet kijken. Spoel die stukjes altijd door, aansteller die ik ben.

4 likes

Ik heb nog nooit een tosti uit de pan gegeten. Verrijkt dit mijn leven? :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ja, maar ik zoek het vaak zelf op door cringey momenten uit programma’s en slechte audities van talentenjachten terug te kijken :joy:

2 likes

Het is dat ik geen tosti ijzer heb en daardoor wel een pantosti moet maken. Maar ik moet zeggen dat ik een pantosti echt niet zó bijzonder vind!

1 like

Ik stem kaas maar kan niet leven zonder mijn Calvé pindakaas. @zwaardvis kan dit bevestigen.

1 like

Anders (helaas, volgens mij is dit veel minder lekker dan de broden in je poll):

4 likes

Nu heb ik zin in suikerbrood en brioche. Zo lang niet gegeten :drooling_face:

18 likes

ik wil alles (behalve roggebrood)

2 likes

Dan maak je ‘m verkeerd.

Ik vind pantosti’s echt superieur. Ik smeer trouwens de buitenkant in met ghee. Dan kan je ze nog langer op laag vuur laten smelten/ krokant worden zonder dat ie zwart wordt.

6 likes

Ja klopt jij en je potje calvé, name a more iconic duo

2 likes

Ik smeer mijn tosti aan de buitenkant in met boter en dan in het tosti ijzer. zelfde effect als pantosti maar minder gedoe.

2 likes

Welke van deze dingen doe je stiekem ook:

• Iets voor jezelf kopen maar dat als cadeautje in laten pakken.
  • Zingen onder de douche
  • Uit het pak/fles drinken.
  • Jezelf googlen.
  • Tegen jezelf praten.
  • Selfies maken totdat je de perfecte foto hebt.
  • Kijken in je koelkast op het lichtje echt uit gaat.
  • Puistje uitknijpen.
  • De radio zachter zetten als je gaat inparkeren.
  • Vaker op het stoplichtjeknopje drukken, omdat je hoop dat het stoplicht sneller op groen gaat.

0 stemmers

Dat het vooral veel tijd kost, dus je moet niet even snel een pantosti willen maken. Een grillpan op de middenstand en dan ongeveer 20 minuten. Ik doe vaak een deksel op de pan, maar is niet perse nodig. Oh en de allerbeste smeltkaas is de jong belegen van de Aldi!

1 like

Mijn geluid gaat automatisch stiller als ik in parkeren schakel. Ik moet wel zeggen dat ik het ervoor enkel deed bij echt moeilijke en kleine plekken.

Ik doe dat ook graag inparkeren maar misschien moet ik hiermee naar het impopulaire meningen-topic.

3 likes

Oke, kun jij me hét recept vertellen? Dan ga ik die binnenkort maken :sunglasses:

1 brood doet mij zo denken aan hotelonbijten in Duitsland. Kan niet goed uitleggen welke, maar die waar je lange plakken vanaf snijd. Is echt heel vast brood, echt niet lekker.

1 like

Ik bijt altijd op m’n paracetamol! Niet kauwen, maar 1 zacht keer bijten met de pil tussen mn kiezen en dan gauw water erachteraan. Dan krijg ik het makkelijk weg en ook geen vieze smaak.

1 like

Wat ik het allermeeste miste toen ik in het buitenland woonde waren frikandelbroodjes :heart_eyes:

Deel 2