Die van Michelle
hoeveel topics heb je nu op ongelezen staan?
- ik ben altijd bij
- 5
- 10
- 15
- 20
- 25
- 30
- 30+
0 stemmers
Ik gebruik die functie niet
Als jij wraps eet, vouw je hem dan aan 1 kant helemaal dicht of rol je 'm gewoon dicht en dat 'ie aan beide uiteinden nog wel open is? ff foto erbij voor de duidelijkheid haha
Open, maar bedenk me nu dat dicht ook een mogelijkheid is dus dat ga ik de volgende keer doen.
Dicht, maar vervolgens doe ik er zoveel vulling in dat het nog alle kanten op gaat als ik het probeer te eten.
Ik heb op later en vroeger gestemd omdat mn buurt 24/7 herrie maakt dus ik vind niet dat ik dan andersom wel rekening moet houden met hen hahaha
Als je een toerist 4 Nederlandse staden mocht aan raden om te bezoeken, welke zouden dat dan zijn?
- Amsterdam
- Den Haag
- Haarlem
- Alkmaar
- Utrecht
- Maastricht
- Rotterdam
- Volendam
- Hoorn
- Deventer
- Groningen
- Leeuwarden
- Den Bosch
- Eindhoven
- Arnhem
- Nijmegen
- Delft
- Dordrecht
- Leiden
- Middelburg
0 stemmers
Ik raad nooit Amsterdam aan omdat ze dat wel kennen.
Ik heb hem aangepast, omdat dit zo een voorspellende uitslag gaat worden. Je mag er nu 4 uitkiezen!
Ik denk dat hij nu klopt? Haha
Ik zou Zwolle ook aanraden.
Ja ik vind Maastricht ook wel mooi en weer totaal anders, maar dat is ook weer veel reizen. Of ze moeten daarna doorgaan naar een ander land? Ik zou dan eerder Groningen aanraden, omdat ik het gun dat die stad meer bekendheid krijgt! Ik heb nu Leiden gekozen omdat die verschillende leuke museas heeft en wrs in combinatie kan met keukenhof en ook erg leuk om doorheen te lopen. Amsterdam omdat ik wel vind dat je er gewoon moet zijn, maar sla de mega pauper gedeeltes over. Rotterdam omdat het anders is en er valt zoveel te zien! En hoorn omdat het mijn eigen stad is en alle toeristen die ik hier naar meeneem zijn mega enthousiast! En we hebben water dus in de zomer kan je lekker zwemmen.
Mijn man zijn haar werd te lang. Ik heb aangegeven dat ik zijn haar wel wilde doen en dat ik dat aan de hand van tutorials wilde doen. Maar meneer was stellig; ik mocht er niet aan komen, hij ging er zelf een tondeusekapsel van maken. Wat hem dus echt afschuwelijk staat. Maar dan ook echt.
Maar op gegeven moment moest zijn nekhaar gedaan worden en of ik dat dan wel wilde doen. Wat zou jij gedaan hebben?
- Ik zou zijn nekharen zonder zeuren gedaan hebben
- Ik zou hem lekker laten zitten met zijn nekharen. Als ik er anders niet aan mag, dan nu ook niet.
- Anders
0 stemmers
Weten wat ik deed?
ik heb geweigerd om dat te doen. Ik mocht niet aan zijn haar komen, dan doe ik zijn nekharen ook niet. Nu heeft hij zijn vader gebeld om het te doen
Haha uit persoonlijke voorkeur heb ik die uit de lijst gelaten
Ik bedenk me wel dat ik Amersfoort niet genoemd heb dat vond ik de eerste keer ook zo een leuke stad! Jammer
Voor de meeste toeristen is alles in Nederland om de hoek, een hotel in Brabant wordt bij wijze van nog aangeprezen als toplocatie in de buurt van Amsterdam dus denk niet dat ze hun hand omdraaien voor een paar uurtjes richting Maastricht.
Verder heb ik ze vooral zo ver mogelijk bij mijn eigen stad vandaan gestuurd.
Aha ik dacht al assen staat er ook niet tussen (maar die vind ik ook niet zo heel bijzonder) Amersfoort is ook leuk. Heerenveen is ook een gezellige stad vind ik. Eigenlijk zijn er heel veel leuke steden ^^
dat is vlakbij waar ik woon en ik lees het hier voor het eerst.
Met zeuren
Haha ik vind dit echt comisch en ook zo’n typisch voorbeeld in een relatie situatie