Mijn favoriet vroeger was funkie house, daar hadden ze allemaal coole merken
maar was duur en ik kreeg geen kleedgeld dus elke keer weer mijn moeder overtuigen dat ik daar echt echt dingen van nodig had, en de chill out in de bijenkorf
In de tijd van gekleurde skinnies was ik al ‘enige tijd’ van de middelbare school af haha!
@kali ik had dat jasje dus in t groen en die was wel fel hoor. Geen fluor gelukkig, maar wel knalgroen.
Tegen mijn vriend en mn hond haha
Zelfde hier! Een tijdje terug zijn mijn ouders wel tot de conclusie gekomen dat ze had vaker hadden willen zeggen en zeggen ze het dus heel soms aan de telefoon (meestal vlak voor een operatie oid, beide slechte gezondheid), maar ik krijg het tegen hun mijn strot gewoon niet uit. Dus dat levert ongemakkelijke situaties op
Haha ik ook weleens tegen mijn kat. Ook tegen mijn schoonouders. Ik heb er echt extra familie bij gekregen
Pimkie en c&a want dat waren letterlijk de enige winkels voor ‘‘de jeugd’’ in mijn stad. De rest waren dure boetiekjes voor degelijke dames.
Ik nam de bus naar de dichtsbijzijnde H&M, 45 minuten verderop, om kleren te kopen die de rest van mijn school niet had. Online shoppen was toen ook nog geen ding, h&m had zelfs geen webshop. Kan me nu niet voorstellen dat ik naar de H&M zou gaan om me te onderscheiden van de rest haha.
Ik ook vaak tegen de kinderen van mijn broer en zus. Niet heel serieus, meer dat ik ze doodknuffel met de woorden ‘tante lofs joeeee’. Mijn kat krijgt ook elk uur te horen dat ik van haar houd haha
Ohjaa ik ook tegen m’n katjes hahaha “Ohhh wat ben je mooi, kijk nou zo knap! Je bent zo slim echt niet normaal. Ik houd zoveel van jouuu”
Echt de hele dag door tegen mijn kat haha
Haha ja precies tegen mijn vogeltje zeg ik het nog het meest.
Ik ben trouwens in een huishouden opgegroeid die of extreem liefdevol (fysieke en verbale affectie) of juist super akelig was, kreeg er zowat whiplash van ik kon al die moodswings nauwelijks bijhouden.
De H&M was sowieso echt heel laat met een fatsoenlijke webshop, die liepen daar echt in achter.
Ik droeg ook bijna altijd broeken van Indian Rose, dat was wel een redelijk constante factor. Het ligt er bij mij ook wel aan welke periode het over gaat. Toen ik net in de brugklas zat droeg ik ook veel the Sting en Wonderwoman. Daarna had ik een preppy periode met Ralph Lauren bloesjes en Timberlands. Om de een of andere reden hoorde een keycord bij ons op school ook echt bij die look. Vanaf de 3e/4e klas vooral heel veel H&M met af en toe iets van de Zara oid.
wil even iets aan jullie voorleggen. ik ben al maanden werkloos door de lockdown. telkens lijkt het erop alsof ik weer kan beginnen met werken, maar omdat de lockdown steeds verlengd wordt, is dit toch niet zo.
nu heb ik afgelopen week online gesolliciteerd op een functie die heel goed zou passen qua kwalificaties, heeft de manager die ik gesproken heb ook aangegeven. deze baan is relatief ver weg (vervoer is geregeld) maar betaalt bovengemiddeld goed. ik heb geen ervaring op dat vakgebied en startdatum is onbekend. ik krijg binnen 14 dagen reactie op mijn brief.
nu hoor ik net van bekenden dat ze bij een tankstation in de buurt ook iemand zoeken, fulltime. salaris weet ik niet maar het is wel lekker dichtbij en geen kantoorbaan. zou daar op korte termijn al kunnen beginnen.
de banen liggen hier absoluut niet voor het oprapen en heb zeer dringend een inkomen nodig!
wat zouden jullie doen?
- wel solliciteren op het tankstation. je weet immers niet of je het wordt bij die andere baan. risico dat het bij het tankstation sneller gaat en je daar al kunt beginnen voor je goed en wel een gesprek hebt gehad bij de andere baan.
- wel solliciteren op het tankstation en daar voor gaan, andere sollicitatie laten lopen en wellicht later toch afwijzen.
- niet solliciteren op het tankstation, misschien word je het wel bij die andere baan, oftewel de andere baan afwachten.
- niet solliciteren op het tankstation want misschien vind je nog wel wat heel anders.
- iets heel anders en dat ga ik je nu vertellen!
0 stemmers
Als iemand op t forum iets schrijft dat langer dan een paragraaf is, en het is geen grappig verhaal (qua onderwerp zie je dta direct) wat denk je dan:
- Ja dag ga ik echt niet lezen
- Ik lees tot ik het saai begin te vinden
- Oh leuk, leesvoer
- Ik lees alles
0 stemmers
Post jezelf wel eens een lang bericht dat niet grappig bedoelt is, maar bv uitleg over iets of een discussie?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat ben jij?
- Ik schrijf wel lange berichten maar lees die van anderen niet
- Ik schrijf wel lange berichten en lees die van anderen (meestal) ook
- Ik schrijf geen lange berichten en lees die van anderen ook niet
- Ik schrijf geen lange berichten en lees die van anderen (meestal) wel
0 stemmers
Ik vind lange berichten bijna altijd saai/stom, die van mezelf ook maar ik ben nogal wijdlopig van nature.
Was voor papers wel handig altijd want ik tikte zo duizenden woorden in een paar uur. Maar vrijwel altijd te saai om volledig te lezen. Mijn eigen teksten kan ik ook niet teruglezen trouwens, vreselijk. Het klinkt altijd zo wijsneuzerig, dat soort teksten.
Ik las ‘laten lopen’ als naast het werk bij het tankstation ook door laten gaan/lopen. Maar lees m nu pas goed. Stem dus even aangepast naar optie 1!
Ik bekijk eerst de likes en als dat er 30+ zijn lees ik het
Heeft ze nou geen tepels of geeft mijn scherm het gewoon raar weer? Die stof is toch doorschijnend?
Wel een mooie bh maar ze lijkt net een barbie zo haha
Ja, herkenbaar! Het ene moment knuffelen en lieve woorden, het andere moment 3 dagen ijzige stilte of juist hysterisch roepen. Echt heel lastig, ik was ook nooit op mijn gemak, want het kon zo omslaan.
Ik moest er bij mijn ex heel erg aan wennen dat er amper affectie getoond werd, maar tegelijk is het het meest liefdevolle en respectvolle gezin dat ik ken, alleen op een heel rustige en evenwichtige manier.
sorry, beetje lastig geformuleerd. bij de pomp heb ik nog geen actie ondernomen, de kantoorbaan wel (brief gestuurd en contact gehad met de manager). dus optie 1 ook solliciteren bij de pomp en kijken hoe of wat en ondertussen wachten op de uitslag van de kantoorbaan!