Stel je persoonlijke vraag #23

Zo ging het bij mijn ouders ook. Heb mezelf toen ook direct ingeschreven.

1 like

Hier moet je al ingeschreven staan bij de gemeente waar je woont om daar sociaal
te kunnen huren? Kan je in andere steden gewoon inschrijven zonder er al te wonen? Dat is chill haha dan zou ik dat ook doen ja :scream:

Oh ik wist juist niet dat dat in sommige gemeenten niet kon! In Amsterdam kan het in ieder geval en ook in de andere regio waar ik sta ingeschreven.

Als je lid bent van een sportschool, dansschool, vereniging of andere hobbyclub, wat heb jij met je abonnement gedaan in coronatimes?

• Ik betaal lidmaatschap nog volledig, want ik mag hobby/sport nog uitoefenen
  • Ik betaal nog volledig, want support your locals!
  • Ik betaal nog wel wat, maar heb lidmaatschap wel afgeschaald
  • Abonnement tijdelijk stopgezet tot we weer mogen
  • Heb abonnement stopgezet, want ik wilde toch al niet meer gaan
  • Ik heb geen abonnement, maar wil wel stemmen

0 stemmers

Het is geen abonnement maar jaarlijks lidmaatschap. Die betaal ik gewoon, heeft de vereniging ook wel nodig denk ik.

1 like

Bij de eerste sluiting had ik hem stopgezet, nu betaal ik door!

1 like

In de 1e lockdown is de contributie van mijn dansschool verlaagd. Nu in de 2e lockdown niet. Ik baal er wel van want het is veel geld, maar in het kader van support your locals houd ik m’n mond er maar over haha

Ik mocht het grootste gedeelte van de tijd tennissen. De maanden dat het niet mocht/trainingen die niet door gingen heb ik ook betaald, maar vind ik niet zo heel erg (is ook niet zo’n groot bedrag). Overmacht en mn trainer moet ook ergens van leven.

1 like

Ben jij corona maatregelen moe?

• Ja
  • Beetje
  • Nee

0 stemmers

(Ik bedoel dus niet of je het ermee eens bent of niet, want mag er vanuit gaan dat we allemaal wel snappen waarom het is.)

Dat is ook wel een goeie zin ja.

De sportschool heeft zelf de abonnementen bevroren.

4 likes

Zo zit er nu ook over te twijfelen. In de eerste lockdown maakte mijn dansschool nog dagelijks live video’s, maar nu herhalen ze alleen af en toe wat oud materiaal. Heb net voor de 2e lockdown m’n abonnement verhoogd naar onbeperkt, maar twijfel of ik dat nu moet verlagen zodat ik wat minder betaal maar nog wel bijdraag.

Ik kijk persoonlijk wel uit naar het moment dat ik weer alles kan doen zonder na te denken. Niet nadenken of ik een mondkapje bij mij heb etc. Bij nader inzien mijn stem ook gewijzigd.

Dat is netjes! Hopelijk kunnen ze dat dan wel aan qua inkomsten :open_mouth:

Eindelijk stopgezet, maar niet per se door de coronacrisis. Ging al jaren niet meer heen en al die tijd heb ik doorbetaald. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Basic fit heb ik gepauzeerd, maar de andere sportschool waar ik lid van ben heeft helemaal niks laten weten of opties gegeven? En dat vind ik dan wel een mooi verdienmodel zo… Minder kosten maar wel je gebruikelijke inkomsten

1 like

Mijn contributie heb ik gewoon betaald, is eigenlijk verder ook geen bericht over geweest van de vereniging…

Organiseert die andere sportschool nog wel online lessen die je kunt volgen?

Hier is hij door de sportschool zelf gepauzeerd, ik heb wel een abonnement op hun online dienst genomen.

1 like

Als je ziet dat iemand de trappen van het appartementencomplex heeft ondergepiest (je kunt er niet omheen), wat doe je dan?

• Klagen maar verder niets doen
  • Klagen maar het vervolgens zelf schoonmaken
  • Ik erger me van binnen maar doe verder ook niets
  • Niet klagen en gewoon gelijk schoonmaken
  • Het boeit me sowieso niet dus ik doe niets

0 stemmers