Ik was als kind eens bij kids for animals op tv. En daar was Lieke van lexmond ook. Ik had geen idee wie dat was maar mn klasgenoten wel en toen kregen we allemaal een handtekening haha.
Van mijn jeugdheld Hennie Huisman
Nu vind ik hem een beetje sneu geworden maar vroeger was ik echt fan.
Van bekende hockeyers op mijn hockeyshirt toen ik 10 was. Ik denk dat dat shirt nog wel ergens in een doos bij mijn ouders ligt met andere kinderspullen.
Oh en ik heb de handtekening van iemand van dezelfde sportvereniging waar ik bij zat waar ik toen veel contact mee had. Ze had een Olympische medaille gewonnen in die sport en toen heeft ze voor de grap haar handtekening op mijn sportshirt van die club gezet nu ze ~famous~ is haha. Dat shirt gebruik ik als slaapshirt want het is verder een spuuglelijk ding maar zit wel lekker.
Buiten dat het stom is omdat je dacht dat er geen vlees in zat klinkt dit ook echt HEEL vies haha
Op de basisschool hadden we eens een schrijver op bezoek. Als je dan een boek van hem kocht, dan signeerde hij hem voor je.
Oh het was Ton van Reen haha
Wie was het dan?
Veel bij concerten vroeger, bands stonden bijna altijd wel zelf bij hun merch. Mān favo was Cancer Bats op Jera, die hadden zoān signeersessie waar een dikke rij voor stond (waar ik zelf niet instond, betere dingen te doen). Op de tijd van die sessie zagen we de zanger skaten op de baan die ze op het festival gebouwd hadden, en een paar uur later stond hij gewoon rustig bij hun eigen merchtafel zonder mensen eromheen. Konden rustig even kletsen en hij ging heel enthousiast mān tshirt en lp signeren haha.
Edit: bedenk me nu dat mān eerste keer Black Box Revelation op Appelpop was, denk dat ik 12 of 13 was. Ik mocht zelfs met ze op de foto en ze waren vet lief, vond het helemaal leuk toen.
Georgina Verbaan š„²
Toen ik 14/15 was heb ik dus ook Britney Spears gezien in hotel The Grand in Amsterdam. Was per toeval en ik was zó ondersteboven en starstruck dat ik heel snel ben weggelopen.
van een bekende voetballer op mijn voetbalshirt, heb ook gewoon nog jaren met dat shirt gevoetbald. tja
Nooooooooo wat zonde!
Ik denk niet dat ik samen zou kunnen zijn met iemand die vlees eet (en ook geen intentie heeft er mee te stoppen). Vind dat sowieso onaantrekkelijk maar ik denk dat onze normen en waarden dan ook te ver uit elkaar staan om het samen leuk te hebben. Mijn vriend was al vegetariƫr toen ik hem ontmoette, ben daar heel blij mee en vind dat ook heel aantrekkelijk. Compassie is sexy
Ja, na de bevalling van de tweede heb ik een coach gehad die me hielp met mijn postpartum depressie. Ze had die zelf ook gehad en gewerkt als kraamverzorgster dus wel enige ervaring gelukkig. Heb er wel echt heel veel aan gehad
Ik heb nog een T-shirt van groep 8 waar de handtekeningen van Yatto Ceesay (die ooit bij Willem II voetbalde) en nog een voetballer van wie ik de naam niet meer weet (Maarten nog wat) op staan. Niet om gevraagd, maar ja was toen wel cool al had ik toen al geen idee wie die gasten waren lol
Zijn jullie weleens tijdens een concert door de artiest op het podium gevraagd?
- Ja, meerdere keren
- Ja
- Nee
- Ik ben nog nooit naar een concert geweest
0 stemmers
Zouden jullie voor een Meet & Greet betalen?
- Ja heb ik ooit gedaan
- Ja
- Ligt eraan wie
- Nee
0 stemmers
Lijkt me wel vet leuk om een keer een dragqueen als Bianca del Rio te ontmoeten, maar ik vind het ergens ongepast om als hetero cisvrouw zoān plekje in te nemen
Op het podium gevraagd door slechte bandjes in mān puberteit, niet door Beyonce of onze Italian girl from New York ofzo
Ik ben veganist en mijn vriend eet wel vlees. Ik vind het soms wel lastig en we hebben er ook weleens discussies over maar het is voor mij (nu) geen reden om geen relatie met hem te hebben. Soms is het ook best wel handig als ik niet-vegan eten krijg of per ongeluk koop want dan kan hij het gewoon opeten haha. Maar thuis eet hij ook 90% van de tijd vegan, als hij elke dag vlees wilde eten dan was ik allang op hem afgeknapt.
Jongens, dit win ik met gemak. Ik heb een poster gesigneerd door Dinand Woesthoff van Kane. Door mijn moeder gefixt die met een familielid van hem werkte.
Ik zou echt niet weten wat ik tijdens een meet & Greet zou moeten zeggen of doen? Zou daar echt vet awkward staan zo van āhai ja hoi ik ben fan van jullie haha kill me plzā
Nooo dat lijkt me een hele grote teleurstelling zelfs als je veel vlees eet