Woningbouw bellen (of waar het van is) en wachten tot hun langskomen hehe. Verder mijn probleem niet. 
Haha maar daarvoor komen ze toch niet?
En niet elk appartementencomplex is huur natuurlijk
Als het koop is dan moet je het denk ik zelf maar even doen (geen idee of gemeente zoiets doet namelijk) maar als je van iemand huurt dan komen ze wel langs toch? Ik weet zeker dat de woningbouw hier wel langskomt als iemand klaagt over ontlasting op de trap naar boven.
Ik wilde me net uitschrijven maar thanks voor deze reminder! Blijf dan denk toch maar ingeschreven staan, al weet ik niet waar ik zou willen wonen ooit
Klinkt heel bekend dit. Zeker met die appgroepen tegenwoordig heb je bij elk dingetje al een appje.
Bij ons heeft er wel iemand maanden gepist en ook gepoept in het trappenhuis. Was echt nasty, maar niemand durfde er wat van te zeggen. Al roddelde iedereen er over.
Ik gooi er een emmer heet water overheen, maar that’s it
Gadverdamme, zou iemand bij mij niet mee aan hoeven komen hoor. Je stuurt toch ook geen foto’s van je eigen poep, vind het niet ineens minder vies omdat het om een baby gaat.
Ik zou daar toch helemaal niet vrolijk van worden zeg. Houd je schijt foto’s bij je
Huh, zomaar? Wat zegt ze er dan bij? Echt raar
misschien als je kinderarts bent, maar ik haal uit de context dat dit niet zo is hahhaa
Hier hetzelfde, contributie was al betaald maar alles ligt stil. Vorig jaar hebben we ook maar een half jaar gehad en niks van contributie terug gekregen. Moet eerlijk zeggen dat als ik een keuze had ik wel wat terug zou willen. Zou graag nu bijv. lid worden van een tennisvereniging in de plaats maar vind dat nu een beetje te duur gezien ik dus al ergens honderden euro’s contributie heb betaald en dit er dan bovenop zou komen, waarbij je natuurlijk niet de garantie hebt dat tennis niet ook dicht gaat bij verdere aanscherping en dan ben ik straks echt heel veel geld kwijt voor niks.
Ik zou op een gegeven moment fotos van mn eigen poep terug sturen.
Euh ja… is toch dr eigen schuld. Ik had haar allang uitgescholden. Wat mot ik met schijtfoto’s?
Ik vraag me af… deden mensen dit vroeger met analoge camera’s ook? Foto maken van de poep, ontwikkelen en dan aan vrienden laten zien?
Ja dat sowieso! Ik kreeg een ‘blanco’ versie van mijn werkgever, dus alleen met hun gegevens en ik moest de rest zelf invullen. Ik zou die in theorie natuurlijk ook aan al mijn vrienden kunnen geven en ze daarna uitnodigen voor een coronaparty in mijn huis 
See what you did there
Doet me denken aan die collega die aankondigde dat ze een luier moest verschonen door de volle luier te laten zien. Ben blij als we geen meetings met kinderen erbij hebben.
ik zou uit de appgroep stappen
Oh nee wat kut. Moet je ook de bank bellen?
ik heb veel huisgenoten en we eten vaak samen, ik kook ook vaak
maar ik vind het zó vervelend als ik voorstel te koken en mensen zeggen “ja dan ben ik er (nog) niet maar kun je een bakje overhouden”
is het aso als ik zeg dat ik dat niet meer wil? dus je mag alleen mee-eten als je er ook daadwerkelijk bent (als ik kook uiteraard, bij anderen vind ik het ook vervelend maar daar kan ik moeilijk iets over zeggen haha)
- ja, aso
- nee, niet aso
0 stemmers
Ik vind het aso als anderen wel voor jou koken en jij dus voor hen weigert te koken, maar ik weet niet zeker of dit zo is. Dat maak ik niet op uit je verhaal.