Trek in chips nu gek
Chips
- Met een sausje of dip
- Zonder sausje of dip
0 stemmers
In sommige Tesco’s heb je een poolse afdeling en daar hebben ze dan paprika chips haha. Had ik niet verwacht
Toch een beetje aan die calorieën denken hè.
Zonder. Maar die dipsaus Fantasia is echt wel alleen met naturel chips aub
Heb je wel eens zo’n Duyvis zakje aanlengdip gekocht of gegeten?
- Nee, maar ben intrigued
- Nee, sowieso geen interesse
- Ja, was lekker
- Ja, eens maar nooit meer
0 stemmers
Dit ziet er echt uit als gezonde crackertjes hoe is dit chips
Dit is wel mijn ultieme tatta eten, mijn vader maakt altijd een ‘dippie’ bij de chips. Nou vind ik die zakjes echt belachelijk en doe ik vaak kerrie (wat blijkbaar ook tatta is) en een beetje zout. En dan zoveel dip op je bugel dat het een ijsje lijkt.
Lol ik dacht dat je het had over dipsaus die je in Fantasieland had gegegeten, maar nav Leeuwenhart haar poll zie ik dat dat zakjes van Duyvis zijn. Ziet er wel spannend uit ja
Ik weet alleen niet of ik je kan vertrouwen aangezien je naturel chips eet
Ik ben gefascineerd door de Paté Royal variant.
Dat lijkt me zo goor maar toch, ook interessant
En al die andere namen zijn van Fantasia, Fiesta, Festivalia Idk klinkt wel goed tata
Teleurstellend. Het rook vooral naar brie, maar niet genoeg smaak. Ik wou stinken, niet gelukt.
In Frankrijk en België heb je ook chips van Brets in veel kaassmaken, er was er eentje die ik echt lekker vond maar ben vergeten welke…
Carnaval! Ik heb echt geen idee welke smaak mijn ouders hebben, de verpakking is veranderd maar volgens mij wel Paté Royal. Het is vooral heel veel zout en een beetje kruiden. Die pakjes zijn ook gewoon 40 cent wtf.
Wisselt per chips en net waar ik zin in heb.
Mijn favo snelle dipje is ook iets met mayo en dan lekker veel hot sauce erdoor roeren.
Oh echt, had ik eerder moeten weten! Ik keek altijd bij Sainsbury’s bij de Poolse afdeling voor Ptasie Mleczko en die kokos Princessa reep.
Oh misschien ga ik mezelf dan morgen een Duyvis dipbuffet voorzetten.
Klinkt als een perfecte tatactiviteit
ik zweer bij de fiesta versie van deze! en dan met naturel ribbelchips, echt het beste wat er is
Beste chips op aard. Deze zijn geweeeeeeldig!!! (Ben wel half Duits)