Ik ben lid maar heb meldingen enzo uit staan want werd er knettergek van, kijk er ook nooit op maar af en toe is er drama en dan zit ik wel te smullen.
Mijn kat heeft helaas de neiging om als de deur van de buren open is, naar binnen te rennen en zich te verstoppen onder hun bed. Dus ik heb iets te vaak mijn kat onder hun bed vandaan moeten trekken
Dat zat om de hoek bij het makerijtje. Langs de weg zeg maar.
Ben lid voor het leedvermaak/drama dus heb alle tijdlijnmeldingen enzo uitstaan maar af en toe ga ik er rondkijken en lachen om de bizariteiten die je daar tegenkomt
Als je gebruikersnaam een Facebook-groep was, waar zou je dan het beste tussen passen?
0 stemmers
Deze was makkelijk
Zijn dit bestaande groepen? Dan word ik ff lid van laughing at this just moved my Seat in hell another inch closer to the fire
Ik las seat als het automerk en vond het al oddly specific
Makkie!! ROZE
Jawel, door de warmte droogt je huid uit en door het water gaat je vettige beschermlaagje van je huid af waardoor het nog sneller uitdroogt.
Ik ben lid van een frikandel speciaal groep en ik geniet daar meer van dan zou moeten
Nepvlees, pesto, kruiden
Olijven, zongedroogde tomaat, kappertjes
Artisjokharten
Artisjokharten en graag wat verse spinazie of rucola nadat hij uit de oven komt
hete pepertjes
Ik hou echt van pizza met teveel groente erop Kan ik mezelf ook nog aanpraten dat ik enigszins gezond bezig ben
JalapeƱos
Heb jij een plastic tas waar andere plastic tassen inzitten?
- Ja, heb ik
- Had ik wel, nu niet meer
- Heb ik niet
- Heb ik nooit gehad
- Ik wil er wel een
- Anders
0 stemmers