Ben inderdaad blij dat ik over dit soort dingen geen beslissing hoef te nemen
Studentenkamer van amper 10 vierkante meter
De vraag is zonder huisgenoten toch? Anders moet ik ook m’n stem wijzigen.
Antikraak bungalow
Ik zou ook vet bang zijn voor de mensen die voor de lol meedoen. Dat ze geen specifiek doelwit hebben, maar gewoon iedereen te grazen nemen die ze tegenkomen.
Zelfmoord plegen
Pff ik heb geen idee. Of ik zou in volle paniek zitten de hele tijd en alleen maar huilen, of juist denken van het maakt nu toch allemaal niks meer uit. Ook echt iets wat je onmogelijk voor je kunt houden, maar ook weer verder niemand mee in angst wil laten leven. Op de dag zelf zou ik echt vol aan de drugs gaan denk ik, hopelijk ben ik dan minder bij
Ik blijf gezond eten hahahahaah. Al ik weet dat de wereld vergaat over een maand zou ik elke dag pizza friet chips en alles wat nog meer lekker is eten. Fuck gezond doen, ik ga toch dood.
Ga jij morgen nog out with a bang voor de avondklok zaterdag ingaat?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Precies.
Abc, ik kap ermee op mijn eigen termen
Helemaal yolo onder mijn dekentje op bank, net als IEDERE vrijdagavond tegenwoordig.
Maar wat als het dan toch niet gebeurt ik heb ook zoiets van eerst zien dan geloven die Maya’s lulden ook maar wat
Oh ik dacht dat de tweede vraag weer ging over wanneer je het eerst uit huis ging, my bad
Ohnee Eef wat kut
Nee ben geen eikel, hou me aan de maatregelen
Bij een vriend thuis, geen andere gasten.
Maar we gaan wel al zn kasten leegdrinken is het plan
Op hoeveel fora ben jij actief lid?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- Meer
0 stemmers
Heb jij een quote die je heel wijs vind klinken en met ons wil delen, maar waarvoor je eigenlijk nooit een kans hebt?
- Ja ik ga m nu met jullie delen
- Nee
0 stemmers
Maar jij wel aan de vraagstelling te zien?
Nee!!!
Maar mn guilty pleasure zijn quotes maar heb ze zelf nooit dus ik wil ze jatten zodat vrienden denken Jezus leeuw wat ben jij toch wijs