Je zou ook denken dat als je medische toestand zodanig is dat je geen mondkapje hoeft te dragen, je juist niet in de supermarkt gaat rondlopen. Dat lijkt me dan voor jezelf een groot risico
Tsja volgens mij is dat medische probleem bij veel Nederlanders vooral een grote zwelling van de asospier. Wel ernstig maar niet dodelijk
Hahaha even terugkomend op Neopets van een paar dagen terug, ik heb blijkbaar in 2018 een mail gestuurd met de vraag waarom mijn accounts bevroren waren, onderaan heb ik geschreven “I hope to hear from you soon.”
Ik heb zojuist een reactie op deze mail gehad. Ruim drie jaar later.
Ik krijg hierdoor juist zin om zelf te gaan duiken en dit soort shit te ontdekken
Ik zou er zelf niet ingaan, maar zwemmen wel altijd veel vissen rond een wrak.
Ik woon in België en zie al minimaal 6 maanden nooit iemand in de supermarkt zonder mondkapje.
En is je account nu weer actief?
Nee, ze vraagt om verificatie het e-mailadres waar mijn accounts op staan en dat weet ik niet meer.
Je zou alle e-mail adressen die je hebt gehad kunnen proberen te sturen! Had ik toen ook gedaan van oh is 1 van deze 3.
Ik weet niet of ik ze allemaal nog herinner, maar ik ga het proberen, dankjewel! Lijkt me leuk (of nou ja, volgens mij is het grotendeels uitgestorven daar) om weer eens rond te neuzen daar haha. Met de snelheid van reageren verwacht ik dus misschien over drie jaar op mijn account te kunnen.
Je kan ze via twitter ook een dm sturen dat je een mailtje hebt gestuurd haha zo kreeg ik opeens binnen 1 dag antwoord!
Ik ben helemaal niet zo goed in uitleggen, maar ik “lees” graag, dus ik ben in mijn vriendengroep gepromoveerd tot de lezer van de spelregels, niet echt uit eigen keuze . En omdat ik dingen vaak niet zo vlot uitleg of m’n vrienden niet altijd goed luisteren, ken ik zelf altijd de regels het beste, waardoor ik tijdens het spel wel eens een regel toepas die m’n vrienden gemist hebben in de uitleg. Het is ondertussen een running gag geworden dat m’n vrienden me beschuldigen regels te verzinnen die me goed uitkomen
.
Haha ik 3 maanden in Nederland en ik ook nog nooit. Ook in de trein niet. Dus het is ook niet overal hetzelfde!
Bij ligt het eraan wie m’n naam verkeerd spelt. M’n e-mailadres op werk is naam@bedrijfsnaam.nl en als m’n baas na een half jaar nog steeds m’n naam verkeerd spelt terwijl we een klein team hebben, vind ik toch wel een beetje kwalijk
vind jij het een afknapper als je (toekomstige) partner vlees eet?
- Ja vind ik een afknapper
- Nee vind ik gewoon prima
- Nee, want ik eet zelf ook vlees
- Alleen als hij heel veel vlees eet
- Ik vind het juist een afknapper als hij geen vlees eet
0 stemmers
Ik zou het alleen een afknapper vinden als hij het type zou zijn dat een maaltijd zonder vlees geen maaltijd vindt.
Ja dit ja! Als hij er een groot probleem van maakt als je vegan gehakt door de curry doet etc
Ik vind het wel een afknapper, maar ik zou niet geen relatie erdoor beginnen. Ze worden toch wel overgehaald als ze mn eten proeven
Wat is de laatste keer dat je vlees hebt gegeten?
- Vandaag nog
- Deze week
- Deze maand
- Dit jaar
- meer dan 1 jaar geleden
- meer dan 3 jaar geleden
- meer dan 5 jaar geleden
- meer dan 10 jaar geleden
- meer dan15 jaar geleden
- meer dan 20 jaar geleden
- meer dan 25 jaar geleden
- Ik heb nog nooit vlees gegeten
0 stemmers
Ik ben nog steeds een beetje zoutig over de laatste keer dat ik vlees heb gegeten omdat ik dacht een slagroomsoesje te eten maar er smeerworst in zat.