Ik kan me wel herinneren dat m’n beste vriendje en ik op zolder aan het spelen waren en m’n moeder naar boven kwam snellen omdat ze hoorde dat we doktertje aan het spelen waren.
Ze trof mijn beste vriend aan met een overhemd van m’n vader aan over zn kleren als doktersjas en mij van top tot teen over m’n kleding heen ingewikkeld in verband.
Stuk onschuldiger dan ze verwachtte, maar ze moest er zo hard om lachen dat we het jaren later nog regelmatig moesten aanhoren.
Oh hou op, de V&D schoolcampus is echt zo’n warme herinnering. En dat alle schriften en hoekjes nog perfect waren de eerste dag, je etui nog geen teringzooi en je geodriehoek nog scherpe punten had
Ben jij goed in spelletjes uitleggen?
- Nee heb ik sowieso geen zin in
- Gewoon nee
- Ja ben ik wel goed in
0 stemmers
Met spelletjes:
- Begin ik gelijk zonder de spelregels te hebben gelezen
- Ga ik eerst grondig de spelregels doornemen tot ik alles begrijp, daarna begin ik
- Lees ik globaal de spelregels door en begin ik, als ik iets niet begrijp zie ik het dan wel weer
- Wacht ik tot iemand het mij uitlegt en ik het snap
- Doe ik eerst een ‘testrondje’ waarbij ik spelenderwijs het spel probeer te begrijpen
0 stemmers
Oké mega laat, maar ineens komt iets in me op dat ik wel echt best wel toevallig vond.
Ik heb 13 jaar in hetzelfde dorp gewoond, in hetzelfde huis. Vervolgens zijn we verhuisd en hebben m’n ouders het huis een aantal jaar verhuurd. Toen ging ik studeren, praatte ik op een dag met een studiegenoot en die vertelde dat ‘ie na school ergens ging chillen in dat dorp. Dus ik zei dat ik dat goed kende omdat ik er opgegroeid was. De jongen vertelde dat zijn beste vriend er woonde en zo raakten we in gesprek over waar die vriend dan woonde. En langzaam maar zeker werd het duidelijk dat de ouders van zijn beste vriend dus de huurders waren van mijn ouders! En die studiegenoot kwam wekelijks in dat huis. Vond het heel toevallig, als we het niet hadden gehad over wat hij na school zou gaan doen die dag had ik het misschien ook nooit geweten.
En weet ook nog dat ik het heel grappig vond om te horen dat ze inmiddels van de garage daar een smoke plek hadden gemaakt. Terwijl ik daar als onschuldig kind m’n fietsje en hoelahoep had staan
Mn lunchbakje in doen voordat ik die in mn dure tas stop. Of als zak voor recycling (plastic) gebruiken.
Ja want ik zie het overal
Het enige leuke aan die meme is dat Bernie zelf er merch van heeft gemaakt waarvan de opbrengst naar het goede doel gaat
Broccoli
Het is toch gratis…
Ik wil dit! Waar heb je die gekocht?
Oh en verse basilicum maar mn post kwam niet over. Vind ik iig echt een aanrader een paar van die blaadjes erop.
Ik zeg wel nee, maar stiekem wil ik wel. Maar om nou zo ongemakkelijk bij zo’n tattoëerder te zitten…
Misschien blijft ze wel logeren
Wtf meen je dit
Wtf naar jou dat je ze wil verraden oid??
Ja i love klagen en verlinken maar dit is wel beetje aspirerend boa gedrag
Boa of nazi
Hoeveel overlast kan 1 persoon veroorzaken? Had je ook willen bellen als er geen avondklok was?
Is het niet beter om dan bij de buren aan de deur te vertellen dat je er last van hebt
Dit vind ik dan ook weer een teringsneue opmerking. Nazi, really??
Er staat meer dan 1 toch? >1