Stel je persoonlijke vraag #23

Nou heb al de hele dag ‘dont make permanent decisions based on temporary circumstances’ in mijn hoofd, goed toepasbaar op mijn werk debacle.

17 likes

Home is where the heart is natuurlijk

6 likes

Everything in moderation, including moderation

Zoals honderden andere quotes toegeschreven aan Oscar Wilde maar ik weet niet of hij het ook echt zelf gezegd heeft

En deze is natuurlijk ook heel raak:
image

20 likes

4 likes

94 likes

Ik krijg echt drie keer per dag de kans om mijn favoriete Brabantse wijsheid te delen.

Ge wit oit noit nie :woman_shrugging:t2:

Toepasselijk op alles in het leven.

22 likes
Wie vind jij grappiger?
  • Mijzelf
  • Mijn partner
  • Ik heb geen partner, maar ikzelf

0 stemmers

Ik doe alsof ik dit begrijp

Dit is wel echt een heikele kwestie in onze relatie, zou dit ook nooit aan hem toegeven.

1 like

Komt eigenlijk allemaal uit zijn geschreven werken :heart_eyes:

Ik vind mezelf
  • Hilarisch, ik lach het allermeest om en met mezelf. Kan echt in een deuk om mezelf liggen.
  • Wel grappig, op zijn tijd
  • Neutraal
  • Niet zo grappig
  • Ik heb totaal geen humor eigenlijk

0 stemmers

Nou wijs niet maar deze classic mag niet ontbreken @Zemraluani

20 likes

Nee er worden er ook veel aan hem toegeschreven die hij waarschijnlijk nooit gezegd heeft (en ook niet geschreven). Degene die ik noemde wordt ook aan wat andere mensen toegeschreven.

Maar man wat had die man ‘wit’ inderdaad :heart_eyes: heel veel briljante quotes zijn wel echt van hem. En briljante toneelstukken natuurlijk haha

1 like

:joy: Komt erop neer dat hoop hebben niet per se hoeft te betekenen dat je hoopt dat een situatie goed eindigt/hoopt op een goed resultaat, maar dat ook negatieve gebeurtenissen/uitkomsten zinvol kunnen zijn.

1 like

Oh voor iedereen die nu denkt: flikker op met je rare inside joke Lul…

26 likes

Ja mevrouw halve kaassouflé

3 likes

‘Je kunt geen omelet bakken zonder de eieren te breken.’ - Stalin

20 likes

Wie geeft wat hij heeft, is blij dat hij leeft

Zei mijn oma altijd en hoewel ze al jaren dood is denk ik er nog minstens elke week aan

13 likes

Mijn beste vriendin met 30 seconds:

“Dictator waarop jij geilt”

STALIN

16 likes

Ik heb een zwak voor het communisme, dus deze quote is me altijd bijgebleven van mijn colleges Russische geschiedenis.

2 likes