Stel je persoonlijke vraag #23

Als het mijn beste vrienden zijn, zou ik niks zeggen want dan vind ik het niet heel erg. Als het maar niet te lang duurt. Zijn het kennissen, dan zou ik wel iets luchtigs zeggen in de trant van: “Nou, nou…”

1 like

Een vriend/vriendin komt onaangekondigd aanbellen bij je huis om te kletsen/kopje koffie te doen. Jij vindt dit…?

• Leuk! Daar houd ik van, lekker spontaan.
  • Een beetje onbeleefd, dat moet je eerst communiceren
  • Ik vind het fijner om het te weten, maar ik vind het ook niet per se onbeleefd

0 stemmers

Ik vind dit dus heel leuk, maar het gebeurt vrijwel nooit. Volgens mij is dat echt iets Nederlands, dat je niet zomaar voor iemands huis staat (of is dat alleen in mijn kring dat dat niet gebeurt?). In veel andere landen is het juist gek om dagen vooraf af te spreken wanneer je op visite gaat.

1 like

Hoge hak, zandloperfiguur, grote borsten in de bikini

6 likes

En een megakorte en strakke jurk

1 like

Oh dacht dat dat een shirt was, moet je nagaan :joy:

3 likes

Nee alleen een t-shirt met een blote piemel eronder zodat ze die lekker makkelijk onder de korte jurkjes van de vrouwen kunnen steken :+1:

De ene keer dat ik in Knokke was viel het me trouwens ook heel erg op dat ik daar echt niet 1 niet-wit persoon heb gezien, terwijl ik de hele stad toch door was gelopen.

7 likes

Ik vind het nu met corona eerder neigen naar onbeleefd dan anders (want max. een bezoeker per dag, misschien izt iemand wel in isolatie/quarantaine ofzo).

3 likes

Ik dacht ook dat het een shirt was, net zoals het t shirt ernaast :joy:

Neee snap ik, bedoel ook meer in de normale situatie.

Lijkt me juist vies :confounded:

Vooral blinde paniek dat ik mijn dan bezoekproof moet maken

Ben je een flirt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Dat is echt grootmoeders tip om tapijten, matten en vloerkleden weer fris te krijgen. Op zn kop in de sneeuw.
Wij hebben een mega zwaar en groot hoogpolig tapijt, die krijg je bijna niet gestofzuigd, dus ik weet niet wat daar inmiddels allemaal in leeft maar ik zou hem echt graag een keer in de sneeuw willen leggen ofzo. Iemand een tip?
In bad daar is hij ook te groot voor.

1 like

Stoomreiniger huren. En/of ff in het huishoudtopic checken

Welke pizzabodem neem jij als je bij Domino’s bestelt?

Bodem:

• (25cm) medium
  • (30cm) Italian
  • (35cm) Large
  • (40cm) Family XXL
  • Ligt er aan welke pizza ik neem/dit verschilt
  • Ik bestel nooit bij Domino’s

0 stemmers

En het type:

• Classic Crust
  • Cheesy Crust
  • Dit verschilt per keer/per pizza
  • Ik bestel nooit bij Domino’s

0 stemmers

Jaa! Echt smerig! Bij de eerste pizzapunten was het nog heet en gesmolten. Daarna werd het gewoon hard :confounded:

1 like

Het liefst bestel ik bij new york pizza, zo lekker die knoflook op de rand :tongue:

6 likes

Ik bestelde nooit bij domino’s maar de vegan pizza’s zijn echt goed :heart_eyes: vooral met de vegan kip erbij!

1 like

Nou onder Duitsers is Groningen wat mij betreft te bekend. Nemen de hele stad over op goede vrijdag. Maar verder :heart: Grunn

2 likes