Stel je persoonlijke vraag #23

1 like

Ik hoef ook niet meteen van die dikke jetsers (ben ook tenger dus wil het wel in verhouding), maar ik zou het wel chill vinden als ik gewoon een keer een trui/sweater aan kan zonder dat het lijkt alsof ik geen tiet heb.
Moet echt strakke kleding dragen wil je zien dat er wel iets is. Plus nooit meer stomme grapjes over mijn ontbrekende tieten :+1:t2:

Oja, die gekke Paul Frank shirts
 Ik moest er per se een hebben, maar ik mocht het gelukkig alleen tweedehands kopen.

3 likes

Liet m’n navelpiercing zetten toen ik 14 was (met toestemming van ouders) en heb hem nu al langer wel dan niet haha

Vergeet niet die felle skinnies, kwam tijdens mijn verhuizing een paarse tegen. Echt voor schut joh.

2 likes

Dan val ik voorover denk :joy:

1 like

Ik vind vooral dat m’n borsten te ver uit elkaar staan. Moet ze echt helemaal pletten om zo’n goede spleet ertussen te krijgen. Dus beetje naar elkaar toe en als we dan toch bezig zijn mag er ook wel een cupmaatje bij.

Waar ben jij het meest blij mee?

• M’n borsten
  • M’n billen
  • M’n benen
  • M’n buik
  • M’n rug

0 stemmers

Hoe vaak zeiden jouw ouders/hoofdverzorgers toen je klein was dat ze van je hielden?

• Vaak
  • Regelmatig
  • Soms
  • Zelden
  • Nooit
  • Dat weet ik niet meer

0 stemmers

Hoe vaak zeggen jouw ouders/hoofdverzorgers nu dat ze van je houden?

• Nooit
  • Zelden
  • Soms
  • Regelmatig
  • Vaak
  • N.v.t.

0 stemmers

Haha wat zijn leuke billen? Ik zie nu billen voor me die heel gezellig wiebelen ofzo.

2 likes

Enkel in ruzies als verwijt đŸ€·

2 likes

Ik heb wel heel lang navelpiercing gehad maar niet omdat het cool was, ik wou het gewoon.

Bij ons ook niet! Verder ook een liefdevolle jeugd gehad en een hele goede band met mijn ouders maar wel echt 0 genegenheid tegenover elkaar. Ook nooit een knuffel of zo. Heel soms als ik moet huilen waar mijn ouders bij zijn (wat ik dus liever ook niet doe) aait mijn moeder over mijn rug en merk ik dat dat haar al veel moeite kost. Andersom vind ik het ook lastig om uit te spreken. Terwijl ik het tegen mijn baby en vriend echt meerdere keren per dag zeg en ik eigenlijk ook echt een knuffelpersoon ben.

Edit: ja wat @Quinoa zegt herken ik dus heel erg.

8 likes

Same, ik merk wel dat mijn ouders trots op me zijn maar ze spreken dat nooit uit. Gevolg is dat ik ook veel moeite heb met het uitdrukken van die gevoelens, en ĂŒberhaupt het herkennen ervan.

1 like

London Mode was echt mijn favoriete winkel vroegĂąh. Alleen telkens als het hier ging verhuizen werden ze steeds hipper, op het laatst was het meer mode dan alternatief spul. :cry: Altijd skatebroeken en skateschoenen enz kopen daar.

Ik ging altijd met vriendinnen shoppen bij winkels zoals wonder woman en de chill out bijenkorf. Ook kwam ik wel eens bij VET en miss selfrigde (?). Liefste merkjes en dan een vest met grote letters Replay en kocht ik nog hippe indian rosé broeken of dieselbroeken. Schoenen bij taft

Heb ooit nog een von dutch pet gedragen toen voelde ik mij helemaal de shit

3 likes

Oohhh I love balconettes juist! Dat is mijn lievelingsmodel haha. Wel niet-voorgevormd, want anders krijg ik inderdaad zo’n knelling op m’n borst. Maar als je volle borsten hebt (met volume bovenop vooral) zijn balconettes van bijv Aubade echt prachtig vind ik:

13 likes

Tegen wie zeg jij dat je van ze houdt?

• Mezelf
  • Partner
  • Ouders/verzorgers
  • Zussen/broers
  • Oma/opa
  • Andere familie met wie ik een goede band heb
  • Al mijn familieleden
  • Hele goede vrienden
  • Goede vrienden
  • Alle vrienden
  • Kennissen
  • Collega’s
  • Random mensen op straat
  • M’n posters op m’n kamer

0 stemmers

Elke dag tegen mijn vriend en we zijn altijd heel erg klef, we appen altijd meerdere keren per dag ook al hebben we elkaar net gezien

En tegen mijn kinderen van 6 en 5 als ik ze aan het videobellen ben. Dan wil ik niet zeggen dat ik ze mis dus dan zeg ik altijd maar dat ik heel veel van ze hou.

Voor m’n zwangerschap m’n buik. Geen idee hoe ik daar over denk zodra m’n baby er uit is

1 like

Oeps, kinderen vergeten! Ik ga er maar even vanuit dat dat op 100% staat voor alle forumkindjes

6 likes