Stel je persoonlijke vraag #23

Ha dit doet me denken aan een documentaire van jaren geleden waar drie meisjes die voor het eerst naar Lowlands gingen werden gevolgd. Die kregen toen ook als bedankje een Meet en Greet met hun favoriete band maar eenmaal daar hadden ze geen idee wat ze moesten doen of zeggen en het was zoooo awkward, ik cringe meteen weer als ik er aan denk. :joy::sob: Volgens mij was het een 2doc dus die is vast nog wel ergens terug te vinden online, ik ga even zoeken.

Edit: al gevonden, vanaf 56:30 hahah. Is trouwens wel een leuke docu om te kijken! Zou het alleen niet aanraden als je festivals mist op het moment want je krijgt instant heimwee

Bekijk Teledoc: Life @ Lowlands op https://www.npostart.nl/VPWON_1195733

12 likes

Ik ben een keer naar een ā€˜optreden’ van de cast van Oh Oh Cherso geweest en toen mocht ik op het podium daggeren met Snipertje!!! En twee andere meiden met Jokertje en Matsoe Matsoe. Ik cringe elke keer als ik er aan terug denk
Heb nog een t-shirt als aandenken gekregen hahaha

edit: even opgezocht en dit was afgelopen december gewoon 10 jaar geleden omg

61 likes

Matsoe Matsoe is wel duidelijk de hoofdprijs

jokertje en Snipertje zijn van die mini mannen, die zou ik zo omver daggeren denk ik.

15 likes

Tuuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik zou in maart naar een concert van Maluma en ik verheugde me ook iets te veel op het moment dat ie zo’n chick op het podium trekt. Zoooo fucking ongemakkelijk altijd, echt heerlijk. Helaas ging het hele feest vanwege Corona niet door.

4 likes

Kleine neefje en nichtje die de handtekening van ā€˜alle grote mensen’ wouden hebben voor in hun kleurboekje :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

De dag dat nu’est naar Nederland komt is de dag dat ik m’n spaarpot breek!!!

2 likes

Of ik m’n boek wilde signeren…

2 likes

Ik betaal voor mijn favo band echt zo veel geld aan ze achter na reizen, hotels, vervoer, concert kaarten, speciale events etc. Ik had rijk kunnen zijn :joy: Nu ben ik alleen rijk aan ervaringen en herinneringen :rofl:

5 likes

Wat is je favoriete band?

4 likes

Ja ik ook met cd’s, maar dan waren het wel vooral vrienden en meer voor de grap dusver haha

Niet op het podium gevraagd, wel gestaan want crowdsurfen. En ik heb een keer semi per ongeluk een meet en greet gewonnen met een band waar ik helemaal niet zoveel meer mee had (Asking Alexandria voor de mede ex-emo’s). Was via DutchScene, je moest fan art insturen en ik had een paar jaar eerder een foto van die band gebruikt als reference om te tekenen dus die had ik voor de gein opgestuurd, en toen won ik dus :sweat_smile: Waren gelukkig wel aardige gasten en ik kon backstage en mocht de bus zien enzo dus het was best leuk, maar toch een beetje ongemakkelijk

5 likes

Ik slaap veel meer, maar ik voel me vaak toch vermoeider dan voor Corona.
Dus beter of slechter weet ik niet. Misschien te veel?

1 like

Ik moest me laatst voor iets haasten en toen besefte ik hoe lang dat wel niet geleden is haha, ik hoef me in de lockdown nooit meer te haasten eigenlijk. Normaal haat ik haasten maar toen genoot ik er ook wel een beetje van!

1 like

Ik haat het maar ik moet het wel altijd doen omdat ik altijd te laat ben

8 likes

Ik denk dat ik wel een paar jaar eerder doodga door alle last minute stress die ik heb door haast haha. Zelfs als ik op tijd naar de trein ga heb ik stress (en ik ben altijd 15 minuten te vroeg op het station). Ik heb zo’n hekel aan te laat komen, ik leer het nooit gehe.

1 like

Als ik moet haasten vergeet ik altijd alles waardoor ik 10x terug moet en nog meer tijd verlies.
Haasten met andere mensen vind ik nog kutter. Ik ga met te slome mensen om.

2 likes

Zou jij een relatie kunnen hebben met een acteur die voor zijn werk met anderen moet zoenen/naakt met elkaar moet zijn etc.

• Ja, is toch nep
  • Ik zou het niet een breekpunt vinden, maar leuk vind ik het ook niet
  • Nee, dat is niks voor mij

0 stemmers

Ja dat is zeker waar!

1 like