Gezien de wildgroei van coaches is er blijkbaar toch een grote markt voor. Heb jij weleens geld betaald voor dit soort coaching? (En dan bedoel ik dus een hippe instagram coach die je âin je kracht zetâ of iemand die na twee boeken gelezen te hebben denkt jouw hele psyche te kunnen doorgronden. Ik bedoel geen voetbalcoach of iemand die bijvoorbeeld al 20 jaar in een bepaald vakgebied werkt en daar nu in coacht, jullie snappen me.)
Niet anoniem
- Ja
- Nee
- Nee maar wil ik wel
0 stemmers
Nu wel anoniem
- Ja
- Nee
- Nee maar wil ik wel
0 stemmers
Denk dat je door je vraagstelling weinig ja stemmers gaat krijgen
Niet per se echt een coach coach, iemand had zoân januari guide uitgebracht met tips en tricks en challenges en er zit dan een fb groep bij en je kan haar wel om advies vragen etc. Wel betaald maar niet 1-op-1 coaching
Hahaha âBen jij zon debiel die daar in is getrapt?â
Gezien de gemiddelde tendens op het forum over dit onderwerp verwacht ik sowieso weinig ja-stemmers te krijgen, maar was toch benieuwd.
Heb jij wel eens een handtekening aan iemand gevraagd (en dan bedoel ik iemand die bekend is of waar jij fan van bent/was)
- Ja
- Nee
- Durfde ik niet, wilde ik wel
0 stemmers
Heb jij een handtekening van iemand?
- Ja, zelf gevraagd
- Ja, niet om gevraagd, wel gekregen
- Nee
0 stemmers
Vriendinnen van mij hebben een paar jaar geleden de handtekening van Ellie Lust gefixt voor me omg hahahaha, ik maakte een grapje en toen hebben ze daar werk van gemaakt, beetje gĂȘnant, maar wel grappig
FYI ik was 8
Oh nee, dat klinkt als een fysiotherapeut die ik gehad heb, die kon mijn klachten helen door me onder een doek te leggen en vage woorden en zinnen te mompelen. Ze noemde dat motivation therapie. Toen ik erover vertelde bij de neuroloog moest ik daar zsm weg
Ik was als kind eens bij kids for animals op tv. En daar was Lieke van lexmond ook. Ik had geen idee wie dat was maar mn klasgenoten wel en toen kregen we allemaal een handtekening haha.
Van mijn jeugdheld Hennie Huisman
Nu vind ik hem een beetje sneu geworden maar vroeger was ik echt fan.
Van bekende hockeyers op mijn hockeyshirt toen ik 10 was. Ik denk dat dat shirt nog wel ergens in een doos bij mijn ouders ligt met andere kinderspullen.
Oh en ik heb de handtekening van iemand van dezelfde sportvereniging waar ik bij zat waar ik toen veel contact mee had. Ze had een Olympische medaille gewonnen in die sport en toen heeft ze voor de grap haar handtekening op mijn sportshirt van die club gezet nu ze ~famous~ is haha. Dat shirt gebruik ik als slaapshirt want het is verder een spuuglelijk ding maar zit wel lekker.
Buiten dat het stom is omdat je dacht dat er geen vlees in zat klinkt dit ook echt HEEL vies haha
Op de basisschool hadden we eens een schrijver op bezoek. Als je dan een boek van hem kocht, dan signeerde hij hem voor je.
Oh het was Ton van Reen haha
Wie was het dan?
Veel bij concerten vroeger, bands stonden bijna altijd wel zelf bij hun merch. Mân favo was Cancer Bats op Jera, die hadden zoân signeersessie waar een dikke rij voor stond (waar ik zelf niet instond, betere dingen te doen). Op de tijd van die sessie zagen we de zanger skaten op de baan die ze op het festival gebouwd hadden, en een paar uur later stond hij gewoon rustig bij hun eigen merchtafel zonder mensen eromheen. Konden rustig even kletsen en hij ging heel enthousiast mân tshirt en lp signeren haha.
Edit: bedenk me nu dat mân eerste keer Black Box Revelation op Appelpop was, denk dat ik 12 of 13 was. Ik mocht zelfs met ze op de foto en ze waren vet lief, vond het helemaal leuk toen.
Georgina Verbaan đ„Č
Toen ik 14/15 was heb ik dus ook Britney Spears gezien in hotel The Grand in Amsterdam. Was per toeval en ik was zĂł ondersteboven en starstruck dat ik heel snel ben weggelopen.
van een bekende voetballer op mijn voetbalshirt, heb ook gewoon nog jaren met dat shirt gevoetbald. tja
Nooooooooo wat zonde!
Ik denk niet dat ik samen zou kunnen zijn met iemand die vlees eet (en ook geen intentie heeft er mee te stoppen). Vind dat sowieso onaantrekkelijk maar ik denk dat onze normen en waarden dan ook te ver uit elkaar staan om het samen leuk te hebben. Mijn vriend was al vegetariër toen ik hem ontmoette, ben daar heel blij mee en vind dat ook heel aantrekkelijk. Compassie is sexy