Kan je niet nu al urgentie aanvragen? Ik weet niet of jou situatie daarvoor in aanmerking komt, maar klinkt wel als een vervelende woonsituatie!
Heb je al contact opgenomen met de instantie die in jouw gemeente over urgentie gaat? Zo nee zou ik daar even bij aan de bel trekken om te vragen of je in aanmerking komt voor urgentie met een baby en jouw situatie.
Hoe ver woon jij nu van de plek waar je bent opgegroeid?
- 0 km
- 1 tot 5 km
- 5 tot 10 km
- 10 tot 15 km
- 15 tot 25 km
- 25 tot 50 km
- 50 tot 70 km
- 70 tot 100 km
- 100+ km
- Ik woon nu in een ander land
0 stemmers
Na 17 jaar ben ik nu eindelijk ergens nummer 1. Wel nadat ruim 80 mensen het hebben afgewezen
Hier in de buurt is urgentie voor zwangeren afgeschaft (ivm tekort aan woningen), dus dat zou je even uit moeten zoeken voor jouw regio. Hier kom ik met 6 jaar nog nergens in de buurt van nummer 1.
Ik sta nog nergens omdat ik geen flauw idee heb waar ik wil gaan wonen
Wat was je favoriet vroeger (geheel eigen referentiekader dit, dus sorry als ik iets vergeet)
- Fristi
- Yogho yogho
- Chocomel
- Taksi
- Wicky rood
- Wicky blauw
- Appelsap
- Andes, namelijkā¦
- Ik dronk/mocht deze meuk niet
0 stemmers
Jaaa ik ook! Bij mij op school had iedereen die oranje + was nog het minst chemisch
Omg shit capri sun vergeten
Hoe vaak zou jij het liefste met mensen afspreken (in een covid vrije wereld)?
- minder vaak dan 1x per maand
- 1 x per maand
- 2 x per maand
- 3 x per maand
- 1 - 2 x per week
- 3 - 4 x per week
- 5 - 6 x per week
- elke dag of vaker
0 stemmers
Hoe veel zin heb jij in de werkweek?
- HEEL veel zin
- beetje zin
- niet echt zin
- ECHT GEEN zin
0 stemmers
Heb jij momenteel nagellak op;?
- ja
- nee
0 stemmers
Hoe zien jouw lippen eruit
- Mijn onder en bovenlip zijn even groot
- Mijn onderlip is groter
0 stemmers
Half š„²
8,979 km haha
Veel zin in morgen en dinsdag want lekker keten met mijn leerlingen. Helemaal geen, beneden alle peil, zin in donderdag en vrijdag.
Zin want interessante rechtszaken, dagje geruild om op vrije dag vriendin te zien en de andere dag met bepaalde collega te werken. Geen zin want zit denk ik donderdag de hele dag in de rechtbank dus dan kom ik echt geradbraakt thuis. Plus zit de hele dag met mijn cliĆ«nt (vind ik een beetje ongemakkelijkš). Mixed feelings!
Misschien dan juist inschrijven? Het is vaak gratis! Is sta dus bij vier plekken in het land ingeschreven!
Maar waar? Overal? Als ik een baan vind in Groningen dan ga ik, maar in Antwerpen of Utrecht net zo goed, dus ik zou echt niet weten waar ik moet beginnen dan
Ik sta 7,5 jaar ingeschreven en ik hoop dat ik dit voorjaar een leuk huisje kan krijgen. Als ik nu reageer sta ik inmiddels in de top 10
Ik sta ingeschreven in de stad waar ik ben opgegroeid omdat ik mezelf daar ooit wel weer eens zie gaan wonen. Misschien niet binnen de komende 10 jaar en misschien ook wel helemaal niet, maar ik vind het wel een prettig idee dat ik daar in ieder geval āietsā achter de hand heb. Dit was voor mij ook de meest logische keuze, een andere stad bedenken om me in te schrijven zou ik ook niet kunnen bedenken!