Ik was maar half oplettend dus verkeerd gestemd, snel veranderd
De huisgenoot van mijn beste vriendin heeft wel haar kat gestolen wegens diefstal van de gemeenschappelijke rekening moest ze het huis uit en op de dag van haar verhuizing was mijn vriendin op haar werk en toen ze thuis kwam waren de katten weg. Zo erg.
Er kwam een kat bij mij binnengelopen en die had besloten om bij mij te komen wonen. Hij had een onleesbare chip, dus we konden de eigenaars niet op die manier vinden. Toen ik er achter kwam dat hij geen klauwen meer had (operatief verwijderd) heb ik niet heel hard mijn best gedaan om de eigenaars te vinden en nu woont ie al 6 jaar bij mijn moeder.
Ik doe alleen een āKarel Leoā oid als je weet dat de letter niet heel duidelijk telefonisch te verstaan is. N en M bijvoorbeeld.
Ik lees geregeld mee op Gurugossiper en een soortgelijke site genaamd thegossipbakery. Beide echt heel trashy. Heb daar ook geen account oid want de dingen die daar gezegd worden gaan vaak veeeeel te ver. Maar toch zijn het de eerste fora waarop ik kijk als er een schandaal oid is rondom een YouTuber
Huh ik snap de optie 0 niet? Als je hier zit is het toch 1?
Voor de werkende FFāers (parttime/fulltime alles): in welke sector ben je werkzaam?
- Bouw
- Facilitair
- Financiƫn
- Communicatie en marketing
- Gezondheidszorg
- Handel
- Horeca
- IT
- Juridisch
- Kunst en cultuur
- Media
- Mode
- Non-profit
- Onderwijs
- Overheid
- Retail
- Vastgoed en makelaardij
- Voeding
- Zakelijke dienstverlening
- Anders
0 stemmers
(Was moeilijk om een selectie te maken)
Denk dat het gaat om waar je alleen maar mee leest. Als je hier actief bent telt dat dan niet?
Oh andere fora buiten ff om?
Ja denk het, zoals gurugossip ofzo. Wel lezen niet posten doe ik overigens niet, verdoe hier mijn tijd liever
Ik heb 2 katten gestolen en 1 keer een gefaalde poging tot katten en honden. Allemaal gevallen waar ik dacht dat de dieren in te slechte omstandigheden zaten of ze niet verdienden.
1e keer was ik 15 of 16 op bezoek bij familie toen ik een kitten van pakweg 7/8 weken op straat zag zitten onder een auto. Kwam er toen achter waar het baasje woonde en bracht de kitten terug maar vanachter de gordijnen bij mn familie zag ik hoe die kitten naar een kwartiertje eeer naar buiten werd gegooid dus ik heb em in mn tas mee naar huis genomen en een baasje voor gevonden. Paar maanden later bleek het zoontje van het gezin het huis in de hens te hebben gestoken toen hij alleen boven aan het spelen was en waren alle andere huisdieren daar omgekomen dus die was ook echt gered.
Later nog een keer een kitten gestolen van iemand die dat diertje aan een drukke weg buiten liet. Hoorde dat die mensen sowieso heel vaak een nieuwe kitten hadden gehad maar geen volwassen katten dus die heb ik ook meegenomen.
Gefaalde poging was bij een soort omgebouwde schuur in de woning achter mij die een huisjesmelker verhuurde. Er woonde een knul, heel aggressief met 2 katten en een hondje en die verdween soms gewoon een week van huis en die dieren zagen er heel slecht uit. Ik had het toen getest door een keer zn deur af te plakken met een stukje tape en er een āomgevallenā bezem voor te zetten om te kijken of hij niet op een ander tijdstip thuiskwam maar nope. Uiteindelijk na een week besloten om een ruit in te tikken en die dieren te redden en toen kwam die fucker dus net thuis terwijl ik de dieren wilde onderbrengen ergens. Dikke ruzie en de politie erbij dus ik moest die dieren teruggeven en de ruit vergoeden.
Flashforward 4 maanden later, ik ben een maand op reis in Azie en kreeg fotos en verslag van de persoon die oo mn huis paste dat de politie bij die woning was en het heeft opengebroken⦠Huurder zat al 3 weken in de gevangenis en 1 van de leidingen was gebarsten, water stond tot heuphoogte en die dieren hebben al die tijd daar opgesloten gezeten. Compleet uitgemergeld maar dankzij dat water wel kunnen overlevenā¦
Ons huisdier is vroeger wel soort van gestolen. Ik was zelf erg jong, dus heb het niet bewust meegemaakt. Volgens mij was onze kat buiten gekomen, terwijl het een echte binnen kat was. Mn ouders zijn hem toen een tijd kwijt geweest, totdat mijn moeder een rondje door de buurt liep en de kat ergens binnen voor het raam/deur zag zitten. Ze heeft hem wel weer teruggekregen haha. Geen idee of die mensen het met opzet hebben gedaan.
Hahaha ja ik weet toevallig de eerste 10 letters ongeveer door orkest, dan zeggen ze altijd:āBERNARDā en dan weet je waar je moet beginnen. Weet ook niet of ze kloppen, vind Katharina Leonora wel toffer dan Karel Leonard (al betwijfel ik of Leonard überhaupt klopt)
Misschien heb je in het fotografietopic meer kans op een goed antwoord
Research & Development, vind dat altijd lastig te plaatsen in deze sectoren.
O ja ik heb Onderzoek er weer uit gehaald omdat ik boven de 20 antwoorden zat haha
Real stupidity beats artificial intelligence every time
Is mn favo van Pratchett
Held! Ik heb niet zoān stoer verhaal, maar wel al twee keer katjes die verdwaald waren terug weten te brengen bij de eigenaar! Beide keren een kat op straat die te mager was en zo aanhankelijk dat ie wel van iemand moest zijn. Dierenambulance gebeld, chip gecheckt en de eigenaren waren zoooo blij. Een keer was een katje helemaal aan de andere kant van de stad en al 5 maanden kwijt! De arme schat.