Kan je me dan aan Baekho voorstellen?
Wooow. Mag ik vragen waarom je dat allemaal voor die bands overhebt? Ik snap wel dat je bijvoorbeeld naar Duitsland of Belgiƫ voor een concert reist, maar dat zou zeldeb voorkomen
Is dat voor de huidige lockdown?
Dan niet echt een verschil, maar ik slaap eigenlijk wel 100x beter dan voor corona. Haal nu bijna altijd mn 8 uur slaap en dat was voorheen een uitzondering (vooral ivm reistijd naar werk)
Hahaaa neee achteraf ook nog āhoogtepunt van mn hele levenā.
Wat? Schaapachtig voor iemand staan. Het cringefest?
Die meiden leken me wel gezellig en leuk verder, maar dat stukje was niet om aan te gluren.
Aaah love die band. Waren ze sexy in het echt?
ach ja ik werd eigenhandig door hem uitgekozen dus 16-jarige (wtf) Henk was zeer gevleid
Ik ben sinds mijn 10e al fan. Ben dus echt met ze opgegroeid. Groot deel van mijn vriendinnen ken ik ook hier door. En je komt op de meest toffe plekken in de wereld. We hebben bijvoorbeeld wel eens 2 dagen van te voren bedacht hey laten we naar een concert in Amerika gaan en alles binnen 48 uur geregeld en er heen gevlogen Dat maakt het onwijs tof!
En ook dat je ondertussen de band echt ākentā ipv de mensen op de poster/ op het podium. Maar ook met ze kan kletsen bij hun hotel of een drankje met ze doen.
Oooh wat leuk! Ja ik heb een zwak voor de emo look dus ik vind ze helemaal mooi!
Dat zijn de meiden die sex met de band of crewleden hebben Never done that never went there.
Maar welke band is het nou
Waarom moet er iets voor jou tegenoverstaan?
- Een ruitje ingetikt
- Vuurwerk naar een gebouw/iemand gegooid
- Geplunderd
- De avondklok overtreden
- Een steen naar iemand gegooid
- In aanraking geweest met ME
- Geknokt met iemand
- Vandalisme gepleegd (waaronder bijvoorbeeld ook vallen graffiti spuiten en banden leksteken van iemand)
- Niks van dit alles
0 stemmers
Ik plunder koektrommels
Valt winkeldiefstal met een waarde van een behoorlijk bedrag toen je 14 was onder plunderen?
Toen ik 10 was ofzo heb ik onder invloed van mijn buurjongens weleens een vuurpijltje op het balkon van de strenge buurvrouw gericht.
Ruitje ingetikt van mān eigen huis omdat ik mān sleutel kwijt was en zo probeerde binnen te komen.
Als tiener (denk ik) naar Feyenoord - Ajax. En dat werd rellen Mocht schuilen in de hotdogkraam.
Maar die intimiteit in een toneelstuk of eventuele serie of film is nep, dat is het hele idee achter acteren. De echte intimiteit blijft dan toch gewoon tussen jullie, dus wat is dan precies je probleem ermee? (oprechte vraag, ik zie dat het vrij veroordelend overkomt, maar ik weet niet hoe ik het anders kan formuleren)
Ik heb een paar jaar geleden met een acteur gedatet en die deed een keer bij me voor hoe zoān toneelkus nou ging, dat was zo passieloos. Mja ik zou alsnog razend jaloers zijn dus 't is maar goed dat ie me had gedumpt