Haha dat met dat te laat komen is zooo herkenbaar, idd wat maakt die extra paar minuten dan nog uit. En hoe heerlijk ook als je in de zomer voordat je naar bed gaat jezelf gewoon even afspoelt en dik insmeert met bodylotion (moet ook wel, want batjauw). Ik heb ook nooit huidproblemen gehad. Love douchen haha.
Dat rookhok daar
Jaaa vooral in de zomer dat je huid nog helemaal gloeit van de zon en dan lekker een lauwe douche en heel veel aftersun of bodylotion.
Heerlijk gevoel is dat
Ja ik haat haasten ook en ga echt niet te laat komen zonder gedoucht te zijn! Ik kom sowieso of 10 minuten later, of anderhalf uur, er is geen tussenin
Hahah Ik heb er nog wel tempo in. Maar je bent al zoooo verrot wakker geschrokken. Dan hoef ik mij echt niet zo verrot te voelen de hele dag
En als je dan 5 minuten te laat bent of 15 maakt dan toch niks meer uit
Ik werkte een tijdje 10 min fietsen van huis en was op een gegeven moment master in super snel douchen en aankleden omdat ik altijd bleef snoozen
Stelletjes die klef doen terwijl je met hun praat. En dan niet alleen handje vast, maar echt met elkaars haar spelen, diep in elkaars ogen kijken, ect
- Schattig
- Vreselijk
- Geen problemen mee
- Mega irritant
- Doe ik ook/zou ik toelaten
- Doe ik niet/Zou ik niet willen
0 stemmers
Vorig jaar kwam een stel bij ons langs, ik was er zelf niet. Ze werden behoorlijk dronken en gingen op de bank tongen. Mn vriend heeft dit gefilmd en toen naar mij gestuurd. Ik vond het zo niet oke. Ik zei die hoeven echt niet weer langs te komen. Als je 16 bent ok. Maar dit was een getrouwd stel van eind 20/begin 30. Helemaal elkaar aan het opvreten terwijl mijn vriend er dus in zn eentje bij zat. What the actual fuck.
Hahahaha dit klinkt echt al een soort verborgen camera actie. En ze waren dus blijkbaar met zān drieĆ«n? Klinkt echt heel ongemakkelijk.
Ja, ik vind bijvoorbeeld als je heel klef doet(arm om iemand heen slaan en dan met haar haar spelen) ook heel claimerig. Er zit iets aan wat me gewoon geen fijn gevoel geeft, maar dat komt misschien omdat ik dat zelf ook niet chill zou vinden. Oh en dit is dus een actie die ik gisteren mee maakte toen ik voor het eerst de vriend van een vriendin ging ontmoeten, vandaar de ergenis
Ben jij lid van Fadimās Beautyspace?
- Nee, geen idee ook wat dit is
- Nee, vind ik vreselijk
- Nee, neutraal
- Ja, neutraal
- Ja, ik ben daar ook erg actief
- Ja, maar ik vind het eigenlijk niks
0 stemmers
Er zijn daar ZOVEEL meiden lid, maar ik heb altijd het idee dat daar een totaal andere doelgroep zit dan hier.
Ik ben lid maar heb meldingen enzo uit staan want werd er knettergek van, kijk er ook nooit op maar af en toe is er drama en dan zit ik wel te smullen.
Mijn kat heeft helaas de neiging om als de deur van de buren open is, naar binnen te rennen en zich te verstoppen onder hun bed. Dus ik heb iets te vaak mijn kat onder hun bed vandaan moeten trekken
Dat zat om de hoek bij het makerijtje. Langs de weg zeg maar.
Ben lid voor het leedvermaak/drama dus heb alle tijdlijnmeldingen enzo uitstaan maar af en toe ga ik er rondkijken en lachen om de bizariteiten die je daar tegenkomt
Als je gebruikersnaam een Facebook-groep was, waar zou je dan het beste tussen passen?
0 stemmers
Deze was makkelijk
Zijn dit bestaande groepen? Dan word ik ff lid van laughing at this just moved my Seat in hell another inch closer to the fire
Ik las seat als het automerk en vond het al oddly specific
Makkie!! ROZE
Jawel, door de warmte droogt je huid uit en door het water gaat je vettige beschermlaagje van je huid af waardoor het nog sneller uitdroogt.