Hij is geen meerkeuze ja ik ben zo ranzig dat ik meer dan 1 ding doe hieruit
Hahaha aangepast!
Oké dan kunnen we ook weer de discussie aanzwengelen hoe vaak je je beddengoed dan zou moeten verschonen
Op hbo echt zoooooooo vaak. Heerlijk was dat
Hmmm ik vind het altijd wel prettig om het na 1-2 weken te doen. Realistisch gezien gebeurt het pas na dik 3 weken.
Als je een onderbroek 2 keer draagt hoe doe je dat dan? Anoniem
- Omdraaien
- Gewoon normaal
- Doe ik alleen als ik inlegkruisjes/maandverband etc gebruik
0 stemmers
Het zou echt nooit in me opkomen om 'm om te draaien sorry maar dat is toch extra vies haha, kan je net zo goed een schone pakken
Ik bedoelde omdraaien als in buiten en binnenkant he niet voorkant achterkant idk of dat duidelijk is. Maar vind omdraaien dan schoner dan 2 dagen achter elkaar op hetzelfde stukje stof zeg maar.
Ik doe het trouwens niet, een vd weinige dingen uit die poll die ik niet doe. Ik ben vies, maar wel elke dag vies met een nieuwe onderbroek!
Hoezo zou je de deksel dicht moeten doen?
Maar dan zit de vieze kant tegen je broek aan? Kan me daar echt niks bij voorstellen dat je dat zou doen haha
Zodat je poepbacteriën niet de hele ruimte doorgespetterd worden. Waar met een beetje pech ook je tandenborstel nog in staat.
Nee indd, dan kan je net zo goed geen ondergoed dragen? Er zit ook maar aan 1 kant zo’n katoenen stukje.
Niet als je hele onderbroek katoen is.
Ik ken wel mannen die m omdraaien. Maar voor vrouwen net wat anders denk ik.
Hahahahahahhaha het makerijtje oh geweldig.
Ik zat altijd in de slechte slettendisco verderop. Ben ff kwijt hoe het heette.
Later hoorde ik zowat tot het meubilair van de tweede kamer❤️
I agree, juist beter om niet elke dag te douchen maar gewoon met een washandje. Moet je zeggen, zelfs dat sla ik wel eens over hoor lig ik gewoon de hele dag in bed/op de bank. Niet gewassen, tanden ongepoetst, haren ongekamd. Corona lockdown did me dirty.
Happy days?
Ik snap überhaupt niet waarom de wc-deksel bijna altijd overal openstaat, waarom denk je dat dat ding een deksel hééft?
De Mail sws haha