Voor mij is elke dag douchen ook meer om goed wakker te worden. En ik moet mijn haar elke dag nat maken met mijn krullen. Zelfs in het weekend ga ik vanuit mijn bed gelijk door naar de douche (daarna chill ik wel de hele dag in chill outfit)
Hangt voor mij ook wel heeel erg van de situatie af. Als ik weet dat ik de hele dag thuis op de bank ga liggen rotten dan maakt het me niet uit, maar zodra ik de deur uitga en me onder andere mensen ga bevinden vind ik het wel fijn om fris te ruiken
Eigenlijk is mijn stem niet helemaal passend want als ik naar buiten ga wil ik wel gewoon schoon en fris zijn, maar thuis boeit het me echt 0.
Maar schoon en fris voelen staat voor mij niet altijd gelijk aan douchen, ik vind dat ook belangrijk (en ook om letter te ruiken bijv) maar ik wil juist niet elke dag douchen, toch kan ik me prima schoon en fris voelen als ik niet heb gedoucht
Dat zijn vast al die jonkies die hier zitten die nog in de luiers zaten toen Def hot was (ik ging los hierop op de klassenfeestjes in groep 8)
Ik denk dat schoon ruiken ook erg met schone kleren te maken heeft. Als je bijv snel zweet, is er een grote kans dat dat in je kleren blijft hangen (soms ook na het wassen).
Ik merk dat sinds ik mān haar nog maar 1x in de 3 a 4 dagen was en ik niet meer sport nu de sportscholen dicht zijn ik echt mezelf er tot moet zetten om te douchen haha. Nu ik vooral mān partner zie vind ik het ook niet heel erg om een beetje muffig te ruiken want dat vinden we ook een lekkere geur van elkaar haha
Hahaha ja
@Skadi nouuu de mail company vond ik dus niet eens zo heel erg slecht haha. Dat was ook standaard, daar beginnen en dan voor de deuren dicht gingen snel wisselen naar de tweede kamer. En toen het paleis nog open was sowieso proberen niet je nek te breken op die klote trap daar hahaha
Niet eens naar de happy days ?
Ohjaaa tweede kamer, daarnaast en het paleis . Zag laatst nog allemaal fotoās van de barmannen waar me met stift enzo op hadden geschreven
.
@Baratheon ohhh ja ik ben bij de Noir ook wel eens van de trap geflikkerd. Dat was toen die op de plek van Dam 10 zat, dat plafond was ook echt mega laag, echt een safety hazard die hele tent.
Bij mij is het vooral iets mentaal. Voel me echt niet goed in mijn vel als ik niet gedoucht ben (ook op een luie dag waarop ik niemand zie).
Ik zal ook nooit 2 dagen achter elkaar hetzelfde T-shirt dragen want dan voel ik me ook niet fris. Ook al heb ik totaal niet gezweet, is er niks te ruiken aan het t-shirt. Zit gewoon in mijn hoofd.
Wie heeft dit nog?
- Ik
- Ik niet
0 stemmers
Als ik iedere dag douche houd ik geen huid meer over.
Ik heb hetzelfde, pas na douchen voel ik me wakker haha
Voel me dan de hele tijd alsof ik net wakker ben.
Dit, zooo slecht voor je huid.
Ik denk dat elke dag of meerdere keren per dag douchen misschien ook wel een beetje cultuurgebonden is? Mijn ouders komen allebei uit een warm land en daar was het gewoon de norm om minstens twee keer per dag te douchen, is er gewoon met de paplepel ingegoten, dus bij mij en mān siblings ook.
Als je alleen water gebruikt en geen zeep is het volgens mij niet slecht voor je huid dacht ik
Ik douchte soms wel drie keer toen ik in IndonesiĆ« woonde. Heeeerlijk, met koud water. Was ook gewoon nodig, lekker mandiāen
Ik zat hier toevallig van de week aan te denken dat ik niet begrijp hoe noir ooit door de brandveiligheidscontrole is gekomen met alleen maar een kleine smalle trap als toegang en uitgangā¦
Ja denk ik ook. Ik ben antiliaans/surinaams en heb vanaf dat ik klein was al mee gekregen dat je zonder douchen de deur niet uit gaat. En vaak 2x per dag douchen (zonder huid problemen)
Zelfs als ik mij had verslapen ging ik alsnog douchen wel super snel maar ik was dan toch al te laat. Kan die 1 minuut douchen er wel vanaf