Hoe veel zin heb jij in de werkweek?
- HEEL veel zin
- beetje zin
- niet echt zin
- ECHT GEEN zin
0 stemmers
Heb jij momenteel nagellak op;?
- ja
- nee
0 stemmers
Hoe veel zin heb jij in de werkweek?
0 stemmers
Heb jij momenteel nagellak op;?
0 stemmers
Hoe zien jouw lippen eruit
0 stemmers
Half š„²
8,979 km haha
Veel zin in morgen en dinsdag want lekker keten met mijn leerlingen. Helemaal geen, beneden alle peil, zin in donderdag en vrijdag.
Zin want interessante rechtszaken, dagje geruild om op vrije dag vriendin te zien en de andere dag met bepaalde collega te werken. Geen zin want zit denk ik donderdag de hele dag in de rechtbank dus dan kom ik echt geradbraakt thuis. Plus zit de hele dag met mijn cliĆ«nt (vind ik een beetje ongemakkelijkš). Mixed feelings!
Misschien dan juist inschrijven? Het is vaak gratis! Is sta dus bij vier plekken in het land ingeschreven!
Maar waar? Overal? Als ik een baan vind in Groningen dan ga ik, maar in Antwerpen of Utrecht net zo goed, dus ik zou echt niet weten waar ik moet beginnen dan
Ik sta 7,5 jaar ingeschreven en ik hoop dat ik dit voorjaar een leuk huisje kan krijgen. Als ik nu reageer sta ik inmiddels in de top 10 
Ik sta ingeschreven in de stad waar ik ben opgegroeid omdat ik mezelf daar ooit wel weer eens zie gaan wonen. Misschien niet binnen de komende 10 jaar en misschien ook wel helemaal niet, maar ik vind het wel een prettig idee dat ik daar in ieder geval āietsā achter de hand heb. Dit was voor mij ook de meest logische keuze, een andere stad bedenken om me in te schrijven zou ik ook niet kunnen bedenken!
Je hebt in meerdere steden gewoon toch? Ik ook en heb me in elke stad waar ik woonde ingeschreven(Leeuwarden, Nijmegen, Den Bosch en Hoorn).
Hmm ik twijfel nu wel of het nog zin heeft om je nu nog in te schrijven , aangezien de wachttijd zo lang is, aan de andere kant weet je nooit wanneer je het nodig hebt! Zou sowieso inschrijven in je huidige gemeente!
Ik ook binnen paar maanden maar wel via loting!
Ik heb ooit 3e gestaan, maar uiteindelijk het huis afgewezen want het was in een andere stad. Echt stom
Moet wel erbij zeggen dat mijn 1x per maand-stem afhankelijk is van het feit dat al mijn vrienden 2+ uur reizen van mij vandaan wonen. Als ze hier in de buurt woonden zou het wel vaker zijn, maar ik heb gewoon echt geen tijd en energie om elke keer zo ver te gaan reizen (en andersom mijn vrienden ook niet). En ik heb gelukkig leuke collegaās met wie het super gezellig is, dus dat telt voor mij dan ook als sociaal.
Heb je de intentie ooit in een sociale huurwoning te gaan wonen?
0 stemmers
Wij willen graag naar vrije sector maar dat is ongeveer moeilijker te krijgen dan sociale huur š„² terwijl we ook voorrang krijgen omdat we sociale huur verlaten maar we merken er niks van boehoe
Voor de kinderrechter, omdat ik niet meer naar 1 van mijn ouders wilde toen ik 12/13 was. Maar weet niet zo goed in welke categorie ik dat moet plaatsen.
Niet de intentie, maar ik sta nog wel ingeschreven, want ge wit oit noit nie.
Ik kwam een raar filmpje tegen op instagram
Maak jij weleens je oor gaatjes schoon?
0 stemmers
Hoe doe je dat dan?