Vind die nekharen doen verder losstaan van de rest van zijn kapsel eigenlijk, en als hij niet wil dat ik dat zonder knipervaring zou doen zou ik dat heel goed begrijpen eigenlijk, hij moet zelf weten wat hij met zijn haar doet.
Turnhout, ben je lekker snel in NL.
Ik wil weer naar Antwerpen. Corona ga weg!!
Waar is Brussel
Hahahaha jaa heb mn lesje wel geleerd jahaha. Was uiteindelijk nog wel een leuke dag geworden maar niet wat ik gepland had hahaha
Hahahha ik wou die badplaats noemen maar kwam er maar niet op.
Oja had niet door dat het alleen om Vlaanderen ging
Dorp? Dorrep?! Den Haag is een dorp! Delft is een stad!
Knokke? Of zeg ik dan iets heel verkeerds.
Die staat ertussen toch
Daar komen toch alleen maar vet bekakte lui in bootschoenen, of heb ik er een verkeerd beeld van?
Oja klopt. En dat laatste klopt ook wel een beetje. Ben er met mn oppasgezin geweest en dat zijn wel echt kakkineuze mensen. Maar vind het wel leuk!
Ik zag Tom Waes vorige week in Doel. Is nou niet bepaald een gezellige stad door toeristen (überhaupt geen stad, denk ik), maar lijkt me wel interessant om eens rond te lopen.
Ja ik heb daar als een kakker rondgelopen. Ik mocht een jurkje uitkiezen, en die moeder zei steeds deze moet je nemen is enig! Dus ik dacht naja ok, en dan zoān bekakt vestje erover. Dus zo ging ik mee uiteten. Voelde me lichtelijk ongemakkelijk maarja ik paste er zo wel goed tussen.
Zijn er mensen die alles bijgelegen hebben?? Bij mij staan er bijna 250 topics op ongelezenā¦
@Sjern had vergeten te reageren maar ze waren met zn 3en ja. Dus mn vriend zat er maar naar te staren toen ze op de bank zaten te tongen. Toen ik dat filmpje opende dacht ik echt wat issss dit. Mn vriend zei eerst nog achja ze zijn verliefd. Ja nou en?! Was maar goed dat ik er toevallig die avond er niet was. Weetniet of ik er dan wat van had gezegd.
Stel je krijgt een stel op bezoek en die gaat bij jou in de woonkamer een potje tongen. Zou je er wat van zeggen?
- Ik denk dat ik er ff een luchtige opmerking over maak
- Ik zeg niks
- Ik zeg dat ik dit niet prettig vind
- Ik gooi ze uit mn huis
0 stemmers
Ja ik had dat ook en kon er echt niet tegen dat er dan staat dat ik zoveel ongelezen topics heb, dus heb op een gegeven moment bij alle topics aangegeven dat ik ze niet meer wil volgen. Kostte me wel een uur van mn leven maarja heb toch tijd zat door Corona
Ik volg lang niet alle topics en daardoor heb ik altijd vrij snel alles weer bijgelezen