Dit is al jaren mijn favoriete quote:
Zo simpel, maar ik vind het belangrijk om openminded te zijn en te willen leren in plaats van gelijk negatief te zijn en een oordeel klaar te hebben. Anders dan wij gewend zijn/kennen is niet gelijk slecht.
Dit is al jaren mijn favoriete quote:
Zo simpel, maar ik vind het belangrijk om openminded te zijn en te willen leren in plaats van gelijk negatief te zijn en een oordeel klaar te hebben. Anders dan wij gewend zijn/kennen is niet gelijk slecht.
Ach ja, shit happens
Al vind ik Nasa wel iets betrouwbaarder
âZuinigheid met vlijt
Bouwt huizen als kastelen
En wie zich niet dagelijks wast
Krijgt luizen als kamelenâ
Niet mijn favo maar bekt lekker
Stel je voor, dat de kater niet bestond.
Dan was alles nog veel erger.
Dan zou je nooit een kater krijgen,
terwijl je die nu wel krijgt.
Het is dus toch wel goed zoals het is. Prijs God.
Gerard Reve
Hoe krijg jij het liefst je avondeten opgediend?
0 stemmers
Doe je dondertje maar goed, want je zieltje zit er in.
(Is een bestaand maar oud en âvergetenâ gezegde maar wel een ding in onze familie)
Ja ik bedoelde dat het eigenlijk te controleren valt, wat echt van hem komt is eigenlijk wat hij geschreven heeft!
Ben groot fan idd
Oja heb dr nog één: bij mân ouders hangt boven de voordeur (wel aan de binnenkant van het huis) een tegeltje met daarop de tekst âpraat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bentâ
Mân opa en oma hebben dat tegeltje destijds opgehangen toen zij daar nog woonden
Dat tegeltje had mijn oma ook!
Hahaha fuck
Laatste, maar het punt is juist dat het niet echt te snappen is, er zit geen logica in.
Wat moet je met je miljoenen, Piet, als je pissen moet maar je kan het niet*
*misschien niet letterlijk maar ongeveer zo, sorry toon
"Beautiful things grow out of shit. Nobody ever believes that. Everyone thinks that Beethoven had his string quartets completely in his headâthey somehow appeared there and formed in his headâand all he had to do was write them down and they would be manifest to the world. But what I think is so interesting, and would really be a lesson that everybody should learn, is that things come out of nothing. Things evolve out of nothing. You know, the tiniest seed in the right situation turns into the most beautiful forest. And then the most promising seed in the wrong situation turns into nothing. I think this would be important for people to understand, because it gives people confidence in their own lives to know thatâs how things work.
If you walk around with the idea that there are some people who are so giftedâthey have these wonderful things in their head but and youâre not one of them, youâre just sort of a normal person, you could never do anything like thatâthen you live a different kind of life. You could have another kind of life where you could say, well, I know that things come from nothing very much, start from unpromising beginnings, and Iâm an unpromising beginning, and I could start something."
(Brian Eno)
(Jenny Holzer)
âSelf-Control Is Just Empathy With Your Future Selfâ
(Clarice Lispector)
âDo not be daunted by the enormity of the worldâs grief. Do justly, now. Love mercy, now. Walk humbly, now. You are not obligated to complete the work, but neither are you free to abandon it.â
(Rabbi Tarfon)
Hahaha nou you are mistaken. Als hij iets niet is is het serieus. Wel jammer dat het zoân racist was, zijn andere grappen waren wel leuk
Lol ik dacht dat dit een quote was om een full bush te promoten
Je lichaam! Dus verwen jezelf maar want dat is goed voor je ziel. In onze familie vooral gebruikt als het om lekker eten gaat (zijn we goed in ook), maar volgens mij wordt âie oorspronkelijk breder bedoeld, dus goed voor jezelf zorgen in bredere zin.
Een quote die ooit een aflevering van feuten zat: als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Klinkt ongezellig maar ât is wel waar, zou beter zijn Misschien als ik wat vaker aan mezelf zou denken.
Heb jij ooit iemands huisdier gestolen?
0 stemmers