Zo heeft iemand verderop in mijn straat ook mijn kat gejat. Kan er 20 jaar later nog steeds boos en verdrietig over worden.
Ja ze moet echt Van ver gekomen zijn. Want we hebben wel geflyerd enzo! En ook op amivedi gezet & gekeken; Maar niemand?
Was ook niet gechipt - maar dat was 15-20jr geleden ook niet gebruikelijk denk ikā¦
Hoe zijn jullie er uit eindelijk achter gekomen waar de kat was?
Mān ouders zagen haar op een gegeven moment steeds bij een vrouw in de tuin zitten en later in het raamkozijn. (Was echt 6 huizen verder ofzo). Mijn moeder heeft haar er nog een keer op aangesproken en toen zei ze dat ze dacht dat het een zwerfkat was. Niet lang daarna gingen we verhuizen naar een andere stad en hebben mān ouders haar daar achtergelaten. Ik was toen 9 jaar en zie dit nog steeds als het grootste onrecht dat mij ooit is aangedaan.
waarom hebben ze haar niet meegenomen?
Onze kat overleed tot ik 8-9 was en dat was echt mega intens. Ik vond dat echt een wereldrampš¬
Ja we hadden er nog 2 en dat vonden mān ouders wel genoeg dus kwam wel goed uit voor ze. Nu ik dit schrijf vraag ik me af of mijn moeder niet gewoon in het complot zat
Aahh iets om tot de bodem uit te zoeken
Lotte van lottelovesbeauty heeft wel eens verteld dat zij ook zo aan hun kat kwamen: er kwam steeds een poes aanlopen bij hun huis, en toen kwamen ze erachter dat die van de overburen was? Die kon volgens mij ook bijna nooit bij zijn eigen huis naar binnen.
En uiteindelijk gingen die buren verhuizen en toen hebben ze die poes achtergelaten (volgens mij wel eerst gevraagd of de moeder van Lotte voor haar wilde zorgen, maar dat weet ik niet meer zeker)
Moet de regering vanaf morgen een spannende toon/lied door heel Nederland laten afgaan elke keer als de avondklok ingaat?
- Ja Cool!
- Nee echt kut
- Ik ben neutraal
0 stemmers
Ja dit wil ik zo graag
Ja wel zonder psychopaten plz
- Eerst jas
- Eerst sjaal
- Ik draag geen jas of sjaal
0 stemmers
Haha ik ken Lotte niet, maar als ze uit Rotterdam komt dan zou het zomaar kunnenā¦
Laten reactie, maar ik bedacht me vanmorgen nog hoe lekker ik het ālong sleeve/blousejesā seizoen vind. En dat ik dat nu wil. Graadje of 18/19.
Ik heb veel minder keuze in truien in mijn kast dan shirts met lange mouwen of een blouseje. Vaak jeuken ze. Er moet ook vaak een shirt met lange mouwen onder omdat het anders niet lekker zit zo die mouwen waar lucht in kan komen (heb alleen oversized truien). Waardoor je het soms weer te heet hebt.
Ik vind dunne truien dan vaak weer lelijk.
Ik ben zon iemand die schrikt van geluiden en dingen waarvan ik al van te voren weet dat het gaat komen (haat broodroosters) Dus ik zou me elke avond de pleuris schrikken.
Ben er nog altijd niet echt uit waar ik mij onder moet schalen, zorg, dienstverlening, soms kunst en cultuur