Stel je persoonlijke vraag #23

Awh ik zou bijna bij je willen aanschuiven met het eten :heavy_heart_exclamation:

1 like

Vanaf zaterdagavond eet ik 90% vd tijd ook alleen voor 1.5 maand. Kunnen we facetimen terwijl we allebei eenzaam aan het eten zijn :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

1 like

Normaal. Zon hond moet toch uit. Als hij al jaren gewend is om op een bepaalde tijd uit te gaan en he daarna tot de ochtend op te houden kun je moeilijk zeggen ´Nee nu moet je het maar langer ophouden want ja corona enzo joe joe´

12 likes

Het is niet de schuld van de hond dat wij ons niet weten te gedragen

12 likes

Ja hadden we ons maar moeten gedragen

5 likes

Als je een hond hebt denk je echt niet na half 9 ´Jeeej ik mag weer gezellig wandelen´ Maar meer ohja de hond moet nog uit haha.

12 likes

Hahaha ja iets heel stoms, maar als mensen in series/films/programmas met een mes in de huid snijden/steken (of in ogen) dan krijg ik pijn in mn voeten en handen

3 likes

Kan echt niet kiezen uit al dat brood, zo lekker

3 likes

Nou ja als ik dan zou willen wandelen ga ik voor de avondklok. Het is niet alsof hondeneigenaren het erom doen en ff lekker om 22u massaal met de poepschepjes op pad gaan. Onze hond heeft trouwens ‘s avonds echt geen zin in een lange wandeling haha.

4 likes

Vervelend, maar je kan nog wel overdag wandelen toch? In principe kan je nog prima van 19:00 - 20:00 wandelen (zelfs tot 20:30)

5 likes

Waarom vind je dat onredelijk in godsnaam :joy: jij moet toch ook plassen voor je gaat slapen

23 likes

Die kleine paarse kan toch gewoon in je bad plassen. Wat nou wandelen.

5 likes

Oh ja het is zeker een heftige maatregel en ik heb een werkgeversverklaring én een hond maar toch voel ik heel veel weerstand tegen de avondklok

3 likes

Zolang hij niet in bed pist ben ik tevreden!

Je bent bevallen van een kind. Wat doe je met de placenta? Je moet kiezen uit deze opties en er ook echt gebruik van maken.

• Smoothies van maken
  • Capsules van maken
  • Gezichtscreme van maken
  • In je tuin planten zodat er een placentaboompje groeit
  • Ketting van maken

0 stemmers

als hij niet in de prullenbak mag, pleur ik hem wel ergens in de tuin

8 likes

Haha ja dacht ik ook. Same same

Plantcenta

9 likes

Je zit met zijn tweeën of meer tv te kijken. Opeens gaat iemand op zijn telefoon een filmpje met geluid zitten kijken…

• Kan prima
  • Ja geen probleem, doe ik zelf ook
  • Beetje irritant
  • Doe je niet

0 stemmers

Die ‘iemand’ is in dit geval mijn vriend die vindt dat dit prima kan.

1 like

Ik word hier onredelijk agressief van, gebruik gewoon oortjes of airpods of ga ergens anders zitten.

19 likes