Lijkt me juist vies 
Vooral blinde paniek dat ik mijn dan bezoekproof moet maken
Ben je een flirt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dat is echt grootmoeders tip om tapijten, matten en vloerkleden weer fris te krijgen. Op zn kop in de sneeuw.
Wij hebben een mega zwaar en groot hoogpolig tapijt, die krijg je bijna niet gestofzuigd, dus ik weet niet wat daar inmiddels allemaal in leeft maar ik zou hem echt graag een keer in de sneeuw willen leggen ofzo. Iemand een tip?
In bad daar is hij ook te groot voor.
Stoomreiniger huren. En/of ff in het huishoudtopic checken
Welke pizzabodem neem jij als je bij Domino’s bestelt?
Bodem:
- (25cm) medium
- (30cm) Italian
- (35cm) Large
- (40cm) Family XXL
- Ligt er aan welke pizza ik neem/dit verschilt
- Ik bestel nooit bij Domino’s
0 stemmers
En het type:
- Classic Crust
- Cheesy Crust
- Dit verschilt per keer/per pizza
- Ik bestel nooit bij Domino’s
0 stemmers
Jaa! Echt smerig! Bij de eerste pizzapunten was het nog heet en gesmolten. Daarna werd het gewoon hard 
Het liefst bestel ik bij new york pizza, zo lekker die knoflook op de rand 
Ik bestelde nooit bij domino’s maar de vegan pizza’s zijn echt goed
vooral met de vegan kip erbij!
Nou onder Duitsers is Groningen wat mij betreft te bekend. Nemen de hele stad over op goede vrijdag. Maar verder
Grunn
En de bloemetjesmarkt
niet te doen joh, zo druk dan
Edit: ohh dat is op goede vrijdag zeker? 
Haha yep, dat is goede vrijdag. Moest toen altijd werken in de horeca en ik sprak dan echt alleen maar Duits de hele dag. En een zooi dat ze achterlieten… niet te doen.
Het gebruik van politiehonden is dierenmishandeling
- Beetje eens
- Helemaal eens
- Beetje oneens
- Helemaal oneens
0 stemmers
Als jij naar een vakantiehuisje gaat waar een keuken is en je gebruikt bijv een bord uit de kast, ga je dat dan eerst afwassen?
- Ja
- Nee
- Alleen als er geen vaatwasser is
0 stemmers
Ik ben ook wel benieuwd waarom mensen het geen dierenmishandeling zouden vinden.
Hoelang stond jij ingeschreven bij woningnet voordat je een woning kreeg? Oja en ook benieuwd of het een lotingwoning was of via de normale inschrijving.
- 1-12 maanden
- 1-3 jaar
- 3-6 jaar
- 6 jaar of langer
- ik wacht nog steeds
0 stemmers
Op mijn 18e moest ik me van mijn ouders inschrijven en toen ik 25 was stond ik op 1 bij mijn huidige woning. Nja eigenlijk 12 maar de 11 mensen voor me hebben het afgewezen/zijn afgekeurd 
Omdat ik een bepaalde mate van dieren ‘gebruiken’ niet per se dierenmishandeling vind. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik er weinig van af weet hoor, maar dat een dier ingezet wordt en het daarbij soms niet zo prettig heeft vind ik niet per se mishandeling.
9,5 jaar en nog steeds kansloos 
(Ben ook boos op 18-jarige littlenumbers die het niet nodig vond om zich direct in te schrijven. Had m’n leven/woonsituatie op mn 31e toch anders voorgesteld…)
Ik ben echt van mening dat “working dogs” zoals herdershonden juist werk nodig hebben, daar zijn ze voor gefokt. Zoveel mensen met husky’s, border collie’s, Australian cattle dogs in huis die zich vervelen, destructief worden en gedragsproblemen hebben. Maar dit is misschien een impopulaire mening.
Maar ik moet zeggen dat ik dan denk aan politiehonden die bijvoorbeeld drugs of bommen opsporen. Dat lijkt me geen mishandeling. Maar ik weet niet precies wat politiehonden allemaal doen, als ze echt in gevaar zijn of gewond raken vind ik het wel zielig.