Voor iedereen die moeite heeft met paracetamol slikken: etos heeft ovale paracetamol tabletten van eigen merk. Slikt zoveel fijner! Nooit meer zo’n kutte ronde die ergens blijft hangen.
Hahahahah ik twijfelde 10 seconden of dit nou sarcasme was of niet
Mijn vriend doet dit ook. Ik erger me daar zo hard aan. Ik ben blij dat ik dat niet alleen heb, vriend vindt dit ook normaal.
Zeg jij daar iets over of zit je het uit?
Zeggen. Moet je bij mij niet mee aankomen.
Weg ermee.
Dump hem.
Leuk is een groot woord (het is niet voor niets uit) maar wel gewoon prima kerel haha.
Ik heb een discussie met mijn vriend n.a.v een ander topic waarin ik uitleg dat ik altijd zo agressief kan worden als ik mijn broek uittrek en mijn sokken (of één sok) dan mee uit gaan. Hij zegt dat ik mijn broek gewoon ‘verkeerd’ uittrek.
Hoe trek jij je broek uit?
- Ik trek mijn broek van boven naar beneden uit (dan eindigt het dus binnenstebuiten)
- Ik trek mijn broek van onderaf (aan de pijpen) uit.
- Ik trek mijn broek eerst een stukje van onderaf uit, en dan van boven naar beneden.
- Ik trek mijn broek eerst van bovenaf omlaag en trek ‘m vervolgens aan de pijpen van mijn benen af.
- Ik trek mijn broek op een andere manier uit, namelijk…
0 stemmers
Ik trek hem naar beneden en trap dan net zo hard op mn broekspijpen tot hij uit is
beetje zoals een kleuter dat doet
Als mijn sokken niet mee uit mogen en/of die broek hoeft nog niet in de was, dan doe ik eerst de pijpen los en dan naar beneden zodat hij ook niet binnenstebuiten zit.
Mogen mn sokken uit en/of de broek moet in de was dan trek ik hem van boven naar beneden en zit hij ook binnenstebuiten.
Ik heb ook altijd ruzie met mijn sokken maar ben te lui om dan maar gewoon fatsoenlijk mijn broek uit te trekken
Nee hoor kleuters trekken hem binnenstebuiten en komen dan tegen de juf zeggen dat hun broek niet goed is en dat ze hem niet meer aan krijgen en of de juf hem weer goed wil doen.
Edit: niet alleen kleuters overigens…
Mijn vriend doet dit ook altijd en ik vind het super irritant. Toen deed ik het laatst eens toen hij iets wilde zien en toen viel het kwartje geloof ik
Zo heeft m’n vriend een keer zijn broek gescheurd Toen waren we bij mij en had hij er maar 1 bij zich en moest hij eerst langs huis voor hij naar werk ging
- Hard
- Zacht
- Niet hard, niet zacht
0 stemmers
Gatverdamme.
Sorry als iemand ooit een ‘lotusgeboorte’ heeft gehad of wil doen maar ik kots.
Grootste ergernis van mijn vriend die de was doet(en ook vroeger van mijn vader); mijn sokken zitten altijd nog een soort van in m’n broek, dus als je dan de broek uitschut heb je sokken confetti
Ik dacht ook dat het gevaarlijk kon zijn. Verder geen idee, ik vind het idee er achter wel heel mooi maar ik zou het zelf niet willen denk ik, het idee 6 dagen nog met zo’n ding naast je baby te moeten liggen lijkt mij zelf onpraktisch.
Haha dit leverde me echt een trauma op gisteren. Schudde mijn broek 's ochtends uit in de slaapkamer omdat ik hem nog eens aan wou doen, maar kon de tweede sok niet vinden. Gisternacht kroop ik in het donker in bed omdat mn vriend al sliep en schrok me helemaal dood. Mn sok was dus vlakbij mn kussen beland en ik dacht dat er een een rat ofzo lag
Vragen omtrent bevallen
- Ja
- Vaker
- Nee
0 stemmers
- Ja
- Nee
0 stemmers
En nu een omtrent bevalangst.
- Ik ben bang voor de bevalling
- Ik ben EXTREEM bang voor een bevalling
- Ik ben niet zo bang voor een bevalling
- Ik ben bang om te poepen tijdens een bevalling
- Ik ben bang dat ik/kind het niet overleeft
- Ik vind bevallen vies
- Ik vind bevallen heel mooi
- Ik ben bang dat ik enorm ga uitscheuren
- Ik ben HEEL bang voor de pijn
- Ik ben niet zo bang voor de pijn
- Ik wil wel kinderen, maar bevallen is een van de redenen waarom ik heel erg twijfel
- Nergens last van
0 stemmers