Stel je persoonlijke vraag #23

Het lijkt me kut mja moet er toch ooit uit.

4 likes

Ik zal wel weer de pech hebben dat ik van voor tot achter uitscheur en de maanden die daarop volgen poep en plas door dezelfde scheur

11 likes

Voor pijn of poepen tijdens de bevalling zou ik niet bang zijn, het is een soort gegeven ofzo. Ja het is kut, maar hoort erbij.

2 likes

Niet als het er nooit in komt :weary:
Zwanger zijn lijkt me al vreselijk omdat ik vrij zeker weet dat ik een vd pechvogels ben die ALLE kwaaltjes krijgt en me zeker 6 maanden vreselijk voel… maar bevallen… horror.

Maar ik wil wel kinderen. Maar niet zwanger zijn en zeker niet bevallen.

1 like

Ik heb al twee bevallingen mee gemaakt(als toeschouwer) dus ik denk dat ik wel een idee heb van wat me te wachten staat en ik durf nog steeds :stuck_out_tongue:

Vooral de laatste viel me echt alles mee!

3 likes

Ik vind het jammer dat er soms een negatief beeld kan zijn over een bevalling.
Heb namelijk zelf een super mooie bevalling gehad, zou hem zo weer over doen.

6 likes

Heb jij wel een schreeuwde ruzie. Dus dat je schreeuwen en dingen zegt waar je spijt van krijgt?

• Ja, af en toe
  • Ja, regelmatig
  • Nee, de laatste keer is lang geleden

0 stemmers

En met wie?

• Partner
  • Ex
  • Ouders
  • Broers/zussen
  • Vrienden
  • Collega’s
  • Random mensen
  • Buren
  • Mensen in de sportschool
  • Weggebruikers

0 stemmers

Bevallen klinkt ineens als een dubbele detox

4 likes

Wat fijn!
Ik kom uit een horrorbevalling (mn ma lag vet lang in het ziekenhuis, ik ademde niet, moest eruit getrokken worden, heeel veel bloedverlies). Misschien ben ik daarom zo bang, omdat ik me dat herinner.

Je herinnert je bevalling? Huh ?

5 likes

Hahaha nee ik bedoelde dat ik werd geboren, dat ik me dat onbewust herinner, maar als grapje :weary:

3 likes

Ik heb er ook echt zin in, lijkt me leuk en gaaf om mee te maken. Mits alles gewoon goed gaat natuurlijk.

4 likes

Ik vraag me dus af, is poepen super gebruikelijk als in het gebeurt heel vaak (misschien meer dan 50 of 60%?).
Of meer als in, het is niet raar dus no worries?

Oh jij mag bijna!! Spannend
Hoop voor jou op een hele mooie bevalling

1 like

Same, en ik haat dat zo want dan heb ik m’n punt niet kunnen maken omdat ik al aan het janken ben. Terwijl ik gewoon gelijk had natuurlijk.

1 like

Oh ik ben best verbaast over de uitslag! In het relatieleed topic wordt er regelmatig gepost over zulke ruzies en ik was verbaasd dat zoveel mensen dat nog hebben, vandaar de vraag.

Ik zou zo nog 10x willen bevallen. Alleen dat zwanger zijn sla ik dan liever over en de kinderen hoef ik ook niet te houdenšŸ˜‚

8 likes

Hoeveel procent poept er eigenlijk tijdens een bevalling?

Ik vind bevallen dus vet eng. Maar kijk soms wel birth vlogs, vind ik vies en mooi tegelijk. Nu zie ik dus ook vaak dat mensen in bad bevallen en dat lijkt me heel chill want lekker warm, ik hou van bad en het lijkt me wat minder pijnlijk ofzo?? Anderzijds lijkt het me ook best vies want dan baad je gewoon in je eigen poep en bloed toch?

Bevallen in bad lijkt mij
  • Fijn
  • Vies
  • Allebei
  • Gedaan, vond ik:…
  • Anders…

0 stemmers

Nou dat herken ik want ik ben op een punt gekomen dat ik nog best wel een kindje wil maar ook weer ergens helemaal niet. Ben bang dat ik een te vrij leven gewend ben

1 like