Stel je persoonlijke vraag #23

Als student had ik een repertoire van 5 gerechten: pasta rood, pasta groen, vreps, Aardappel Anders en chicken tonight.

27 likes

Ik kon als student wel echt bovengemiddeld goed koken en dan kookte ik lekker maar bij mijn vrienden kreeg ik dan van die skere maaltijden. Dus meestal hielp ik met koken/recept uitzoeken zodat we niet alleen maar pasta pesto aten.

2 likes

Mijn naam staat in mijn emailadres + in de handtekening, doe effe je best aub om het goed te spellen.

13 likes

In je meest recente relatie, na hoe lange tijd zei je partner dat hij/zij van je hield? Kies het antwoord dat er het meest dichtbij ligt

• 1 dag
  • 1 week
  • 1 maand
  • -/+ 3 maanden
  • -/+ 6 maanden
  • -/+ 9 maanden
  • 1 jaar
  • 1,5 jaar
  • meer dan 1,5 jaar
  • mijn partner heeft dit nog niet gezegd tegen mij
  • ik heb nog nooit een relatie gehad/nvt

0 stemmers

En na hoe lang zei jij het tegen je partner?

• 1 dag
  • 1 week
  • 1 maand
  • -/+ 3 maanden
  • -/+ 6 maanden
  • -/+ 9 maanden
  • 1 jaar
  • 1,5 jaar
  • meer dan 1,5 jaar
  • ik heb dit nog niet tegen mijn partner gezegd
  • ik heb nog nooit een relatie gehad/nvt

0 stemmers

Wij gaan wel absurd snel hoor, in eerdere relaties was het eerder 3-6 maanden

2 likes

En zei hij het ook tegen jou?

Mijn vriend zei het na ±2 maanden maar ik heb het nog niet tegen hem gezegd (5 maanden aan nu)

Weird flex but ok :confused:

Van hetzelfde kaliber: ik eet veganistisch en al 12+ jaar vegetarisch en ik had een vriendin die dan via Snapchats foto’s van haar biefstukken naar me ging sturen met ā€œhmmm lekker.ā€ Heb dat ook nooit begrepen, waarom voel je daar de behoefte toe?

Letterlijk na een dag (officieel relatie) al. Ik dacht echt ehhh huh wacht hoor ik dat goed? Toen heb ik ook uitgelegd dat het voor mij best een ding is om dat te zeggen en dat snapte hij ook wel. Vervolgens durfde hij niet zo goed meer, maar ging hij wel liedjes voor me zingen waarin ā€˜ik hou van je’ voorkomt haha (vlinders, van jawel, brainpower), denk dat dat toen veiliger voelde.

2 likes

Dit is echt een eye-opener! Ik zat laatst al na te denken waarom het opeens niet meer zo goedkoop is met eten.

en @Xiomara ik snap eigenlijk nooit dat mensen zich zo op hun teentjes getrapt voelen over dat iemand hun naam verkeerd zegt of spelt. Zelf word ik ook regelmatig verward met een andere naam, maar daar kan ik me echt niet zo druk om maken. Ik vind het anders als het een racistisch tintje heeft.

Ik heb echt geeen idee meer

10 likes

Ik denk tussen 1 en 3 maanden in ergens? Maar weet het ook niet precies meer.

Ik weet wel dat ik na ongeveer een maand een dronken appje kreeg dat hij me zo mistte en ā€˜hvj’ :joy:
toen ik op vakantie was… zoo schattig vond ik dat haha, want helemaal niks voor hem in nuchtere toestand.

1 like

Ja hij vindt het gelukkig ook niet erg dat ik daar wat langzamer mee ben (en zegt het alsnog vaak dus dat vind ik wel fijn). Voor mij is het een groter ding, ben dat ook vanuit huis niet echt gewend om te zeggen en hij juist wel dus denk dat het daar ook mee te maken heeft.

1 like

Hij zei het vóórdat we officieel een relatie hadden, en als 16-jarige bakvis heb ik het toen gewoon terug gezegd, maar daardoor zeiden we het volgens mij ook al heel snel toen we echt verkering hadden.

2 likes

Dit komt bij mij over het algemeen op hetzelfde neer…

Stel je bent in de supermarkt en ziet iemand zonder mondkapje. Wat doe jij?

• Ik werp diegene een boze blik toe, is namelijk aso
  • Ik spreek iemand erop aan en vraag of diegene het op wil doen
  • Niks, maar zou ik wel willen
  • Niks, ik weet namelijk niet wat iemands reden is

0 stemmers

Naar aanleiding van een familielid van mij die door aandoeningen onder de uitzonderingsregel valt en nogal heftig werd aangesproken door een random vrouw in de supermarkt. Dit familielid antwoordde toen ā€˜ik val vanwege medische redenen onder de uitzonderingsregel’ en toen werd er reageert ā€˜dat maakt me niet uit’.
Echt bizar…

1 like

Niks, maar gewoon omdat ik te lui ben en geen zin heb in gedoe.

1 like

Dat is waar haha, dankjewel :slight_smile: Ik doe m’n best!!

Ik zie ook vaak mensen die hun mondkapje verkeerd dragen, waar ik dan altijd een beetje geĆÆrriteerd van word. Maar ik kan wel boos tegen die mensen gaan doen maar weet ik veel wat hun verhaal is. Misschien zijn ze wel echt gewoon even hartstikke benauwd en doen ze daarom hun neus eruit. En zolang ze afstand houden vind ik het goed hoor. Erger me veel meer aan mensen met mondkapjes die in je nek staan te hijgen.

3 likes

De mensen die ik zonder mondkapje hebt zien lopen (3 ofzo) waren allemaal ouderen. Dacht in eerste instantie ā€˜wat aso’, maar denk dat zij wellicht een medische reden hadden.

Heb me de laatste tijd meer geƫrgerd aan de mensen die wel een mondkapje droegen maar hem niet over hun neus deden. Edit: terwijl die eigenlijk ook een medische reden kunnen hebben :sweat_smile:

1 like