En als ik heel lui ben, gewoon dicht laten en dippen of de kaas bijv er omheen doen 

Hahaha next level 
alhoewel dippen doe ik idd ook wel, met tonijnsalade ofzo
Haha dit doe ik ook. Kaas er gewoon bovenop leggen
De huidige tussenstand van deze poll verklaart ong 86% van mijn burenirritatie…
Wat eet jij bij de nasi goreng?
- Pindasaus
- Gebakken ei
- Kroepoek
- Cassave kroepoek
- Gebakken uitjes
- Komkommer
- Gebakken banaan
- Sambal
- Saté
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Augurken.
Als ik dit zie besef ik weer hoe niet fashionable ik ben, zelfs los van corona - huispakkenstijl.
Wat ik in werkelijkheid zou dragen = simpele skinny, shirtje of blousje en sneakers of enkellaarsjes.
Is niet zo gek toch? Van overlast heb je zelf direct last, van mensen die coronaregels overtreden niet direct. Dan ben je denk ik ook minder snel geneigd om de politie te bellen
Nu heb ik zin in Nasi Goreng om 10:00 uur op een zondagochtend.
https://www.forumfeminarum.nl/uploads/default/original/3X/5/e/5e5b6a6cb468d302d433c0b89f07d9fe9a0ea887.jpeg
Dit is echt een droomoutfit!
Die van Michelle 

hoeveel topics heb je nu op ongelezen staan?
- ik ben altijd bij
- 5
- 10
- 15
- 20
- 25
- 30
- 30+
0 stemmers
Ik gebruik die functie niet
Als jij wraps eet, vouw je hem dan aan 1 kant helemaal dicht of rol je 'm gewoon dicht en dat 'ie aan beide uiteinden nog wel open is? ff foto erbij voor de duidelijkheid haha
Open, maar bedenk me nu dat dicht ook een mogelijkheid is
dus dat ga ik de volgende keer doen.
Dicht, maar vervolgens doe ik er zoveel vulling in dat het nog alle kanten op gaat als ik het probeer te eten.
Ik heb op later en vroeger gestemd omdat mn buurt 24/7 herrie maakt dus ik vind niet dat ik dan andersom wel rekening moet houden met hen hahaha
Als je een toerist 4 Nederlandse staden mocht aan raden om te bezoeken, welke zouden dat dan zijn?
- Amsterdam
- Den Haag
- Haarlem
- Alkmaar
- Utrecht
- Maastricht
- Rotterdam
- Volendam
- Hoorn
- Deventer
- Groningen
- Leeuwarden
- Den Bosch
- Eindhoven
- Arnhem
- Nijmegen
- Delft
- Dordrecht
- Leiden
- Middelburg
0 stemmers
Ik raad nooit Amsterdam aan omdat ze dat wel kennen.