Stel je persoonlijke vraag #23

Ik ben lid van een frikandel speciaal groep en ik geniet daar meer van dan zou moeten :joy:

1 like

Nepvlees, pesto, kruiden

2 likes

Olijven, zongedroogde tomaat, kappertjes

4 likes

Artisjokharten

18 likes

Artisjokharten :yum: en graag wat verse spinazie of rucola nadat hij uit de oven komt

2 likes

hete pepertjes

3 likes

Ik hou echt van pizza met teveel groente erop :ok_hand: Kan ik mezelf ook nog aanpraten dat ik enigszins gezond bezig ben

2 likes

JalapeƱos

7 likes

Heb jij een plastic tas waar andere plastic tassen inzitten?

• Ja, heb ik
  • Had ik wel, nu niet meer
  • Heb ik niet
  • Heb ik nooit gehad
  • Ik wil er wel een
  • Anders

0 stemmers

Het is afgelopen jaren wel erg uitgedund aangezien ik altijd een herbruikbare tas meeneem. Maar toch komen plastictasjes nog wel eens van pas.

3 likes

Ja dn die heb ik in de auto liggen. Zo vaak dat ik onverwachts naar de winkel ga als ik al van huis ben en zo heb ik altijd een tas bij ipv een nieuwe kopen.

En zodra ik thuis weer wat tasjes heb verzameld neem ikze weer mee voor in de auto

1 like

Nee ik gooi ze meteen weg

1 like

We moesten wel een kantlijn maken (in de onderbouw in elk geval), maar die hoefde niet rood te zijn

Maar wat moet je met zoveel plasticzakken? :frowning:

Had jij vroeger een vriendje of vriendinnetje dat zich uit wilde kleden als jullie speelden en blijkbaar geslachtsdelen/bloot zijn heel interessant vond?
Ik bedoel dus kinderleeftijd en onschuldig, zoals ā€˜doktertje spelen’
Volgens mij komt dit best vaak voor maar ik ben benieuwd of dat klopt?

• Ja, die waren er
  • Nee, ik kan me dit niet herinneren
  • Ik was dit zelf

0 stemmers

Ik moest er ineens aan denken dat een meisje dat ik kende dat altijd wilde. Ik had daar nooit zin in, maar mijn ouders liepen ook altijd naakt rond dus ik vond het gewoon niet zo interessant en vooral vermoeiend.

Anders: maar wij vinden van wel

2 likes

Deze poll ging over middelbare! Die grote wiskundeschriften van HEMA hadden nooit kantlijnen volgens mij

Die plastic zakjes waar je groente en fruit in krijgt gebruik ik altijd in het prullenbakje in badkamer en toilet. En toen we ooit nog op vakantie gingen gebruikte ik die kleine tasjes van Kruidvat enzo voor mn shampoo en douchegel in de koffer.
En grotere plastic tasjes gebruik ik vaak om kleding in te versturen die ik via vinted/mp verkoop

1 like

zuur

Ooh ik mis dat echt om schoolspullen te kopen zoals agenda’s en die dan met markeerstiften en stickers en knipsels te versieren, en boeken kaften en van die mooie gelpennen te gebruijken enzo. Ofja ik mis dat niet echt, (kan het nu ook gaan kopen maar vink nutteloos want doe alles digitaal) maar meer het gevoel wat ik daar toen van kreeg. Nostalgie denk ik.

6 likes