Haha nou nu tien jaar ingeschreven maar dat is echt niet genoeg, zeker niet in Amsterdam 
Als het niet zo vreselijk ellendig zou zijn zou ik de antwoordopties in deze poll bijna aandoenlijk vinden. Denk dat op heeel veel plekken de wachttijd langer is dan 6 jaar, al dan niet aanzienlijk
Woon in een dorp in Limburg en stond 8 jaar ingeschreven en nog was ik tweede (maar de eerste had al wat lopen dus hurray for me).
Zelfs voor bepaalde (grotere/zelfstandige) studentenwoningen was 6 jaar niet genoeg, tegen de tijd dat ik daar genoeg wachttijd voor zou hebben gehad was ik afgestudeerd.
Ik laat mijn inschrijving gewoon doorlopen, ookal reageer ik niet en heb ik teveel inkomen nu. Vind het een fijn idee om een lange inschrijving achter de hand te hebben als het ooit nodig mocht zijn.
@littlenumbers Ja herkenbaar. Baal daar nu zo van. Maar als 18jarige vond ik ā¬15 heel veel geld en besteedde ik dat liever aan andere dingen 
@Lemongrab Ja dat dacht ik ook. Maar als ik het dan met anderen, en dan eigenlijk alleen mensen die een aantal jaar ouder zijn dan ik (35+) over mijn situatie heb dan vindt iedereen de wachttijd reuze meevallen want de zus van hun buurman had binnen no time een woning.
En mijn gemeente doet niet aan lotingwoningen, ook echt mega kut.
ik blijf eindeloos op lotingwoningen reageren, maar ook dat is kansloos haha. Varieert van 300-400 reacties tot 3000 op 1 appartement. Wie weet heb ik ooit een keer geluk
Bij ons idd ook rond de 2500-3000 reacties op lotingwoningen⦠toch niet te doen!
Ik stond ongeveer 5 jaar ingeschreven. Uiteindelijk heb ik een lotingwoning (appartement) gekregen (stond op 1
). Bij het reguliere aanbod stond ik toen vaak tussen plek 5 en 10.
Nu sta ik bijna 6 jaar ingeschreven en ben opzoek naar een eengezinswoning, maar ik merk dat de wachttijd voor een woning flink opgelopen is.
Edit: O ja en de wooneisen zijn strenger geworden. Als stel maak je meer kans op een eengezinswoning en als stel met een kind nog meer kans.
Weet iemand of er een kans is dat ik straks hoger eindig als ik bevallen ben?
(Woon op 12 vierkante meter boven een kroeg dus wil hier zo snel mogelijk wegā¦)
Kan je niet nu al urgentie aanvragen? Ik weet niet of jou situatie daarvoor in aanmerking komt, maar klinkt wel als een vervelende woonsituatie!
Heb je al contact opgenomen met de instantie die in jouw gemeente over urgentie gaat? Zo nee zou ik daar even bij aan de bel trekken om te vragen of je in aanmerking komt voor urgentie met een baby en jouw situatie.
Hoe ver woon jij nu van de plek waar je bent opgegroeid?
- 0 km
- 1 tot 5 km
- 5 tot 10 km
- 10 tot 15 km
- 15 tot 25 km
- 25 tot 50 km
- 50 tot 70 km
- 70 tot 100 km
- 100+ km
- Ik woon nu in een ander land
0 stemmers
Na 17 jaar ben ik nu eindelijk ergens nummer 1. Wel nadat ruim 80 mensen het hebben afgewezen 
Hier in de buurt is urgentie voor zwangeren afgeschaft (ivm tekort aan woningen), dus dat zou je even uit moeten zoeken voor jouw regio. Hier kom ik met 6 jaar nog nergens in de buurt van nummer 1.
Ik sta nog nergens omdat ik geen flauw idee heb waar ik wil gaan wonen

Wat was je favoriet vroeger (geheel eigen referentiekader dit, dus sorry als ik iets vergeet)
- Fristi
- Yogho yogho
- Chocomel
- Taksi
- Wicky rood
- Wicky blauw
- Appelsap
- Andes, namelijkā¦
- Ik dronk/mocht deze meuk niet
0 stemmers
Jaaa ik ook! Bij mij op school had iedereen die oranje + was nog het minst chemisch
Omg shit capri sun vergeten
Hoe vaak zou jij het liefste met mensen afspreken (in een covid vrije wereld)?
- minder vaak dan 1x per maand
- 1 x per maand
- 2 x per maand
- 3 x per maand
- 1 - 2 x per week
- 3 - 4 x per week
- 5 - 6 x per week
- elke dag of vaker
0 stemmers