Stel je persoonlijke vraag #23

image

18 likes

Ik stem voor deze:

12 likes
Doe jij eerst je jas aan of eerst je sjaal om
  • Eerst jas
  • Eerst sjaal
  • Ik draag geen jas of sjaal

0 stemmers

En dit is m’n quote

3 likes

Haha ik ken Lotte niet, maar als ze uit Rotterdam komt dan zou het zomaar kunnen…

1 like

Laten reactie, maar ik bedacht me vanmorgen nog hoe lekker ik het “long sleeve/blousejes” seizoen vind. En dat ik dat nu wil. Graadje of 18/19.
Ik heb veel minder keuze in truien in mijn kast dan shirts met lange mouwen of een blouseje. Vaak jeuken ze. Er moet ook vaak een shirt met lange mouwen onder omdat het anders niet lekker zit zo die mouwen waar lucht in kan komen (heb alleen oversized truien). Waardoor je het soms weer te heet hebt.
Ik vind dunne truien dan vaak weer lelijk.

1 like

Ik ben zon iemand die schrikt van geluiden en dingen waarvan ik al van te voren weet dat het gaat komen (haat broodroosters) Dus ik zou me elke avond de pleuris schrikken.

8 likes

Ben er nog altijd niet echt uit waar ik mij onder moet schalen, zorg, dienstverlening, soms kunst en cultuur :joy::woman_facepalming:t2:

6 likes

Haha! Klinkt wel heel leuk, afwisselend! Misschien is het antwoord makkelijker te geven als je kijkt naar het bedrijf waar je werkt? Mijn functie combineert ook twee vakgebieden zeg maar

1 like

Strijk je je beddengoed?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

afbeelding

En ik weiger een strijkijzer te kopen.

65 likes

Alleen de kussenslopen, is zo lekker glad aan je hoofd. Rest hang ik goed uit zodat er geen kreukels inkomen.

Vind jij dingen die populair zijn over het algemeen ook leuk, of juist niet?

• Ja vaak wel
  • Eerder niet dan wel
  • Eerder wel dan niet
  • Nee vaak niet

0 stemmers

49% kent dit niet??

24 likes

Mocht je een zoon krijgen, zou je ook jurkjes voor je zoon kopen als jij het een mooi jurkje vond? (Anoniem).

• Dat zou ik niet uit mezelf kopen
  • Dat zou ik wel uit mezelf kopen, kleding heeft geen gender
  • Dat zou ik alleen kopen als mijn zoontje daar expliciet om vraagt
  • Dat zou ik niet kopen, ook niet als mijn zoontje dat wil

0 stemmers

Wat vind je lekker?

1 like

Ik ken het wel, maar ik verstond eigenlijk helemaal niks na geld maakt niet gelukkig, dus weet niet echt wat ik anders zou moeten stemmen

22 likes

Allemaal spekjes en dan badschuim? Ik mis iets

19 likes

Welke uitgebreidere rekenmachine fabrikant gebruikte jij op de middelbare school?

• Texas Instruments
  • Casio
  • Ander merk
  • Geen idee
  • We gebruikten geen rekenmachines

0 stemmers

En wat is je voorkeur qua camera’s (de 2 grote van vroeger)

• Canon
  • Nikon

0 stemmers

@Kurisu

sinterklaasschuimpjes
badschuim
schuimblokken

2 likes