Omg dit doet me denken aan een vreselijke sticker die m’n moeder toen bij de action had gekocht met “kom maar wat dichterbij, zo groot is ie niet” oid
En leuk dat ze het zelf vond
Edit: dit
Omg dit doet me denken aan een vreselijke sticker die m’n moeder toen bij de action had gekocht met “kom maar wat dichterbij, zo groot is ie niet” oid
En leuk dat ze het zelf vond
Edit: dit
Of krabbels sturen op hyves in de mediatheek
Ja en op vakantie kostte het echt 50 cent per sms ofzo?? zat ik daar 3 weken in zuid frankrijk
Deze tekst hing op de basisschool aan de muur.
Ik had een ander vakkenpakket dan veel van m’n vrienden dus ik had vaak als enige een tussenuur, maar mijn vriendje woonde vlak naast m’n middelbare school dus ik ging daar meestal heen. Heb vet veel seks gehad in m’n tussenuren de laatste paar jaar van de middelbare
Vindt iedereen Emma sympathiek??
Ik vind iedereen leuk hoor maar altijd het idee dat mensen haar wel irritant kunnen vinden.
Ik heb echt geen idee wat mensen van mij zouden vinden, ik denk dat ik teveel stomme grapjes zou maken die mensen te serieus nemen of gewoon niet grappig vinden.
“Zij is echt dom” zou veel voorkomend zijn denk ik, samen met “Zei ze dat nou echt?!”
Als je meedeed aan The Voice en iedereen zou draaien, wie zou je kiezen als coach?
0 stemmers
Heb je specifieke plannen voor dit weekend?
0 stemmers
Ik zou waarschijnlijk ook een domme opmerking maken en dan zou WoKe Nederland mij er eeuwig aan herinneren en zou ik gecanceld zijn voor het leven.
Makerijtje was helaas de laatste jaren een drugshol en ze schonken alcohol aan minderjarigen.
Na meerdere waarschuwingen moesten ze sluiten vanwege het drank schenken.
Welke zijn op jou van toepassing? (Anoniem)
0 stemmers
Hij is geen meerkeuze ja ik ben zo ranzig dat ik meer dan 1 ding doe hieruit
Hahaha aangepast!
Oké dan kunnen we ook weer de discussie aanzwengelen hoe vaak je je beddengoed dan zou moeten verschonen
Op hbo echt zoooooooo vaak. Heerlijk was dat
Hmmm ik vind het altijd wel prettig om het na 1-2 weken te doen. Realistisch gezien gebeurt het pas na dik 3 weken.
Als je een onderbroek 2 keer draagt hoe doe je dat dan? Anoniem
0 stemmers
Het zou echt nooit in me opkomen om 'm om te draaien sorry maar dat is toch extra vies haha, kan je net zo goed een schone pakken